Ääh, en jaksa oottaa, et saan sen bannerin, mitä pyysin sulta. Oon nimittäi 100% varma, et siitä tulee ihan hiton hieno, niin ku kaikki noi sun teokset! (:

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)
Serrano-4ever kirjoitti:Jotenki tuntuu et nää ei ees olis "niin" vanhoja töitä ku noi päivämäärät antaa ymmärtää, tai siis tuntuu et nää olis vasta ollu porukoil käytössä, noh aika menee nopeesti.
Tosi upeita töitä jälleen ja toi Veronica-avatar on yks hienoimmista mitä mulle on tehty koskaa (:
Santilla taas tiukat ilmeet ;D. Hyvää työtä sponsori ;D
MariTere kirjoitti:Ihania noiki.
Ääh, en jaksa oottaa, et saan sen bannerin, mitä pyysin sulta. Oon nimittäi 100% varma, et siitä tulee ihan hiton hieno, niin ku kaikki noi sun teokset! (:
Handee kirjoitti:Ihan loistavia taas.
Africa ava Corazónille =ihana
Santi ava Vicktorkiolle = just huippu !
Serrano-4everille tehty ava = ihan mielettömän upee magee huippu (:
Natalle tehty ava = santil ihan huippu ilme ei voi muuta sanoo just loistava !
ja toi banneri on kanssa kyllä tosi hieno ! (:
katy osaa tän homman just hyvin (:
Noista ei voinu sanoo vaa muutamasta ne oli taas niin huippuja et kaikista oli pakko jotain sanoo ! (:
Januska kirjoitti:Yliupeita katy!Ja musta tuntuu kans, et nää työt olis ollu käyttäjillä käytössä vaan ihan vähän aikaa sitten.
Savulohi kirjoitti:Huhhuh, todella upeita!
Victorkion avassa on paras ilme
Corazón kirjoitti:Tosi hienoja töitä kaikki mitä oot laittanut (; Voisin joskus ottaa taas ton bannerin käyttöön, kun tykkäsin siitä niin paljon
Guille-FAN kirjoitti:Katy, sun työt ovat tosi upeita. Et mulle oo koskaan tehny mitään työtä ainakin mä muistelisin niin. Mut ihailen sun töitä ja lähetän sulle oman toiveen pm:nä.
Victorkio kirjoitti:Tosi hienoja töitä nämä mitkä nyt olet laittanut. Tuo Serrano-4ever:ille tehty ava on kyl yks hienoimmist
-Summer- kirjoitti:Siis nää on ihan hirvittävän ihania, sä kuulut ehdottomasti FanArt-taiteilijoiden kärkikaartiin ;>
ibi kirjoitti:toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa!ihana
ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D
teteFAN kirjoitti:Mahtavia töitä jälleen!
Hyvä idea laittaa töitä esille eri "aikakausilta" niin pystyy helposti vertailemaan töitä ja seuraamaan kehitystä. (:
Näistä nyt viimeisimmäksi esille laittamistasi töistä täytyy kehua erityisesti tuota käyttäjälle Nata tehtyä Santi -avataria! Eikä muissakaan mitään vikaa ole. (;
Jatka samaan malliin!
Coco kirjoitti:Hienoja töitä katy!
Tuo Serrano-4everille tehty ava oli kyllä todella hieno, todella ihana (:

katy kirjoitti:ibi kirjoitti:toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa!ihana
ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D
Aijai Anski kuulostaa melkein siltä et yrittäisit kerjätä tota banneria itelles. : D Mutta kiitos kehuista, itekin tykkään niist molemmista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa