NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tein Lucía & Diego -bannerin, sanokaa jos haluutte. (:
Nimimerkin lisään, jos niin haluaa.
Lollipop- kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Tein Lucía & Diego -bannerin, sanokaa jos haluutte. (:
Nimimerkin lisään, jos niin haluaa.Tosi sulonen banneri!! (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?
Voin yrittää, mutta en oo kovin hyvä tekemään BB-bannereita.
Oliskos millon tulossa? Ei sillä, että mitään kiirettä, mutta kuitenkin.Eikä haittaa, jos ei onnistu.
Mut pääasia mulle ainaki et kokeilet.
Juu kokeilen tottakai ja mielelläni. : DDD Tulee niin pian kun pystyn tällä hetkellä, tällä viikolla joka päivä mulla on jotai kokeita nii en ehdi mutta varmaan viikonloppuna tai joku ilta tässä tällä viikolla. Sori, kun kestää.

Guille-FAN kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?
Voin yrittää, mutta en oo kovin hyvä tekemään BB-bannereita.
Oliskos millon tulossa? Ei sillä, että mitään kiirettä, mutta kuitenkin.Eikä haittaa, jos ei onnistu.
Mut pääasia mulle ainaki et kokeilet.
Juu kokeilen tottakai ja mielelläni. : DDD Tulee niin pian kun pystyn tällä hetkellä, tällä viikolla joka päivä mulla on jotai kokeita nii en ehdi mutta varmaan viikonloppuna tai joku ilta tässä tällä viikolla. Sori, kun kestää.
Millon tää olis valmiina suunnilleen? vai ootko unohtanu tän?

Guille-FAN kirjoitti: Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti: Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?
Toivottavasti kelpaa. (:

Guille-FAN kirjoitti:NataliaSanchez-fan kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti: Haluutko tehä mulle bannerin BB-Samposta?
Toivottavasti kelpaa. (:
Täähän on tosi hyvä! Kiitos paljon!

Joyeux kirjoitti: Ihania! Tahtoisitko lisätä tuohon Ana-avaan nickini? (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa