Lollipop- kirjoitti:Heittu, todella hienoja avojavoisitko tehdä mulle Tete-bannerin? siinä pitäisi lukea mun nimimerkki
kyllä voin tehdä =)! Olen juuri tekemässä avoja ja bannereita. laitan ne tähän tunnin aikana. laitan myös sinun bannerisikin =)
Lollipop- kirjoitti:Heittu, todella hienoja avojavoisitko tehdä mulle Tete-bannerin? siinä pitäisi lukea mun nimimerkki
heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:Heittu, todella hienoja avojavoisitko tehdä mulle Tete-bannerin? siinä pitäisi lukea mun nimimerkki
kyllä voin tehdä =)! Olen juuri tekemässä avoja ja bannereita. laitan ne tähän tunnin aikana. laitan myös sinun bannerisikin =)

heittu kirjoitti:Tässä taas bannereita ja avoja =):
Lollipop-:lle
Tässä vapaita:
Laitan kohta...

Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Tässä taas bannereita ja avoja =):
Tässä vapaita:
Laitan kohta...
Kiitos heittu! Aivan MAHTAVA bannerivoisitko tehdä mulle vielä toisen bannerin? kiitos vielä
heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Tässä taas bannereita ja avoja =):
Tässä vapaita:
Laitan kohta...
Kiitos heittu! Aivan MAHTAVA bannerivoisitko tehdä mulle vielä toisen bannerin? kiitos vielä
Tetéstä vai mistä? =)

Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Tässä taas bannereita ja avoja =):
Tässä vapaita:
Laitan kohta...
Tetéstä vai mistä? =)
Tetéstä tietystivoit tehdä myös sellaisen bannerin, missä on Guille ja Teté
marcosistakin olisi kiva saada joku banneri tai avatar, mutta ei ole pakko
heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:heittu kirjoitti:Tässä taas bannereita ja avoja =):
Tässä vapaita:
Laitan kohta...
Tetéstä vai mistä? =)
Tetéstä tietystivoit tehdä myös sellaisen bannerin, missä on Guille ja Teté
marcosistakin olisi kiva saada joku banneri tai avatar, mutta ei ole pakko
Saamannepitää
kestää vähän aikaa

Aika hienoheittu kirjoitti:tässä olisi ihan hullu taustakuva xD
http://i347.photobucket.com/albums/p464 ... rdifsk.jpg

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa