Täs ois tää..ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Ja jos mulle viittisit väsätä DVD:stä bannerin mieluite jostai 4.kauden lopusta?
Ootkoha huomannu tätä ollenkaa? :p Ei sillä että kiire olis mutta...

Täs ois tää..ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Ja jos mulle viittisit väsätä DVD:stä bannerin mieluite jostai 4.kauden lopusta?
Ootkoha huomannu tätä ollenkaa? :p Ei sillä että kiire olis mutta...

Nenna kirjoitti:Täs ois tää..ÄsJiiKoo kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Ja jos mulle viittisit väsätä DVD:stä bannerin mieluite jostai 4.kauden lopusta?
Ootkoha huomannu tätä ollenkaa? :p Ei sillä että kiire olis mutta...Kelpaako? En saanu nickiäs mahdutetuu järkevän näkösesti, niin en laittanu sitä ollenkaan. ;S

Guille-FAN kirjoitti:Olisiko sulla mahdollisuutta tehdä mulle Guille y Teté banneri. Kuvat voisivat olla 4 -8 tuotantokausilta, ja mieluiten siltä ajalta millä ne on yhdessä. Ja sellainen missä molemmista on kuva missä ne on yksin ja ssit yhessä kuvassa yhdessä. Toivottavasti tajusit..

Muistan kyllä, teen sen heti kun saan otetuksi sopivat kuvat..Guille-FAN kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Olisiko sulla mahdollisuutta tehdä mulle Guille y Teté banneri. Kuvat voisivat olla 4 -8 tuotantokausilta, ja mieluiten siltä ajalta millä ne on yhdessä. Ja sellainen missä molemmista on kuva missä ne on yksin ja ssit yhessä kuvassa yhdessä. Toivottavasti tajusit..
Muistatko tällaista toivetta? Ei mitenkään kiirettä, mutta joo...

RinU kirjoitti:Ja vielä jos viitsisit tehdä bannerin Santiagosta. Tekstinä 'Santiago Serrano' fontin pitää olla selkeä, ei mitään kaunokirjoitusta, jooko.
Teet ihania töitä!

Nenna kirjoitti:Satuin ottaan kuvia Tetéstä 5.kaudelta, ja halusin tehä niistä bannerin.. Et jos välttämättä haluut 4.kaudelta, sano niin teen sulle uuden.Januska kirjoitti:Voisitko tehdä mulle vielä bannerin tetestä neljänneltä kaudelta?

OkeiNenna kirjoitti:Huomisest lähtien alan taas toteuttaa toiveita, tälläkin viikolla on ollut kokeita ja muita koulujuttuja joihin on täytynyt panostaa. Eli ei hätää, kyl koitan saada näit tein toiveitanne mahdollisimman pian toteutetuks..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa