RinU kirjoitti:Tekisitkö mulle siitä torstaiaamun jaksosta, missä Teté juttelee Diegon kans Tetén huonees, ni bannerin? teksteiks RinU ja Diego y Teté
Tässä tämä.

Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 8 kaudelta jonkin näkösen Teté y Guille bannerin ja avatarin?

Loistava banneri!! Avataria odotellessa (:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 8 kaudelta jonkin näkösen Teté y Guille bannerin ja avatarin?
Teen avataren hieman myöhemmin mut banneri ois nyt tässä.

Shelle kirjoitti:Loistava banneri!! Avataria odotellessa (:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 8 kaudelta jonkin näkösen Teté y Guille bannerin ja avatarin?

sotka kirjoitti:Victorkio kirjoitti:sotka kirjoitti:Voitko tehdä mulle Africasta avan mieluiten 3-5 kausilta.
Tekstit:sotka ja Moderaattori I
Kiitos!
Tässä nämä (:![]()
Ihania<3 Laitan toisen heti käytöön sitten kun olen päättänyt kumman.

Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Loistava banneri!! Avataria odotellessa (:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 8 kaudelta jonkin näkösen Teté y Guille bannerin ja avatarin?
Kiitos (:

Handee kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Loistava banneri!! Avataria odotellessa (:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 8 kaudelta jonkin näkösen Teté y Guille bannerin ja avatarin?
Kiitos (:
Hieno on ! (: samoin noi avat sotkalla upeita (:

Victorkio kirjoitti:Nyt sain photobucketin toimimaan.
Tässä Renén ava:
Shellen ava:
Ja Guille-FAN:in banneri:
Ite en tykkää yhtään tuosta bannerista. Sanokaa jos joku jäi toteuttamatta.

Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Nyt sain photobucketin toimimaan.
Tässä Renén ava:
Shellen ava:
tosi hienoja, ja toi banneri on just ihana!

Victorkio kirjoitti:Shellen ava:

Hienoja on ! (:MariTere kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Nyt sain photobucketin toimimaan.
Tässä Renén ava:
Shellen ava:
Jep, munki mielestä toi banneri on tosi hieno!

Handee kirjoitti:Hienoja on ! (:MariTere kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Nyt sain photobucketin toimimaan.
Tässä Renén ava:
Shellen ava:
Jep, munki mielestä toi banneri on tosi hieno!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa