Kiitos kommentoijille! (:teteFAN kirjoitti:Mahtavia töitä jälleen kerran. Tämä kyseinen osa on ehkäpä jopa paras tähän mennessä laittamistasi mielestäni. (: Seuraavaa osaa odottaessa...
Kiitos töfö! (: Itekin tykkään ihan liikaa noista kaikista töistä. ^^
ibi kirjoitti:katy kirjoitti:ibi kirjoitti:toi corazonin banneri oli kyllä aivan paras oisin halunnut ton itelleni sillo ku se sitä käytti ja vaikka nytki vois ottaa!

ihana

ja kaikki muutki hienoja ja toi benin ava jäi mieleen hyvin. tykkään myös siitä ;D
Aijai Anski kuulostaa melkein siltä et yrittäisit kerjätä tota banneria itelles. : D Mutta kiitos kehuista, itekin tykkään niist molemmista.
Niin
melkein!

Mutta en mä käytettyjä bannereita käytä!

Ihana toi Teté banneri, joka on Natalia-Fanille. Ihanat beiget värit. Tulee ihan joku moccakahvi mieleen!

Joo tietty vaan melkein (; Mutta kiitos ja mä tosiaan kans rakastan ton NF:n bannerin värimaailmaa. <3
Victorkio kirjoitti:Hienoja jälleen. Pidän erityisesti Natalia-Fan:ille tehdystä bannerista, sekä JJL:lle tehdystä avasta, mutta toki kaikki muutkin ovat hienoja. (:
Kiitos Kio! ^^ Omastakin mielestä noi molemmat onnistu hyvin.
Shelle kirjoitti:Upeita nämä uudetkin työt! (:
Kiitos!
Guille-FAN kirjoitti:Mulle jäi erityisesti mieleen noi bannerit, ne oli kivan näköisiä. Natalia-Fanille tehdyssä bannerissa ihanat värit ja tällästä. Ja teteFANille tehty banneri ihanasta kohtauksesta. Avoista jäi eniten mieleen JJL:lle tehty ava, vaikka kaikki avat ovat hienoja. : )
Kiitos! (: Tuntuu et toistelen koko ajan tätä samaa mut iteki tykkään noista kaikista. ^^
Make kirjoitti:Upeita töitä!!
Kiitos Make (:
NataliaSanchez-fan kirjoitti:Aivan ihania nää uudetkin työt (:
Kiitoksia kehuista!
Handee kirjoitti:ihania taas ! (: tykkään kyl taas kaikista. !
toi JJL:n avas on jotenkin tosi kiva toi kuva,
Evilmanin avas toi kuva on vaan niin ihana. (:
samaten kyl tos Jennaan avassa, toi kohta muutenki oli sarjaski niin sulonen.
ja toi teteFANille tehty banneri IHANA, muistan ku näin sen meinas tippuu silmät päästä. Siin on vaa jotenkin kivat kuvat ja kaikkee.
Ja tykkään kyl tosta Natalia-Faninki bannerista, siihen kans oot onnistunu taas valitsee tosi kivat kuvat. ja nois noi tekstit on kivajo kyl. (:
Kiitos Hande! (: Taas tulee tällanen perinpohjanen arvio, kiva vaan. ^^ Noh enpä tiiä mitä muutakaa sanoisin ku kiitos kiitos kiitos kiitoskiitoskiitos. (; Sanon kuitenki lisäks viel kerran et iteki tykkään noist kaikista. : D
Serrano-4ever kirjoitti:Todella mageit töitä ja samaa mieltä siinä tefan kanssa, että tää on tähän mennessä se paras osa töistäs (:, mitä tähä nyt lisää sanoa, vaikka että keep up the good work

.
Lisää tulemaan vaan ! ;D
Kiitosh Ben! (: Sori vaan että täs uudes satsis vähän kesti ku on ollu kaikkee et nyt saatte sit taas kommentoida et oonko saanu ylläpidettyy töissä tätä samaa tasoo edellee : D
Natalia-Fan kirjoitti:Rakastan tota omaa banneriani, ja oon edelleenki kiitollinen siitä (: Muutkin uudet on aivan upeita.
Mäki rakastan sun banneria ^^ Kiitos (:
-Summer- kirjoitti:
Oikeesti rakastan tätä, Tetén ja Guillen katsekontakti yms.
Ja sit tossa on niin intensiivinen tunnelma!
Lisäks toi fontti on aivan ihana.
Tää on ihan täydellinen, kuten kaikki muutkin.
Kiitos paljon (: tässä avassa mäkin just tykkään siit et tää ei oo semmonen perus suutelukuva tms. vaan täs on jotain intensiivistä kuitenki vaik täs on vaan tää katsekontakti : D
Handee kirjoitti:koska tulloo lissää töitä katy ? (:
Nyt, kelaa vaan alaspäin. : D Rupesin tekeen tätä heti ku luin täält ton sun kysymyksen (olin kyllä välillä poissa koneelta, mutta jatkoin heti kun tulin takas), jotenki vaan aina lämmittää mieltä ku joku odottaa jo päivitystä. (: Oli tarkotus jo viime viikonloppuna päivitellä mutta eipä riittäny aika taaskaan kaikkeen mitä ois pitäny tehdä mut nyt otin sitten itteeni niskasta kiinni. ^^

09.08.2009 Handeelle tehty avatar Anasta

17.08.2009 m_oonalle tehty avatar DVD:stä

09.08.2009 Handeelle tehty banneri Anasta ja Fitistä

15.08.2009 MariTerelle tehty banneri Nataliasta

16.08.2009 Natalle tehty banneri Guillesta
Pienenä ekstrana tällä kertaa kollaasi kaikista mun tekemistä avoista, jotka on tän kuun avakisassa mukana.
Kyseiset 16 avaa on tehty aikavälillä 08.09.2008 28.08.2009.Jälleen kerran pahoittelen viivästystä, en mä yleensä tarkotuksella pistä teitä odottaan mut jostain laiskuuden ja kiireisyyden ja innostuksen tilapäisen puutteen sekotuksesta johtuen tässä kävi silti taas näin. : D En enää viitti ees luvata että laittaisin uuden päivityksen johonkin tiettyyn ajankohtaan mennessä kun erityisesti koulukiireistä johtuen se ei sit välttämättä taaskaan onnistu. (: Noh mutta toivottavasti taas saatte jotain kommenttia irti näistä töistä! Jos oisin laittanu tän päivityksen aiemmin, oisin varmaan laittanu jotain vanhempia töitä, mutta ajattelin, että nyt kun jouduitte jo odottaan näinkin kauan, saatte sitten edes uusimpia töitä näytille (vaikka nääkään ei oo niitä ihan uusimpia, koska oli vielä näitä ihan pikkusen vanhempiakin esittelemättä). : D Kommentteja kehiin siis!