niña kirjoitti:Mutta yhden tein:
Tosi hieno tämäkin! Katoin tätä jaksoo just eilen..
Hawkit kirjoitti:Hemmetin hieno.Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Mutta yhden tein:

Natalia-Fan kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Hemmetin hieno.Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Mutta yhden tein:
jep, tää on tosi upee
niña voisitko tehä mullekkin jonkun bannerin Tetéstä? Joku tollanen yksinkertanen, kolme kuvaa jne, niinku tossa bannussa minkä Pauu:lle teit. Ihan mistä kaudesta tahansa (:

niña kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:Hawkit kirjoitti:Hemmetin hieno.Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Mutta yhden tein:
jep, tää on tosi upee
niña voisitko tehä mullekkin jonkun bannerin Tetéstä? Joku tollanen yksinkertanen, kolme kuvaa jne, niinku tossa bannussa minkä Pauu:lle teit. Ihan mistä kaudesta tahansa (:
Tein samasta jaksosta, kun napsin siitä kuvia:

niña kirjoitti:Pauu kirjoitti:niña kirjoitti:Pauu kirjoitti:Haluaisitko tehdä minulle bannerin Africasta tai Tetéstä? Bannerissa saa olla molemmatkin.
Tein yhden Tetéstä:
En oo tyytyväinen tän bannun kuviin..
Todella ihana! Haluaisitko tehdä minulle muutaman lisää?
En muutamaa jaksa, koska bannujen teossa menee sen verran aikaa.. Mutta yhden tein:

ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Mielellään ennen Kesäkuun avatarkisaa. (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa