Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 3 kauden jostain jaksosta Afri y Raúl bannerin ja avatarin? (Bannerin kuvat vois olla mieluiten samasta kohtauksesta, esim. sillee että kolme eri kuvaa samasta kohtauksesta yms)

niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 3 kauden jostain jaksosta Afri y Raúl bannerin ja avatarin? (Bannerin kuvat vois olla mieluiten samasta kohtauksesta, esim. sillee että kolme eri kuvaa samasta kohtauksesta yms)
Bannu:
Ja ava:

Shelle kirjoitti:Haluaisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Tetéstä ? (kolmee kuvaa samasta kohtauksesta) Ja kuvat vois olla mieluiten jaksosta 3x19 Kotikonsteja, siitä kohtauksesta missä Eva ja Teté halaa toisiaan.

niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Haluaisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Tetéstä ? (kolmee kuvaa samasta kohtauksesta) Ja kuvat vois olla mieluiten jaksosta 3x19 Kotikonsteja, siitä kohtauksesta missä Eva ja Teté halaa toisiaan.
Tämmönen:
En tykkää tästä. En saanut otettua parempia kuvia..

Aivan ihana! Kiitos (:niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Haluaisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Tetéstä ? (kolmee kuvaa samasta kohtauksesta) Ja kuvat vois olla mieluiten jaksosta 3x19 Kotikonsteja, siitä kohtauksesta missä Eva ja Teté halaa toisiaan.
Tämmönen:
En tykkää tästä. En saanut otettua parempia kuvia..

Ihania nämäkin, kiitos todella paljon!niña kirjoitti:Shelle kirjoitti:Voisitko tehdä mulle 3 kauden jostain jaksosta Afri y Raúl bannerin ja avatarin? (Bannerin kuvat vois olla mieluiten samasta kohtauksesta, esim. sillee että kolme eri kuvaa samasta kohtauksesta yms)
Bannu:
Ja ava:

Pauu kirjoitti:niña kirjoitti:Pauu kirjoitti:Haluaisitko tehdä minulle bannerin Africasta tai Tetéstä? Bannerissa saa olla molemmatkin.
Tein yhden Tetéstä:
En oo tyytyväinen tän bannun kuviin..
Todella ihana! Haluaisitko tehdä minulle muutaman lisää?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa