Januska kirjoitti:Otan tän:
Eihän kellään oo?

Victorkio kirjoitti:Tein tämmösen bannerin Natalíasta mitä mieltä ootte?
Minun käsittääkseni tuo banneri ei ole kellään, eli voit ottaa sen.SRO kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tein tämmösen bannerin Natalíasta mitä mieltä ootte?
Haluaisin tämän hienon bannerin ja nopeasti selattuna en löytänyt kenenkään muun tätä varanneen mutta varmistan silti. Onko tämä banneri vapaa ja voinko käyttää sitä?

Shelle kirjoitti:Minun käsittääkseni tuo banneri ei ole kellään, eli voit ottaa sen.SRO kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tein tämmösen bannerin Natalíasta mitä mieltä ootte?
Haluaisin tämän hienon bannerin ja nopeasti selattuna en löytänyt kenenkään muun tätä varanneen mutta varmistan silti. Onko tämä banneri vapaa ja voinko käyttää sitä?
SRO kirjoitti:Shelle kirjoitti:Minun käsittääkseni tuo banneri ei ole kellään, eli voit ottaa sen.SRO kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tein tämmösen bannerin Natalíasta mitä mieltä ootte?
Ookke!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa