TOIVE: Africa-banneri

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

TOIVE: Africa-banneri

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Syys 16, 2008 12:15

Eli toivoisin Africa-banneria. Ei ole oikeastaan mitään väliä miltä tuotantokaudelta ovat, mutta olisi kiva jos löytyisi bannerista esim. joku kuva, joka olisi kuudennelta tuotantokaudelta, koska siinä Afrilla on niin ihana hiustyyli :wink: Ja saisi olla samankokoinen kuin tuo Afri ja Raul-banneri.

Otan yhden bannerin vielä tämän Afri ja Raúl-bannerin seuraksi ja sitten vaihtelen mieleni mukaan taas joskus, kun niihin kyllästyn. Olen sitten kiitollinen aivan kaikista töistä, arvostan kaikkia aivan mielettömästi!
Viimeksi muokannut -Summer- päivämäärä Ke Syys 24, 2008 5:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

Re: TOIVE:Africa-banneri

ViestiKirjoittaja -Summer- » Ti Syys 16, 2008 12:17

Turha viesti, poistakaa!
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Syys 20, 2008 2:45

Voi ei, nyt tulee "triplapostaus", mutta halusin nostaa tätä! Eli jos joku ihana ihminen viitsisi tehdä mulle bannerin?
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 20, 2008 4:04

mä voin tehdä keskiviikoksi!? =)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Syys 20, 2008 4:23

Olisin tosi onnellinen jos tekisit, heittu, koska tiedän et osaat muokata tosi hyvin!
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 20, 2008 4:46

-Summer- kirjoitti:Olisin tosi onnellinen jos tekisit, heittu, koska tiedän et osaat muokata tosi hyvin!

Kiitos! olet ensimmäinen joka sanoo noin ! :oops: Teen sen siis keskiviikoksi. Käykö Alexandrasta vai afrista? vai molemmista?? =)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

Re: TOIVE: Africa-banneri

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Syys 20, 2008 4:59

-Summer- kirjoitti:Eli toivoisin Africa-banneria. Ei ole oikeastaan mitään väliä miltä tuotantokaudelta ovat, mutta olisi kiva jos löytyisi bannerista esim. joku kuva, joka olisi kuudennelta tuotantokaudelta, koska siinä Afrilla on niin ihana hiustyyli :wink: Ja saisi olla samankokoinen kuin tuo Afri ja Raul-banneri.

Otan yhden bannerin vielä tämän Afri ja Raúl-bannerin seuraksi ja sitten vaihtelen mieleni mukaan taas joskus, kun niihin kyllästyn. Olen sitten kiitollinen aivan kaikista töistä, arvostan kaikkia aivan mielettömästi!


Mä voin kokeilla tehä täksi illaksi. Mutta en oo varma että saanko kuvia 6 tuotantokaudelta siihen. Yritän kuitenkin.
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Syys 20, 2008 6:17

heittu kirjoitti:
-Summer- kirjoitti:Olisin tosi onnellinen jos tekisit, heittu, koska tiedän et osaat muokata tosi hyvin!

Kiitos! olet ensimmäinen joka sanoo noin ! :oops: Teen sen siis keskiviikoksi. Käykö Alexandrasta vai afrista? vai molemmista?? =)


Eli siis Afrista. Ihan kaikki käy, vaikka neljänneltä, viidenneltä tai kuudennelta kaudelta, ihan sama mulle! :) Pidän kaikkien bannereista ja päätös tulee varmaan olemaankin vaikea. Valitsen jonkun ja luultavasti säästän kaikki muut ja käytän niitä aina kun siltä tuntuu! Eli kaikki halukkaat, laittakaa vain rohkeasti kaikenlaisia töitä tänne!

Ja Victorkio, jos teet jotain vielä tänään (josta olisin todella onnellinen, mutta ei sun tarvitse tietenkään tehdä ollenkaan jos et jaksa), niin viitsisitkö laittaa työsi uuteen viestiin, jotta huomaan, kun olet vastannut aiheeseen?
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 20, 2008 6:28

tarviitko sitten jos victorkio tekee? voisin kyullä tehä =)?
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja -Summer- » La Syys 20, 2008 6:36

Heittu, älä ota siitä mitään paineita sitten missään tapauksessa! Kävisikö vaikka sellainen, että jos Victorkio tekee sen bannerin, odottaisin niin kauan että hän tekee sen ja sitten sanoisin, otanko sen vai toivoisinko vielä muita. Ja tämä ei todellakaan tarkoita, että pettyisin jonkun töihin, toivottavasti ette ymmärrä väärin! Tarkoitan vaan, että en välttämättä tee välittömästi päätöstä. Eli katsotaan vaikka huomenna, jos Victorkio tänään jaksaa jotain väsätä? :)
Kuva
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
-Summer-
Diego Serrano
 
Viestit: 1715
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 4:19

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Syys 20, 2008 6:38

Alan tässä sitä kohta tekemään. Mutta kannattaa Heitunki antaa tehdä hänellä on niin hienoja teoksia muutenkin :)
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 20, 2008 6:40

Victorkio kirjoitti:Alan tässä sitä kohta tekemään. Mutta kannattaa Heitunki antaa tehdä hänellä on niin hienoja teoksia muutenkin :)

Kiitti. oon nyt semmosella koneella jossa ei ole kuvanmuokkaus ohjelmaa.. /; teen sitten keskiviikkona. Victorkio on myös hyvä telkemään =)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Syys 20, 2008 6:41

heittu kirjoitti:
Victorkio kirjoitti:Alan tässä sitä kohta tekemään. Mutta kannattaa Heitunki antaa tehdä hänellä on niin hienoja teoksia muutenkin :)

Kiitti. oon nyt semmosella koneella jossa ei ole kuvanmuokkaus ohjelmaa.. /; teen sitten keskiviikkona. Victorkio on myös hyvä telkemään =)


Kiitti :)
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja heittu » La Syys 20, 2008 6:44

Victorkio kirjoitti:
heittu kirjoitti:
Victorkio kirjoitti:Alan tässä sitä kohta tekemään. Mutta kannattaa Heitunki antaa tehdä hänellä on niin hienoja teoksia muutenkin :)

Kiitti. oon nyt semmosella koneella jossa ei ole kuvanmuokkaus ohjelmaa.. /; teen sitten keskiviikkona. Victorkio on myös hyvä telkemään =)


Kiitti :)

Oleppa hyvä =)
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Syys 20, 2008 7:41

Tein nyt tämmösen TODELLA pikaisesti, sillä ei ollut oikein aikaa. Mutta jos haluat voin tehdä vielä toisen vaikka huomenna tai ensi viikon alussa.

Kuva
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

Seuraava

Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa