Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:
Ihan älyttömän vaikee toive ja sen huomaa tästä..

Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:

niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:
Savulohi kirjoitti:Ääh, sori toi ylimääräne viesti tuol välis, mut mulla olis toive:
Banneria toivoisin tästä meijä melko legendaarisesta kolmikosta, Fitistä, Santista ja Diegosta.![]()
Tekstit:
Savulohi
Äijätrio

heittu kirjoitti:upeita töitä!:)

On jooo !upee ! magee hieno (:heittu kirjoitti:niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:
Todella ihana banneri!:)

Handee kirjoitti:On jooo !upee ! magee hieno (:heittu kirjoitti:niña kirjoitti:Strawberry kirjoitti:Voisitko tehä mulle eilisestä jaksosta siitä kohasta bannerin, kun Guille eka suutelee Tetéä, sitte Celiaa ja sen jälkeen Diegoa?Ei oo mitään kiirettä (:
Todella ihana banneri!:)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa