katyn fanart-galleria (;

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Elo 10, 2009 9:27

Ihania noiki.:D

Ääh, en jaksa oottaa, et saan sen bannerin, mitä pyysin sulta. Oon nimittäi 100% varma, et siitä tulee ihan hiton hieno, niin ku kaikki noi sun teokset! (:
Kuva
Kuva
MariTere
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Handee » Ma Elo 10, 2009 9:35

Ihan loistavia taas.
Africa ava Corazónille =ihana
Santi ava Vicktorkiolle = just huippu !
Serrano-4everille tehty ava = ihan mielettömän upee magee huippu (:
Natalle tehty ava = santil ihan huippu ilme ei voi muuta sanoo just loistava ! :lol:
ja toi banneri on kanssa kyllä tosi hieno ! (:
katy osaa tän homman just hyvin (:
Noista ei voinu sanoo vaa muutamasta ne oli taas niin huippuja et kaikista oli pakko jotain sanoo ! (:
Kuva
Handee
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Elo 10, 2009 9:40

Yliupeita katy! :D Ja musta tuntuu kans, et nää työt olis ollu käyttäjillä käytössä vaan ihan vähän aikaa sitten. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Januska
SUPERDIEGO

ViestiKirjoittaja Savulohi » Ti Elo 11, 2009 9:22

Huhhuh, todella upeita!
Victorkion avassa on paras ilme :lol:
Savulohi
Santiago Serrano

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Elo 11, 2009 12:03

Tosi hienoja töitä kaikki mitä oot laittanut (; Voisin joskus ottaa taas ton bannerin käyttöön, kun tykkäsin siitä niin paljon :D
Kuva
Corazón
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Ti Elo 11, 2009 8:46

Katy, sun työt ovat tosi upeita. Et mulle oo koskaan tehny mitään työtä ainakin mä muistelisin niin. Mut ihailen sun töitä ja lähetän sulle oman toiveen pm:nä. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Guille-FAN
KvinttiDiego

ViestiKirjoittaja Victorkio » Ti Elo 11, 2009 8:52

Tosi hienoja töitä nämä mitkä nyt olet laittanut. Tuo Serrano-4ever:ille tehty ava on kyl yks hienoimmist :)
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Victorkio
HYPERDIEGO

ViestiKirjoittaja -Summer- » To Elo 13, 2009 7:34

Siis nää on ihan hirvittävän ihania, sä kuulut ehdottomasti FanArt-taiteilijoiden kärkikaartiin ;>
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano

ViestiKirjoittaja ibi » To Elo 13, 2009 9:33

toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa! :D ihana :) ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D
Kuva
Kuva
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari

ViestiKirjoittaja teteFAN » Pe Elo 14, 2009 11:49

Mahtavia töitä jälleen!

Hyvä idea laittaa töitä esille eri "aikakausilta" niin pystyy helposti vertailemaan töitä ja seuraamaan kehitystä. (:

Näistä nyt viimeisimmäksi esille laittamistasi töistä täytyy kehua erityisesti tuota käyttäjälle Nata tehtyä Santi -avataria! Eikä muissakaan mitään vikaa ole. (;

Jatka samaan malliin!
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja Coco » Pe Elo 14, 2009 11:52

Hienoja töitä katy! :)

Tuo Serrano-4everille tehty ava oli kyllä todella hieno, todella ihana (:
Kuva
Orjatar likainen
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]

ViestiKirjoittaja katy » La Elo 15, 2009 9:14

Kiitos kommenteista! (:

Serrano-4ever kirjoitti:Jotenki tuntuu et nää ei ees olis "niin" vanhoja töitä ku noi päivämäärät antaa ymmärtää, tai siis tuntuu et nää olis vasta ollu porukoil käytössä, noh aika menee nopeesti :D.

Tosi upeita töitä jälleen ja toi Veronica-avatar on yks hienoimmista mitä mulle on tehty koskaa (:

Santilla taas tiukat ilmeet ;D. Hyvää työtä sponsori ;D

Musta tuntuu ihan samalta, muistan niin elävästi ku tota sunkin Vero-avaa väsäsin ihan tuskissani ja onnistuin ensin väärän viranki siihen kirjottaan. : D Kiitos myös kehuista, mäkin tykkään tosta sun avasta edelleen paljon ja Santin ilmeet on aina parhaita. (;

MariTere kirjoitti:Ihania noiki.:D

Ääh, en jaksa oottaa, et saan sen bannerin, mitä pyysin sulta. Oon nimittäi 100% varma, et siitä tulee ihan hiton hieno, niin ku kaikki noi sun teokset! (:

Kiitos! (: Sainkin sun bannerin just valmiiks ennen kuin aloin tätä päivitystä tehdä ja kieltämättä tän sun kommentin ansiosta mulla oli pienet paineet sen onnistumisen suhteen ja toivottavasti nyt sit myös tykkäät siitä. ^^

Handee kirjoitti:Ihan loistavia taas.
Africa ava Corazónille =ihana
Santi ava Vicktorkiolle = just huippu !
Serrano-4everille tehty ava = ihan mielettömän upee magee huippu (:
Natalle tehty ava = santil ihan huippu ilme ei voi muuta sanoo just loistava ! :lol:
ja toi banneri on kanssa kyllä tosi hieno ! (:
katy osaa tän homman just hyvin (:
Noista ei voinu sanoo vaa muutamasta ne oli taas niin huippuja et kaikista oli pakko jotain sanoo ! (:

Kiitos tästä kattavasta arviosta Hande! : D Tällaset kommentit on aina kivoja.

Januska kirjoitti:Yliupeita katy! :D Ja musta tuntuu kans, et nää työt olis ollu käyttäjillä käytössä vaan ihan vähän aikaa sitten. :D

Kiitos (: (ja äläpä muuta sano, ihan outoo. : D)

Savulohi kirjoitti:Huhhuh, todella upeita!
Victorkion avassa on paras ilme :lol:

Kiitos. ^^ Toi ilme on tosiaan aika komee. (;

Corazón kirjoitti:Tosi hienoja töitä kaikki mitä oot laittanut (; Voisin joskus ottaa taas ton bannerin käyttöön, kun tykkäsin siitä niin paljon :D

Kiitos Cora! (: Itekin tykkäsin siitä bannerista, etenkin kun en siihen aikaan kauheasti bannereita tehnyt. ^^

Guille-FAN kirjoitti:Katy, sun työt ovat tosi upeita. Et mulle oo koskaan tehny mitään työtä ainakin mä muistelisin niin. Mut ihailen sun töitä ja lähetän sulle oman toiveen pm:nä. :)

Kiitos paljon kehuista, ja oot tosiaan oikeessa siitä etten oo sulle koskaan mitään tehnyt. (: Mutta nyt sunkin toive on tuolla odotuslistalla monien muiden toiveiden joukossa.

Victorkio kirjoitti:Tosi hienoja töitä nämä mitkä nyt olet laittanut. Tuo Serrano-4ever:ille tehty ava on kyl yks hienoimmist :)

Kiitoksia Kio. ^^ Benin ava on yks mun omista suosikkiavoista kautta aikain.

-Summer- kirjoitti:Siis nää on ihan hirvittävän ihania, sä kuulut ehdottomasti FanArt-taiteilijoiden kärkikaartiin ;>

Kiitos paljon, tollasia kehuja on ihana kuulla. (:

ibi kirjoitti:toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa! :D ihana :) ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D

Aijai Anski kuulostaa melkein siltä et yrittäisit kerjätä tota banneria itelles. : D Mutta kiitos kehuista, itekin tykkään niist molemmista.

teteFAN kirjoitti:Mahtavia töitä jälleen!

Hyvä idea laittaa töitä esille eri "aikakausilta" niin pystyy helposti vertailemaan töitä ja seuraamaan kehitystä. (:

Näistä nyt viimeisimmäksi esille laittamistasi töistä täytyy kehua erityisesti tuota käyttäjälle Nata tehtyä Santi -avataria! Eikä muissakaan mitään vikaa ole. (;

Jatka samaan malliin!

Kiitos töfö! (: Teinkin tän ketjun sitä varten et saisin kommenttia uusista ja vanhoista töistä, kun kuitenkin noiden vanhojenkin eteen oon nähnyt paljon vaivaa ja niiden ei siks haluais unohtuvan ihan täysin.

Coco kirjoitti:Hienoja töitä katy! :)

Tuo Serrano-4everille tehty ava oli kyllä todella hieno, todella ihana (:

Kiitos Coco, oonkin jo huomannut, etten oo ainoo, joka tosta Benin avasta tykkää. (;

katyn fanarteja osa 5 15.08.2009

Kuva
30.07.2009 YPA I JJL:lle tehty avatar Tetéstä

Kuva
30.07.2009 Evilmanille tehty avatar Marcosista ja Evasta

Kuva
30.07.2009 Jennaalle tehty avatar Tetéstä ja Guillesta

Kuva
07.08.2009 teteFAN:lle tehty banneri Tetéstä

Kuva
10.08.2009 Natalia-Fanille tehty banneri Tetéstä

Sain kuin sainkin päivityksen laitettua ajallaan. Nyt on näytillä siis uusia töitä. (; Kommenttia on tullut ihan kiitettävästi ja toivottavasti tulee jatkossakin. Toiveita on tullut paljon myös, ja koska en ehdi niitä hirveän nopeasti toteuttaa, mahdollisien uusien toivojienkin olisi hyvä tietää, että toiveiden toteutumista joutuu odottelemaan jonkin aikaa. ^^ Jälleen kerran siis kommenttia tulemaan!
Kuva
katy
Cogito ergo sum

ViestiKirjoittaja teteFAN » La Elo 15, 2009 9:23

Mahtavia töitä jälleen kerran. Tämä kyseinen osa on ehkäpä jopa paras tähän mennessä laittamistasi mielestäni. (: Seuraavaa osaa odottaessa...
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
teteFAN
ÜBERDIEGO

ViestiKirjoittaja ibi » La Elo 15, 2009 9:37

katy kirjoitti:
ibi kirjoitti:toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa! :D ihana :) ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D

Aijai Anski kuulostaa melkein siltä et yrittäisit kerjätä tota banneria itelles. : D Mutta kiitos kehuista, itekin tykkään niist molemmista.

Niin melkein! ;) Mutta en mä käytettyjä bannereita käytä! :) :D

Ihana toi Teté banneri, joka on Natalia-Fanille. Ihanat beiget värit. Tulee ihan joku moccakahvi mieleen! :D
Kuva
Kuva
ibi

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Elo 15, 2009 9:45

Hienoja jälleen. Pidän erityisesti Natalia-Fan:ille tehdystä bannerista, sekä JJL:lle tehdystä avasta, mutta toki kaikki muutkin ovat hienoja. (:
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Victorkio
HYPERDIEGO

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt