Tää on ihana!
RinU kirjoitti:Sori Guille-FAN ku tää tulee vasta nytJa laatu kusee, yms..
Tässä tää nyt tulee:

ohhohlillye kirjoitti:RinU kirjoitti:lillye kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan DVDstä? :--) Jos vaan kuvia löytyy..
Hieno on(!), mutta nick on tosiaan kirjoitettu väärin. Onko sinun mahdollista vielä muokata?

RinU kirjoitti:ohhohlillye kirjoitti:RinU kirjoitti:lillye kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan DVDstä? :--) Jos vaan kuvia löytyy..
Hieno on(!), mutta nick on tosiaan kirjoitettu väärin. Onko sinun mahdollista vielä muokata?jouduin tekemää sen uusiksi, koska en pystyny muokkaamaan, joten keltanen voi olla vähän erisävynen ja nikki vähän erikohassa, samoin kuva
![]()

Ole hyvä vaan!lillye kirjoitti:RinU kirjoitti:ohhohlillye kirjoitti:RinU kirjoitti:lillye kirjoitti:Voisitko tehdä minulle avan DVDstä? :--) Jos vaan kuvia löytyy..
Hieno on(!), mutta nick on tosiaan kirjoitettu väärin. Onko sinun mahdollista vielä muokata?jouduin tekemää sen uusiksi, koska en pystyny muokkaamaan, joten keltanen voi olla vähän erisävynen ja nikki vähän erikohassa, samoin kuva
![]()
KiitosTulee heti käyttöön (;

Voin tehdä!Lollipop- kirjoitti:Jos haluut tehä mulle Ana- avan nii siitä vaankaudella ei ole väliä. Tekstiks Lollipop- ja Moderaattori IV. Kiitos jo etukäteen (:
Voin tehdä! Mulla on jo mielessä millanen siitä tuleemicorazon kirjoitti:Ois tosi ihanaa, jos voisit tehä mulle Miley/ Hannah banneri![]()
Ihan sama kumpi, kiitos kiitos jo etukäteen!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa