Januska kirjoitti:Joo. Mä katoin kans et tosi hieno ava. Haluisitko tehdä mulle, sitten kun ehdit bannerin Tetestä & Guillesta kahdeksannella kaudella?
Tein pikasesti tuommosen.

Januska kirjoitti:Joo. Mä katoin kans et tosi hieno ava. Haluisitko tehdä mulle, sitten kun ehdit bannerin Tetestä & Guillesta kahdeksannella kaudella?

Januska kirjoitti:Sulla on ihana banneri SerranoFan16! Onks sulla viimisellä viikolla kokeita?
-Summer- kirjoitti:Mahtavaa et tää paikka on toiminnassa taas, oot niin loistava tekemään näitä!
Toivoisin nyt sinultakin:
Saisinko avatarin ja bannerin Evasta ekalta kaudelta? Molemmat voisivat olla ekan kauden viimeisestä jaksosta (13. jakso, 1x13), sinä aamuna kun Eva ja Marcos istuvat kaksin pöydässä. Tahtoisin iloisen ilmeen molempiin, eri kuvat banneriin ja avatariin
Tarkoitan siis tätä kohtaa ihan tästä videon alusta: http://www.youtube.com/watch?v=qnYHkHqc ... re=related
Ja toinen banneri Evasta olisi myös kiva, Marcosin ja Evan hääjaksosta (jakso 68, Tahtooko vai eikö tahdo), siitä hääpäivästä. Silloin kun Eva on herännyt Joan Manuelin viereltä ja hänellä on ne arkivaatteet vielä päällään, se ihana toppi jne.Olisiko tämä toppi/paita ollut sininen?
Valitettavasti en videota löydä, mutta etsin kyllä jos et huonoista selityksistäni ymmärrä!
Teksteiksi ei tarvitse mitään mutta jos näyttää tyhjältä, niin sitten avatariin Eva, bannereihin Eva/Eva+Los Serrano. Kiitos!
Pyytäisin, että lähetät nämä yksityisviestillä
Kiitos, jos ehdit tehdä...
Kuten huomaatte, bannerini ovat lomalla ja uutta kaipailisin pikaisesti, tulee hätä ilman banneria
SerranoFan16 kirjoitti:-Summer- kirjoitti:Mahtavaa et tää paikka on toiminnassa taas, oot niin loistava tekemään näitä!
Toivoisin nyt sinultakin:
Saisinko avatarin ja bannerin Evasta ekalta kaudelta? Molemmat voisivat olla ekan kauden viimeisestä jaksosta (13. jakso, 1x13), sinä aamuna kun Eva ja Marcos istuvat kaksin pöydässä. Tahtoisin iloisen ilmeen molempiin, eri kuvat banneriin ja avatariin :)
Tarkoitan siis tätä kohtaa ihan tästä videon alusta: http://www.youtube.com/watch?v=qnYHkHqc ... re=related
Ja toinen banneri Evasta olisi myös kiva, Marcosin ja Evan hääjaksosta (jakso 68, Tahtooko vai eikö tahdo), siitä hääpäivästä. Silloin kun Eva on herännyt Joan Manuelin viereltä ja hänellä on ne arkivaatteet vielä päällään, se ihana toppi jne. :) Olisiko tämä toppi/paita ollut sininen?
Valitettavasti en videota löydä, mutta etsin kyllä jos et huonoista selityksistäni ymmärrä! ;)
Teksteiksi ei tarvitse mitään mutta jos näyttää tyhjältä, niin sitten avatariin Eva, bannereihin Eva/Eva+Los Serrano. Kiitos!
Pyytäisin, että lähetät nämä yksityisviestillä :)
Kiitos, jos ehdit tehdä...
Kuten huomaatte, bannerini ovat lomalla ja uutta kaipailisin pikaisesti, tulee hätä ilman banneria ;)
Haluatko nickin avatariin(ja banneriin)?
RinU kirjoitti:Voisitko tehdä mulle jonkunlaisen avatarin Tetéstä ihan ekasta jaksosta?? Tekstiksi RinU ja Moderaattori IV.

SerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Voisitko tehdä mulle jonkunlaisen avatarin Tetéstä ihan ekasta jaksosta?? Tekstiksi RinU ja Moderaattori IV.
Tossa on viimeinki.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa