Eipä mtn. =D

René kirjoitti:Voitko tehä mulle bannerin Guillesta, 7. kaudelta? Teksteiks "René" ja jotain Guillest espanjaksKiitoos.

Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle avan Natasta Pasapalabrassa? Saa olla miltä pasapalabra-kerralta tahansa. Tää ei oo tulossa ihan heti käyttöön et ei oo mikään kiire. (:

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle avan Natasta Pasapalabrassa? Saa olla miltä pasapalabra-kerralta tahansa. Tää ei oo tulossa ihan heti käyttöön et ei oo mikään kiire. (:
Juu, voin tehdä. Mut menee varmaan huomisee tai ylihuomiseen. =D

Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle avan Natasta Pasapalabrassa? Saa olla miltä pasapalabra-kerralta tahansa. Tää ei oo tulossa ihan heti käyttöön et ei oo mikään kiire. (:
Juu, ei kiirettä =D

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle avan Natasta Pasapalabrassa? Saa olla miltä pasapalabra-kerralta tahansa. Tää ei oo tulossa ihan heti käyttöön et ei oo mikään kiire. (:
Juu, ei kiirettä =D
Siinä. Toivottavasti kelpaa.

MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:MariTere kirjoitti:Januska kirjoitti:Voisitko tehä mulle avan Natasta Pasapalabrassa? Saa olla miltä pasapalabra-kerralta tahansa. Tää ei oo tulossa ihan heti käyttöön et ei oo mikään kiire. (:
Juu, ei kiirettä =D
Siinä. Toivottavasti kelpaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa