René kirjoitti:Voikko tehdä mulle avan tosta bannerini vikasta kuvasta? Ylemman bannerin siis .?
Voin tehä.
Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.
RinU:n ava.
SRO:n ava.
René:n ava.
René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.
ÄPLÄTIN KÄHMÄRI!
Vittu onks toi oikeesti mulle toi vika? Ettet vaa laittanu väärää nickii toho![]()
No jos se on mulle nii HURJASTI kiitoooos<3

René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.
ÄPLÄTIN KÄHMÄRI!
Vittu onks toi oikeesti mulle toi vika? Ettet vaa laittanu väärää nickii toho![]()
No jos se on mulle nii HURJASTI kiitoooos<3

Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.

Ihana avatar ! (:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.

Shelle kirjoitti:Ihana avatar ! (:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.

Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Ihana avatar ! (:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.
Kiitos (: Ja Januska, sori ku banneris ei oo vieläkään tulluYritän kuvat saaha tän viikon aika

Januska kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Ihana avatar ! (:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt nää avat. Januska teen sun banneris tän viikon aikana.
Kiitos (: Ja Januska, sori ku banneris ei oo vieläkään tulluYritän kuvat saaha tän viikon aika
Joo ei mitäänokei, mut älä ota mitää paineita siit! : DD

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa