Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Áfricasta? Kaudella ei oo kauheesti väliä, mut kuvissa Áfricalla sais olla suht iloset ilmeet yms.
Tulee myös huomenna.
Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Áfricasta? Kaudella ei oo kauheesti väliä, mut kuvissa Áfricalla sais olla suht iloset ilmeet yms.
Loistavaa! Kiitos jo etukäteen =)SerranoFan16 kirjoitti:Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Áfricasta? Kaudella ei oo kauheesti väliä, mut kuvissa Áfricalla sais olla suht iloset ilmeet yms.
Tulee myös huomenna.

René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
GINGA kirjoitti:Tekisitkö bannerin Africasta? =)
Ja kausi voi olla ihan mikä vaan, ja ois kiva jos ois joku värikäs kuva.

SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
Ku ei oikeen siitä sun sanomasta jaksosta löydy kuvia, ku youtubeskaa ei oo sitä jaksoa ja oon yrittäny ladatakki sitä jaksoa, mutta se ei ollenkaa lataa sitä, ku ei oo riittävästi lataajia, mistä muusta jaksosta voisin tehdä, ku jos tuosta ei tuu mitää?
René kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
Ku ei oikeen siitä sun sanomasta jaksosta löydy kuvia, ku youtubeskaa ei oo sitä jaksoa ja oon yrittäny ladatakki sitä jaksoa, mutta se ei ollenkaa lataa sitä, ku ei oo riittävästi lataajia, mistä muusta jaksosta voisin tehdä, ku jos tuosta ei tuu mitää?
No käykö siitä kohtaa mis Guille tunnustaa rakkautensa Tetélle? Eli siis viime KE-jakso =)?
SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
No käykö siitä kohtaa mis Guille tunnustaa rakkautensa Tetélle? Eli siis viime KE-jakso =)?
Missä kohtaa viime jaksos Guille sen teki, ku ei ainakaa ollu mun mielestä semmosta kohtaa?
René kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
Missä kohtaa viime jaksos Guille sen teki, ku ei ainakaa ollu mun mielestä semmosta kohtaa?
Aaa, ei viime jaksossa ku sitä edellises. =D Se missä oli kinaa siit 500
SerranoFan16 kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun avan Afrista?tuotantokaudella ei oo väliä, mut ois kiva jos se ois joku ilonen kuva tai sellanen
kiitos jo etukäteen eikä mitään kiirettä
Tulee huomenna tai siis tänää

SerranoFan16 kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moikka taas (: Toivoisin avatareja Tetéstä 7. tuotantokausilta ja banneria Guillestä tai Guillestä ja Tetéstä 7-8 tuotantokaudelta. Kiitti!
Noni täs olis Guillesta banneri. Toivottavasti kelpaa![]()

natyy kirjoitti:natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Guillesta, mieluiten 8. kaudelta. Tekstiksi natyykiitos etukäteen..
Muistatko vielä tän?mut ei mitään kiirettä..
Strawberry kirjoitti:SerranoFan16 kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun avan Afrista?tuotantokaudella ei oo väliä, mut ois kiva jos se ois joku ilonen kuva tai sellanen
kiitos jo etukäteen eikä mitään kiirettä
Tulee huomenna tai siis tänää
aattelin vaan kysyy et ootko unohtanu tän mun toiveen?ei kyl oo mitään kiirettä (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa