Nenna kirjoitti:Pitkiin aikoihin en ole saanut mitään töitä aikaiseks, nyt sain sentään yhen tehtyä.. Voisin kyl pikkuhiljaa ruveta ottamaan itteeni niskasta kiinni ja ruveta tekemään näitä töitä, kun taiteilijateamiinkin kuulun..![]()

Pudotin sinut juuri viimeisimmän Taiteilijateamin kokoonpanon päivityksen yhteydessä pois Taiteilijateamista inaktiivisuutesi johdosta, mutta otamme sinut ensimmäisen Suunnittelukilpailun voittajana enemmän kuin mielellämme takaisin teamiin, mikäli olet aikeissa tehdä aktiivisen paluun foorumille.
Ilmoitus asiasta Taiteilijateam -ketjussa riittää.

Nenna kirjoitti:Pudotin sinut juuri viimeisimmän Taiteilijateamin kokoonpanon päivityksen yhteydessä pois Taiteilijateamista inaktiivisuutesi johdosta, mutta otamme sinut ensimmäisen Suunnittelukilpailun voittajana enemmän kuin mielellämme takaisin teamiin, mikäli olet aikeissa tehdä aktiivisen paluun foorumille.
Ilmoitus asiasta Taiteilijateam -ketjussa riittää.
En tajunnutkaan katsoa eilen kuulunko vielä taiteilijoihin, viimeksi kun katsoin muutaman viikkoa sitten keitä taiteilijalistassa on. Mutta parempi näin, tosiaan kun innostukseni on niin vaihtelevaa, tällä hetkellä into taas tehdä töitä, en sitten tiedä mitä se parin viikon päästä on.. Jos nyt on aktiivinen paluu kyseessä, haen kyllä enemmän kuin mielelläni takaisin taiteilijateamiin..
Tuli tässä tehtyä myös ensimmäinen banneri DVD:stä..

Nenna kirjoitti:heittu kirjoitti:Nenna kirjoitti:Tuli tässä tehtyä myös ensimmäinen banneri DVD:stä..
SAisiko tuon DVD bannerin ottaa käyttöön?hieno on ja guille myöös.
Kiitoos!Saat ottaa sen käyttöösi
Nenna kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Aivan upeita töitä teetJos mahdollista, niin saako tuon Guille -bannerin ottaa käyttöön? (;
Kiitos, kiva et tykkäät niistäTietty saat ottaa sen käyttöösi, kun ei kellään muulla ole

Kolmen kopla kirjoitti:Oon ihan heikkona sun töihin, oot tosi taitava! Mun oma suosikki on se Lucía y Diego -bannu.

Mielettömän hienoja! (:Nenna kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Oon ihan heikkona sun töihin, oot tosi taitava! Mun oma suosikki on se Lucía y Diego -bannu.
Kiitos paljon! (: Tämmöst palautetta on aina mukava kuulla, kiva et tykkäät niistä. : )
Innostuin taas ottamaan kuvia 4 kaudelta ja tämmöset työt sain aikaseks

Nenna kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Oon ihan heikkona sun töihin, oot tosi taitava! Mun oma suosikki on se Lucía y Diego -bannu.
Kiitos paljon! (: Tämmöst palautetta on aina mukava kuulla, kiva et tykkäät niistä. : )

Nenna kirjoitti:Kolmen kopla kirjoitti:Oon ihan heikkona sun töihin, oot tosi taitava! Mun oma suosikki on se Lucía y Diego -bannu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa