heittu kirjoitti:![]()
Ihania:)
Kiitos
Tosi hienoja, kiitos (: Nääkin menee varastoon, myöhemmin käyttöön.heittu kirjoitti:![]()
Ihania:)

Victorkio kirjoitti:Tälläset sain tehtyä.![]()

Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tälläset sain tehtyä.![]()
Tosi hienoja
Sori ku pyydän melkee kaikilta mut voisitko säki tehä mulle jonkunlaisen Teté avan? Kuva vois olla uusimmilta kausilta mut ei oo silleen kauheesti välii (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voitko tehdä mulle bannerin Evasta/Verónicasta? (;
Jos teet Evasta niin kuvat mielellään kausilta 1-3.
Tekstillä ei oo väliä, kunhan se sopii siihen. Ei oo kiirettä, koska menee muutenkin varastoon.

Victorkio kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tälläset sain tehtyä.![]()
Tosi hienoja
Sori ku pyydän melkee kaikilta mut voisitko säki tehä mulle jonkunlaisen Teté avan? Kuva vois olla uusimmilta kausilta mut ei oo silleen kauheesti välii (:
Kyllä voin teen heti ku kerkeen

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voitko tehdä mulle bannerin Evasta/Verónicasta? (;
Tekstillä ei oo väliä, kunhan se sopii siihen. Ei oo kiirettä, koska menee muutenkin varastoon.
Tämmösen sain aikaseksTaitaa olla kuitenkin 4.kaudelta.

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voitko tehdä mulle bannerin Evasta/Verónicasta? (;
Joo, ei haittaa vaikka on 4. tuotantokaudelta.Kiitos tosi paljon, se on tosi nätti =)

Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voitko tehdä mulle bannerin Evasta/Verónicasta? (;

Nata kirjoitti:Victorkio kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Voitko tehdä mulle bannerin Evasta/Verónicasta? (;
Aivan upea banneri

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa