niña kirjoitti:Toteutan nyt tämän, ja myöhemmin Januskan toiveen (;natyy kirjoitti:Tekisitkö mulle avan Tetéstä 6. kaudelta?
Tässä:
Kiitti, tosi hieno, otan heti käyttöön
Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Haluisitko tehdä mulle Tetestä bannerin neljänneltä kaudelta?
Mulla ei ole yhtään jaksoa 4. kaudelta koneella..
Voinko tehdä 5. kaudelta?
Okei. Voit tehdä viidenneltä kaudelta. (:

niña kirjoitti:Januska kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Haluisitko tehdä mulle Tetestä bannerin neljänneltä kaudelta?
Mulla ei ole yhtään jaksoa 4. kaudelta koneella..
Voinko tehdä 5. kaudelta?
Okei. Voit tehdä viidenneltä kaudelta. (:
Tällainen syntyi:

Kiitos, aivan upea banneri! Menee käyttöön heti kun oon käyttäny ensin näitä käytössä olevia bannereita jonkon aikaaniña kirjoitti:Shelle kirjoitti: No, löytyiskö sulta Áfricasta kuvia 7 kaudelta, että pystyisit tekee mulle bannerin?
Tässä:

Natalia-Fan kirjoitti:Voisitko tehdä mulle bannerin Tetéstä siitä jaksosta/kohtausesta 6. tuotantokaudessa missä Tetéllä on se valko-siniraidallinen paita ja on "pynttäytyny" Manua varten? Siinä on joitaki ihania hymy kohtia.Joku kiva teksti on aina plussaa ;P Kiitos jo etukäteen ja ei mitään kiirettä! (:

Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa