niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos haluut, voit tehä mulle Teté- tai Teté&Guille-bannun kahdeksannelta tuotantokaudelta, jos sulla vaan on siltä kaudelta jaksojaEikä siis mitään kiirettä, jos teet (:
Tässä:
Ihana banneri! (:
Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos haluut, voit tehä mulle Teté- tai Teté&Guille-bannun kahdeksannelta tuotantokaudelta, jos sulla vaan on siltä kaudelta jaksojaEikä siis mitään kiirettä, jos teet (:
Tässä:
Ihana banneri! (:
Joyeux kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos haluut, voit tehä mulle Teté- tai Teté&Guille-bannun kahdeksannelta tuotantokaudelta, jos sulla vaan on siltä kaudelta jaksojaEikä siis mitään kiirettä, jos teet (:
Tässä:
Ihana banneri! (:
Joo niin on!

roo. kirjoitti:Joyeux kirjoitti:Lollipop- kirjoitti:niña kirjoitti:Januska kirjoitti:Jos haluut, voit tehä mulle Teté- tai Teté&Guille-bannun kahdeksannelta tuotantokaudelta, jos sulla vaan on siltä kaudelta jaksojaEikä siis mitään kiirettä, jos teet (:
Tässä:
Ihana banneri! (:
Joo niin on!
todellakin!

Sawyer kirjoitti:Huhuu, onks täällä ketään?![]()
Per Syy 04, 2009 6:30
Mennyt 2 viikkoa vasta, nii kysyisin vaa et pystytkö tekee vai et?

niña kirjoitti:Sawyer kirjoitti:Huhuu, onks täällä ketään?![]()
Per Syy 04, 2009 6:30
Mennyt 2 viikkoa vasta, nii kysyisin vaa et pystytkö tekee vai et?
Juu. Sori.
On ollu täs kaikkee, niin en oo ehtinyt toteuttamaan toiveita.
Tänään oli kyl tarkotus tehdä, kun mätänen kotona.

Sawyer kirjoitti:Toive olisi taas, jos jaksat tehdä mulle:
Elikkäs banneri Evasta ja Raulista. Semmonen missä Eva on todella kauniina ja Raul sais jos jaksat nii 7-8 kausilta oikeen komeena.Kun teit ton upean Raul&Tete bannun nii tää olis niinkun sen vasta kohta elikkä aika tumma saisi olla tai semmonen dark.
Ja ku täällä ny on tehty noita avoja ja bannereita nii harvassa Rauli katsoo suoraan kameraan, nii jos löydät semmotteen kohan 7-8 kausilta nii olisin lyöty!
Suurkiitokset, jos jaksat näitä mun mahottomia toivomuksia viekin toteuttaa!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa