niña kirjoitti:SRO kirjoitti:Toivoisin Tetéstä bannua uudemmilta kausilta, kiitoksia.
Edit. Jos saisit mun nikin siihen niin ois hyvä
Tässä:
Kiitos paljon, tosi upea! (:
niña kirjoitti:ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Mielellään ennen Kesäkuun avatarkisaa. (:
Meni vähän tuo rajaus homma ohi, mutta tein nyt jonkunlaisen:

ibi kirjoitti:niña kirjoitti:ibi kirjoitti:Voisitko tehdä minulle tästä kuvasta avatarin, kuva on rajattu jo valmiiksi. Siihen Ylläpidon Assistentti I ja ibi, jollain kauniilla fontilla. Ja jos tuolla yläkulmassa olevaa mustaa tekstiä saisi pois niin olisi hyvä myös. Mutta jos ei saa niin ei se haittaa (;Kuva saisi olla myös tarkka, kun sehän saattaa epätarkentua kun sitä pienentää. Laitan tän sit kaikille jotka toteuttelee, että ei tarvitse ihmetellä että oon toivonut samaa joltain toiseltakin, kun tahtoisin saada eri vaihtoehtoja tästä avatarista eri taiteilijoilta, kiitos! (:
Mielellään ennen Kesäkuun avatarkisaa. (:
Meni vähän tuo rajaus homma ohi, mutta tein nyt jonkunlaisen:
Kiitos tosi hieno!! (: Odottelen viel muiltakin vastauksia ja katselen sitten minkä valitsen

niña kirjoitti:Toiveita (: ?

Hieno!niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:niña kirjoitti:Toiveita (: ?
Voitko tehdä mulle jonkun Teté avan 1 tai 2 kaudelta?Kiitos paaaaljon jos voit eikä mitään kiirettä (:
Tämmösen tein:

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:niña kirjoitti:Toiveita (: ?
Voitko tehdä mulle jonkun Teté avan 1 tai 2 kaudelta?Kiitos paaaaljon jos voit eikä mitään kiirettä (:
Tämmösen tein:

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:niña kirjoitti:Toiveita (: ?
Tämmösen tein:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa