Oleppas hyvä...muuten tämä kuvapankki huonontaa kuvanlaatua, joten klikkaamalla saat niistä selvempiä

Kolmen kopla kirjoitti:Kattelin niitä sun Orpokoti-bannereita ja ajattelin kysyä viitsisitkö tehdä mulle sellasen (vaikkei Serrano-bannu olekaan). Jos teet niin olisi tosi kiva ja sillä ei ole mikään kiire, sillä en ota sitä heti käyttöön vaan se menee varastoon.
Siinä bannerissa voisi olla Laura (Belén) ja Simón, mutta jos kuvia ei löydy kaikki muutkin käy. Ja teksteihin vaikka mun nicki ja El Orfanato.
Kiitos jo etukäteen!

Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Viittisitkö tehdä mulle mustavalkosen bannerin tetestä? Kuvat vois olla sellanen sarja, niinku nää mun muutkin bannerit.Kiitos jos viitsit tehdä.
Tämmönen![]()

Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Viittisitkö tehdä mulle mustavalkosen bannerin tetestä? Kuvat vois olla sellanen sarja, niinku nää mun muutkin bannerit.Kiitos jos viitsit tehdä.
Tämmönen![]()
Kiitos. Tiedätkö mistä jaksosta tai miltä kaudelta kuva on?

Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Viittisitkö tehdä mulle mustavalkosen bannerin tetestä? Kuvat vois olla sellanen sarja, niinku nää mun muutkin bannerit.Kiitos jos viitsit tehdä.
Tämmönen![]()
Se on 4.tuotantokaudeltaMitennii??

Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Churro kirjoitti:Januska kirjoitti:Viittisitkö tehdä mulle mustavalkosen bannerin tetestä? Kuvat vois olla sellanen sarja, niinku nää mun muutkin bannerit.Kiitos jos viitsit tehdä.
Tämmönen![]()
Se on 4.tuotantokaudeltaMitennii??
Kysyin vaanMut hieno on, kiitos.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa