Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Sun ei tarvikkaa tehä tota mitä pyysin (ees sillonku se DVD boksi saapuu) pyydän sitä toiselta, mut tee vaa se mesepyyntö
Täsä nyt tää (:
Ihanaihanaihanabannu! (: <3
Kiitos (:
Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:René kirjoitti:Sun ei tarvikkaa tehä tota mitä pyysin (ees sillonku se DVD boksi saapuu) pyydän sitä toiselta, mut tee vaa se mesepyyntö
Täsä nyt tää (:
Ihanaihanaihanabannu! (: <3

Oi, Ihana !Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

Shelle kirjoitti:Oi, Ihana !Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:
Oikeesti tääkin on tooosi upee!!

Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:

Natalia<3 kirjoitti:Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:
VAU

Lollipop- kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Moii! Et haluaisi tehdä mulle Africasta banneria 5. tai 6. tuotantokaudelta? Tekstit saat ite päättää, kuhan mun nimimerkki löytyy :--)
Tässä nyt tää (:
VAU
Komppaan todellakin, aivan mahtava! (:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa