toi afri ja raul banneri ja fiti banneri(ufo-jakso? )ja padre y hijo ovat aivan mahtavat!!!

micorazon kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Päätinpä minäki nyt tehä tämmösen topicin omista teoksista, ku niin moni muuki on tehny nyt lähiaikoina.![]()
![]()
![]()
![]()
toi afri ja raul banneri ja fiti banneri(ufo-jakso? )ja padre y hijo ovat aivan mahtavat!!!

Victorkio kirjoitti:En lisäile enään aloitusviestiini bannereita ja avoja. Vaan lisään ne aina uutena viestinä tänne. Tässä nyt bannereita ja avoja joita olen lähiaikoina tehnyt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noita saa käyttää jos kysyy luvan, ja jos haluu käyttöön ja haluu oman nimimerkkinsä siihen niin sanoo vain

H-anna kirjoitti:Victorkio kirjoitti:En lisäile enään aloitusviestiini bannereita ja avoja. Vaan lisään ne aina uutena viestinä tänne. Tässä nyt bannereita ja avoja joita olen lähiaikoina tehnyt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noita saa käyttää jos kysyy luvan, ja jos haluu käyttöön ja haluu oman nimimerkkinsä siihen niin sanoo vain
Ihan mielettömän hienoja kaikki!! Saisinko ton Santiago avan toiselta riviltä vai onks se jollekki jo varattu? Se on niin hieno ja jos saan nii viittisitkö vaihtaa siihe mun nimimerkin!

Victorkio kirjoitti:En lisäile enään aloitusviestiini bannereita ja avoja. Vaan lisään ne aina uutena viestinä tänne. Tässä nyt bannereita ja avoja joita olen lähiaikoina tehnyt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa