Älä sitten unohda tätä toivettaShelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)
Älä sitten unohda tätä toivettaShelle kirjoitti:Voisitko tehdä Teté y Guille bannerin 8 kaudelta? (2-3 eri kuvaa samasta kohtauksesta)

SerranoFan16 kirjoitti:ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Mielellään ennen Kesäkuun avatarkisaa. (:
Tein jo pikasesti![]()

SerranoFan16 kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Sitten ku sul toimii kone, nii voisitko tehä mulle jonkun laisen Eva y Afri bannerin? (: Ei mitään kiirettä, ja kiitos jo etukäteeJa kuvat voi olla miltä tuotantokausilta vaan
Tuossa ilman tuota alatekstiä ja sillä.

ibi kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Tein jo pikasesti![]()
Kyllä on nii hieno, että mä otan tän, mutta voitko ottaa tuon Ylläpidon Assistentti I tekstin pois. Erosin johtiksesta/Olen eroamassa.
Melissa kirjoitti:Melissa kirjoitti:http://p1.foorumi.info/serranonperhekeskustelu/viewtopic.php?t=3925
Tuolla on ohjeet
En tiiä huomasitko ton?
SerranoFan16 kirjoitti:ibi kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Tein jo pikasesti![]()
Ei haittaa, kiitos!
Kyllä on nii hieno, että mä otan tän, mutta voitko ottaa tuon Ylläpidon Assistentti I tekstin pois. Erosin johtiksesta/Olen eroamassa.
Tuossa, vähä on eroa edelliseen, mut ei kai haittaa?

Victorkio kirjoitti:Voisitko tehdä bannerin Guillesta 6 kaudelta?

Kiitos! Tosi ihana, mut harmi vaan että kohta musta tulee Mode ISerranoFan16 kirjoitti:RinU kirjoitti:Voisitko tehdä mulle jonkunlaisen avatarin Tetéstä ihan ekasta jaksosta?? Tekstiksi RinU ja Moderaattori IV.
Tossa on viimeinki.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa