Toivoisin Tetéstä ja Currosta bannerin (kuvat 7-8 kausilta) ? Sillee että kolme kuvaa ois samasta kohtauksesta jne jne. Tää menee sit varastoon eli ei oo kiire.
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
ibi alas tehä mulle Teté bannua. Hopihopi No ei vais, tee mulle joku kiva bannu Tetéstä ja Guillesta, ei tarvii olla muuta ku "Natalia-Fan" siinä. Kiitti jo etukäteen!
Mulle jos tekisit DVD:stä jonku kivan bannerin ? :p Kuvat vois mielummi olla näiltä uudemmilta kausilta, ku pojalla on hiuksetki päässä ja muutenki vähä isompi, mutta muute vapaat kädet
Tässä Natalia-Fanin Tete ja Guille bannerit! Voi olla että en kerkeä muita toiveita toteuttamaan tai en ainakaan kaikkia. Yksi menee ainakin viikonlopulle
Edit: Lisäsin bannuun yhden lisäyksen ja postasin sen uudestaan.
Viimeksi muokannut ibi päivämäärä To Helmi 19, 2009 9:45, muokattu yhteensä 1 kerran
ibi kirjoitti:Tässä Natalia-Fanin Tete ja Guille bannerit! Voi olla että en kerkeä muita toiveita toteuttamaan tai en ainakaan kaikkia. Yksi menee ainakin viikonlopulle
Ihania töitä ibi! Haluaisin et teet mulle VARASTOON yhen bannerin Santiagosta. Jostain sieltä 1.-3. tuotantokauden paikkeilta. Tekstinä 'Santiago Serrano'. Kiitos..
En laittanut nimimerkkiäsi, kun ajattelin että haluat pelkästään tekstin "Santiago Serrano" Voin tietty muokata sun nickin siihen jos vielä senkin haluat
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022