Toivoisin Naty avataria ja banneria. Koneelta hävisi kaikki tiedostot. kuvanmuokkaus ohjelmat, kuvat jn. Toivoisin että tekisitte minulle avatari ja bannerin Natysta. Siinä voisi lukea Heittu ! Kiitän jo etukäteen
Paljonko teillä on avatarin koko? Mä joudun aina pienentämään että se olisi oikean kokoinen. jouduin ton ibin viimeisen pienentämään ja se näyttää tältä: Vaikka pitäisi tältä: Miten sen saa pienettyä että kuva ei muutu?
heittu kirjoitti:Paljonko teillä on avatarin koko? Mä joudun aina pienentämään että se olisi oikean kokoinen. jouduin ton ibin viimeisen pienentämään ja se näyttää tältä:
Tota avaa minkä ibi teki ei tarvitse pienentää. Se ei ole yli mittasääntöjen (vai mitä ne nyt olikaan..)
heittu kirjoitti:Paljonko teillä on avatarin koko? Mä joudun aina pienentämään että se olisi oikean kokoinen. jouduin ton ibin viimeisen pienentämään ja se näyttää tältä:
Tota avaa minkä ibi teki ei tarvitse pienentää. Se ei ole yli mittasääntöjen (vai mitä ne nyt olikaan..)
Minulla lukee Avatarin tulee olla vähemmän kuin 100 pixeliä leveä ja 100 pixeliä korkea
heittu kirjoitti:taiteilijateam huomio voisiko joku tai useampi tehdä minulle Natalia bannerin? voihan siinä olla Victor jos on niin voisi olla joku besos kuva
Varmasti joku tekee vielä, mutta ei ne nyt ihan hirveän nopeasti tule. Itse en pysty tekemään, sillä olen semmoisella koneella missä ei ole kuvanmuokkausohjelmaa