Toive: Guille-banneri

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ma Kesä 09, 2008 8:52

suviniina kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Tässä on lahjakkuus, aika nätisti oot laittanut noi taustat ja kaikki, pro!

Etkös sä kloonannut ton tiiliseinänkin tohon, koska mun mielestä tommosta taustaa tossa kuvassa ei alunperin ollut, missä Guille makaa. Jos kloonasit niin pakko sanoa että hyvää työtä oot tehnyt, olin amiksessa digitaalisessa kuvankäsittelyssä ja siel tein itekki noita kloonaushommia ja se on aika vaativaa hommaa!


Kiitoskiitos 8)
Joo, laitoin nuo tiiliseinät tuohon toiseen kuvaan, ei se nyt niin vaikeeta ollu, mutta kyllä siinä yli tunti meni kun tuota väsäsi :wink:


Jos sä sillä kloonaustyökalulla sen teit, niin kyllä se mun mielestä aika vaativaa on. Tai ei se vaativaa ole, jos sen tekee sähläten. Ainakin itse koulussa käytin Corel Photo Painttia ja siellä ei esim. voinu tavallaan samaa suoraa kloonata kauaan, koska sitten sen jo huomas, että se oli muokattu. Tai se oli sitten huono. :D
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja suviniina » Ma Kesä 09, 2008 9:15

serrano-4ever kirjoitti:
suviniina kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Tässä on lahjakkuus, aika nätisti oot laittanut noi taustat ja kaikki, pro!

Etkös sä kloonannut ton tiiliseinänkin tohon, koska mun mielestä tommosta taustaa tossa kuvassa ei alunperin ollut, missä Guille makaa. Jos kloonasit niin pakko sanoa että hyvää työtä oot tehnyt, olin amiksessa digitaalisessa kuvankäsittelyssä ja siel tein itekki noita kloonaushommia ja se on aika vaativaa hommaa!


Kiitoskiitos 8)
Joo, laitoin nuo tiiliseinät tuohon toiseen kuvaan, ei se nyt niin vaikeeta ollu, mutta kyllä siinä yli tunti meni kun tuota väsäsi :wink:


Jos sä sillä kloonaustyökalulla sen teit, niin kyllä se mun mielestä aika vaativaa on. Tai ei se vaativaa ole, jos sen tekee sähläten. Ainakin itse koulussa käytin Corel Photo Painttia ja siellä ei esim. voinu tavallaan samaa suoraa kloonata kauaan, koska sitten sen jo huomas, että se oli muokattu. Tai se oli sitten huono. :D


Joo, ei toi oo mikää kloonaus-juttu, kopioin sen silleen pöljästi, en osaa selittää :roll: Mut tuskinpa Photofiltressä mitään semmoisia onkaan, en ainakaan oo vielä löytäny vaikka oon sitä jo vuoden käyttänyt :lol:
suviniina
Guillermo Serrano
 
Viestit: 432
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 7:57

ViestiKirjoittaja talitintti » Ma Kesä 09, 2008 9:23

suviniina kirjoitti:Joo, ei toi oo mikää kloonaus-juttu, kopioin sen silleen pöljästi, en osaa selittää :roll: Mut tuskinpa Photofiltressä mitään semmoisia onkaan, en ainakaan oo vielä löytäny vaikka oon sitä jo vuoden käyttänyt :lol:


Pakko kommentoida tuota PhotoFiltren kloonausta niin, en ole varma, mutta se voisi olla se leimasin. Ainakin suomenkielisessä versiossa leimasin on nimetty kopioleimasimeksi. Itse en kuitenkaan käytä tuota työkalua käytännössä koskaan.
Avatar
talitintti
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2008 12:47

ViestiKirjoittaja Daevos » Ma Kesä 09, 2008 9:27

Otin tuon suviniinan ja Mariteren bannerin
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

ViestiKirjoittaja suviniina » Ma Kesä 09, 2008 9:29

talitintti kirjoitti:
suviniina kirjoitti:Joo, ei toi oo mikää kloonaus-juttu, kopioin sen silleen pöljästi, en osaa selittää :roll: Mut tuskinpa Photofiltressä mitään semmoisia onkaan, en ainakaan oo vielä löytäny vaikka oon sitä jo vuoden käyttänyt :lol:


Pakko kommentoida tuota PhotoFiltren kloonausta niin, en ole varma, mutta se voisi olla se leimasin. Ainakin suomenkielisessä versiossa leimasin on nimetty kopioleimasimeksi. Itse en kuitenkaan käytä tuota työkalua käytännössä koskaan.


Joskus oon kyllä käyttänyt tuota leimasinta, mutta se on aika huono..
Miten sen nyt selittäis.. Eikujoo, siis leikkaan ne kuvat sillä yhdellä "leikkaustyökalulla" ja sitten kääntelen niitä ja asettelen paikoilleen.
Siinä pitää vaa olla hirmu tarkka. Miten mie en tota aikasemmin tajunnu näin helposti selvittää :roll:
suviniina
Guillermo Serrano
 
Viestit: 432
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 7:57

ViestiKirjoittaja Daevos » Ma Kesä 09, 2008 9:32

Voisitko suviniina pienentää tuota banneria MariTeren tekemän kokoiseksi?
Tai ainakin suunnilleen sen kokoiseksi

Edit:// ei tarttekaa
Viimeksi muokannut Daevos päivämäärä Ma Kesä 09, 2008 10:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ma Kesä 09, 2008 9:33

talitintti kirjoitti:
suviniina kirjoitti:Joo, ei toi oo mikää kloonaus-juttu, kopioin sen silleen pöljästi, en osaa selittää :roll: Mut tuskinpa Photofiltressä mitään semmoisia onkaan, en ainakaan oo vielä löytäny vaikka oon sitä jo vuoden käyttänyt :lol:


Pakko kommentoida tuota PhotoFiltren kloonausta niin, en ole varma, mutta se voisi olla se leimasin. Ainakin suomenkielisessä versiossa leimasin on nimetty kopioleimasimeksi. Itse en kuitenkaan käytä tuota työkalua käytännössä koskaan.


Joo se on sama kun leimasin. Sä varmaan tiedät miten sitä käytetään, mutta selitän nyt sitte suviniinalle. Tosin mulla ei oo photofiltree enää, ni en sitä muista miten sitä käytettii.

Photoshopissa eka pitää valita se kohta ja painaa Alt nappia ja sit siihen tulee kaks semmosta rinkulaa, kun painat sitten hiirtä, niin se kloonaa sitä aluetta, mikä on siinä toisen rinkulan sisällä, ja se toinen rinkula on se MIHIN sitä kloonataan. Olikohan epäselvästi sanottu, mä voisin tonne bannereita osioon postata yhden kloonaustyön tänään viel :)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ma Kesä 09, 2008 9:57

Tässä on esimerkki siitä kloonaamisesta.

Kuva

Tossa kuvassa toi ihan vasen Guille on kloonattu tonne, se kävi viel ilman mitään ongelmia, koska pystyin vaan vetämään vapaasti oikealta vasemmalle ja se tuli silleen, mutta toi missä on osa Guillesta tossa ympyrässä, ni ton tein silleen pyörittämällä hiirtä. Jos pitäis esim kloonata jostain tiiliseinästä joku maaliläikkä vaikka pois, niin se onkin jo sitten astetta hankalempaa.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja natalia » Ti Kesä 10, 2008 10:58

do you like it?

Kuva
Serranon perhe <3<3

Kuva
Avatar
natalia
Marcos Serrano
 
Viestit: 688
Liittynyt: Su Maalis 16, 2008 5:36
Paikkakunta: Rovaniemi - lapin sykkivä sydän <3

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ti Kesä 10, 2008 11:26

natalia kirjoitti:do you like it?

Kuva


It's awesome :)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja suviniina » Ti Kesä 10, 2008 1:43

serrano-4ever kirjoitti:
talitintti kirjoitti:
suviniina kirjoitti:Joo, ei toi oo mikää kloonaus-juttu, kopioin sen silleen pöljästi, en osaa selittää :roll: Mut tuskinpa Photofiltressä mitään semmoisia onkaan, en ainakaan oo vielä löytäny vaikka oon sitä jo vuoden käyttänyt :lol:


Pakko kommentoida tuota PhotoFiltren kloonausta niin, en ole varma, mutta se voisi olla se leimasin. Ainakin suomenkielisessä versiossa leimasin on nimetty kopioleimasimeksi. Itse en kuitenkaan käytä tuota työkalua käytännössä koskaan.


Joo se on sama kun leimasin. Sä varmaan tiedät miten sitä käytetään, mutta selitän nyt sitte suviniinalle. Tosin mulla ei oo photofiltree enää, ni en sitä muista miten sitä käytettii.

Photoshopissa eka pitää valita se kohta ja painaa Alt nappia ja sit siihen tulee kaks semmosta rinkulaa, kun painat sitten hiirtä, niin se kloonaa sitä aluetta, mikä on siinä toisen rinkulan sisällä, ja se toinen rinkula on se MIHIN sitä kloonataan. Olikohan epäselvästi sanottu, mä voisin tonne bannereita osioon postata yhden kloonaustyön tänään viel :)


Jo, nyt tajusin 8)
suviniina
Guillermo Serrano
 
Viestit: 432
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 7:57

Edellinen

Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa