Shelle kirjoitti:Vooi kiitos, aivan ihana ava!Victorkio kirjoitti:Shelle kirjoitti:Victorkio, tekisitkö mulle avatarin Tetéstä? (: Mun nimimerkki ois siin tosi kiva!
Tässä.

Natalia<3 kirjoitti:Hei Victorkio, voisitko tehä mulle jonkun värikkään bannerin? Aiheen saat valita itse, kaikki käy. (:

René kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Tässä nyt vihdoin nämä työt.
Gabriellen
René
Ja tosiaan en saanu tosta sun toivomasta jaksosta hyviä kuvia niin tein sitte 7 kaudesta.
Toivottavasti kelpaa (:
WOUH! Kiitos hitosti <3!

Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Hei Victorkio, voisitko tehä mulle jonkun värikkään bannerin? Aiheen saat valita itse, kaikki käy. (:
Voin tehä, mutta pystysikkö antaan joitaki vaihtoehtoja niin katon sitte mistä tekisin, ku on niin vaikee päättää ite

Natalia<3 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Hei Victorkio, voisitko tehä mulle jonkun värikkään bannerin? Aiheen saat valita itse, kaikki käy. (:
Voin tehä, mutta pystysikkö antaan joitaki vaihtoehtoja niin katon sitte mistä tekisin, ku on niin vaikee päättää ite
Hmm. No esim. Diego, Lucia, Curro, Tete, Guille, Africa tai Raul ois kiva. (:

Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Hei Victorkio, voisitko tehä mulle jonkun värikkään bannerin? Aiheen saat valita itse, kaikki käy. (:
Okei tuo autto jo paljon (: Haluakko muuten pelkästään semmosen bannerin missä on vaan yks henkilö vai saako olla semmonen banneri misä on enemmän ku yks henkilö?Ja varmaan tää on valmis ens viikon puolella ku on nyt jonossa monta työtä (:

Natalia<3 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Victorkio kirjoitti:Natalia<3 kirjoitti:Hei Victorkio, voisitko tehä mulle jonkun värikkään bannerin? Aiheen saat valita itse, kaikki käy. (:
Okei tuo autto jo paljon (: Haluakko muuten pelkästään semmosen bannerin missä on vaan yks henkilö vai saako olla semmonen banneri misä on enemmän ku yks henkilö?Ja varmaan tää on valmis ens viikon puolella ku on nyt jonossa monta työtä (:
Joo voi olla myös monta henkilöä. Ja ei mitään kiirettä (:

Shelle kirjoitti:Victorkio, tekisitkö minulle vielä bannerin Tetéstä? Vaikka 8 kaudelta (:
Kiitos jo etukäteen! & bannerissa vois lukee mun nimimerkki.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa