NataliaSanchez-fan kirjoitti:Ihania nää kaikki! (:
Ja voisitkos tehdä mulle avan ja bannerin Tetéstä? Kausil ei oo yhtään välii, ihan kaikki käy. (:
Kiitos jo etukäteen, ja näil ei oo mitään kiirettä. (=

Nata kirjoitti:Victorkio kirjoitti:heittu kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tämmösen tein ajankuluksi.
Todella hieno!!
Kiitos.
Ja tässä Nata tämä banneri nyt (:
Kiitos tosi paljon

natyy kirjoitti:Toivoisin banneria Tetéstä ja Guillesta joko 5. tai 8. kaudelta,saat itse päättäätekstiksi Guille y Teté ja mun nick natyy. kiitos etukäteen!

RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?

Joo no mä otan ton nyt käyttöö, mut jos haluut ni voisitko tehä sillee uuden, et siin on niinku esim. vasemmal Guillen ja oikeel Tetén naamat, ja siin keskel sit sillee sivustpäi ne sillee tajuutkoVictorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?
Joo no kyllähän se tallessa on, se on nyt tossa alhaallaMutta kyllä mä voin kokonaanki uuden tehä jos haluut? Ei siitä oo mitään vaivaa

RinU kirjoitti:Joo no mä otan ton nyt käyttöö, mut jos haluut ni voisitko tehä sillee uuden, et siin on niinku esim. vasemmal Guillen ja oikeel Tetén naamat, ja siin keskel sit sillee sivustpäi ne sillee tajuutkoVictorkio kirjoitti:RinU kirjoitti:Hei jos en ihan väärin muista, ni etkös tehny mulle joskus bannerin siitä Tetén ja Guillen keinukohtauksesta ?Nii et oisko sulla se jossaa, et saisin käyttöö, vai haluutko tehä kokonaa uuden ?
Joo no kyllähän se tallessa on, se on nyt tossa alhaallaMutta kyllä mä voin kokonaanki uuden tehä jos haluut? Ei siitä oo mitään vaivaa
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa