SerranoFan16 toteuttaa toiveita!(Lopettanut VÄLIAIKAISESTI)

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » La Heinä 25, 2009 9:10

Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Áfricasta? Kaudella ei oo kauheesti väliä, mut kuvissa Áfricalla sais olla suht iloset ilmeet yms.

Tulee myös huomenna.
Pääsi inssin läpi! :))))
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Shelle » La Heinä 25, 2009 9:21

SerranoFan16 kirjoitti:
Shelle kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Áfricasta? Kaudella ei oo kauheesti väliä, mut kuvissa Áfricalla sais olla suht iloset ilmeet yms.

Tulee myös huomenna.
Loistavaa! Kiitos jo etukäteen =)
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022

ViestiKirjoittaja René » Su Heinä 26, 2009 9:44

Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Heinä 26, 2009 9:50

René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)

Ku ei oikeen siitä sun sanomasta jaksosta löydy kuvia, ku youtubeskaa ei oo sitä jaksoa ja oon yrittäny ladatakki sitä jaksoa, mutta se ei ollenkaa lataa sitä, ku ei oo riittävästi lataajia, mistä muusta jaksosta voisin tehdä, ku jos tuosta ei tuu mitää?
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Heinä 26, 2009 10:06

GINGA kirjoitti:Tekisitkö bannerin Africasta? =)
Ja kausi voi olla ihan mikä vaan, ja ois kiva jos ois joku värikäs kuva.

Tuollanen tuli, toivottavasti kelpaa :)

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Su Heinä 26, 2009 10:25

SerranoFan16 kirjoitti:
René kirjoitti:Hei, tiedän, että olet kiireinen, mutta koska se mun Guille-banneri tulee? =)

Ku ei oikeen siitä sun sanomasta jaksosta löydy kuvia, ku youtubeskaa ei oo sitä jaksoa ja oon yrittäny ladatakki sitä jaksoa, mutta se ei ollenkaa lataa sitä, ku ei oo riittävästi lataajia, mistä muusta jaksosta voisin tehdä, ku jos tuosta ei tuu mitää?

No käykö siitä kohtaa mis Guille tunnustaa rakkautensa Tetélle? Eli siis viime KE-jakso =)?
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Heinä 26, 2009 10:35

René kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:

No käykö siitä kohtaa mis Guille tunnustaa rakkautensa Tetélle? Eli siis viime KE-jakso =)?

Missä kohtaa viime jaksos Guille sen teki, ku ei ainakaa ollu mun mielestä semmosta kohtaa?
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja René » Su Heinä 26, 2009 10:45

SerranoFan16 kirjoitti:
René kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:

Missä kohtaa viime jaksos Guille sen teki, ku ei ainakaa ollu mun mielestä semmosta kohtaa?

Aaa, ei viime jaksossa ku sitä edellises. =D Se missä oli kinaa siit 500
René
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Su Heinä 26, 2009 11:35

René kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
René kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:

Aaa, ei viime jaksossa ku sitä edellises. =D Se missä oli kinaa siit 500

Ok. Tulee varmaanki vielä tänä yönä :D
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Strawberry » Ma Heinä 27, 2009 10:58

SerranoFan16 kirjoitti:
Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun avan Afrista? :) tuotantokaudella ei oo väliä, mut ois kiva jos se ois joku ilonen kuva tai sellanen :D kiitos jo etukäteen eikä mitään kiirettä :D

Tulee huomenna tai siis tänää :)

aattelin vaan kysyy et ootko unohtanu tän mun toiveen? :D ei kyl oo mitään kiirettä (:
Kuva
Kuva
Strawberry
SLN

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » Ma Heinä 27, 2009 11:41

SerranoFan16 kirjoitti:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Moikka taas (: Toivoisin avatareja Tetéstä 7. tuotantokausilta ja banneria Guillestä tai Guillestä ja Tetéstä 7-8 tuotantokaudelta. Kiitti!

Noni täs olis Guillesta banneri. Toivottavasti kelpaa :)

Kuva

Vau kiitti (: Noi Teté -avatarit oli aivan ihania ja samoin on tämä banneri (: Menee kyllä heti käyttöön :D
Kuva
One Direction ♥
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego

ViestiKirjoittaja natyy » Ma Heinä 27, 2009 11:51

natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Guillesta, mieluiten 8. kaudelta. Tekstiksi natyy :D kiitos etukäteen..

Muistatko vielä tän? :D mut ei mitään kiirettä.. :wink:
Kuva

Victor Elías
natyy
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Ma Heinä 27, 2009 1:46

natyy kirjoitti:
natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle bannerin Guillesta, mieluiten 8. kaudelta. Tekstiksi natyy :D kiitos etukäteen..

Muistatko vielä tän? :D mut ei mitään kiirettä.. :wink:

Tulee kunhan saan sopivat kuvat käsiin :D
SerranoFan16
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja Mmmu » Ma Heinä 27, 2009 3:58

Mmmu kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Evasta ja Marcosista, ja avan Evasta?
Kuva
Kuva
Mmmu
Mimmu

ViestiKirjoittaja SerranoFan16 » Ma Heinä 27, 2009 4:12

Strawberry kirjoitti:
SerranoFan16 kirjoitti:
Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle jonkun avan Afrista? :) tuotantokaudella ei oo väliä, mut ois kiva jos se ois joku ilonen kuva tai sellanen :D kiitos jo etukäteen eikä mitään kiirettä :D

Tulee huomenna tai siis tänää :)

aattelin vaan kysyy et ootko unohtanu tän mun toiveen? :D ei kyl oo mitään kiirettä (:

Täs sitte olis, toivottavasti kelpaa :)

Kuva
SerranoFan16
Diego Serrano

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt