Toive: Avatar ja banneri?

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja Choni » Ti Marras 25, 2008 6:17

Isabel kirjoitti:Oletteko tehneet paljon bannereita aikaisemmin RinU ja Choni?

En ole, toi oli eka banneri minkä olen tehny :oops:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Choni » Ti Marras 25, 2008 6:22

Coco kirjoitti:
RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

ihan hieno banneri, kuvanlaatu on vain vähän huono. Kuvat googlesta?



Ei ole googlesta,vaan olen ne itse ottanut.Toi oli mun eka banneri minkä olen ikinä tehnyt.niin se takia vähän outo, mutta kyllä mää tässä bannereiden teossa viellä kehityn,kun eilen vasta alotin. :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Coco » Ti Marras 25, 2008 6:41

Choni kirjoitti:
Coco kirjoitti:
RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

ihan hieno banneri, kuvanlaatu on vain vähän huono. Kuvat googlesta?



Ei ole googlesta,vaan olen ne itse ottanut.Toi oli mun eka banneri minkä olen ikinä tehnyt.niin se takia vähän outo, mutta kyllä mää tässä bannereiden teossa viellä kehityn,kun eilen vasta alotin. :)


Kuvittelinkin että otettu jaksosta eikä mistään Googlesta :D . Kyllä nuo ovat todella hyvälaatuisia kun ajattelee, että itse ottaa kuvat. Ja ihan kiva että ottaa itse kuvat, sillä ei tuu ainakaan 10 työtä samasta kuvasta :D .

Todella hyvä työ aloittelijalta! :wink: .
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja Kolmen kopla » Ti Marras 25, 2008 7:00

Choni kirjoitti:
Coco kirjoitti:
RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

ihan hieno banneri, kuvanlaatu on vain vähän huono. Kuvat googlesta?



Ei ole googlesta,vaan olen ne itse ottanut.Toi oli mun eka banneri minkä olen ikinä tehnyt.niin se takia vähän outo, mutta kyllä mää tässä bannereiden teossa viellä kehityn,kun eilen vasta alotin. :)


Upea työ aloittelijaksi!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Kolmen kopla
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 16140
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 5:38
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

ViestiKirjoittaja Choni » Ti Marras 25, 2008 7:35

Kiitos kehuista Coco ja Kolmen kopla :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Marras 26, 2008 5:55

Kolmen kopla kirjoitti:
Belén kirjoitti:Tässä ois:

Kuva


Siis ihan hemmetin hieno! Ton rinnalla mun oma töherrys on kyllä aika avuton. :D

Kiitos samoin.. ~
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja RinU » Ke Marras 26, 2008 5:58

Choni kirjoitti:
Coco kirjoitti:
RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

ihan hieno banneri, kuvanlaatu on vain vähän huono. Kuvat googlesta?



Ei ole googlesta,vaan olen ne itse ottanut.Toi oli mun eka banneri minkä olen ikinä tehnyt.niin se takia vähän outo, mutta kyllä mää tässä bannereiden teossa viellä kehityn,kun eilen vasta alotin. :)

No sittenhän se on asia erikseen, hieno työ aloitteliaksi, todellakin! Mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät? Munkin ensimmäiset työt oli kamalia.. :D
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja Choni » Ke Marras 26, 2008 7:23

RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:
Coco kirjoitti:
RinU kirjoitti:
Choni kirjoitti:Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

ihan hieno banneri, kuvanlaatu on vain vähän huono. Kuvat googlesta?



Ei ole googlesta,vaan olen ne itse ottanut.Toi oli mun eka banneri minkä olen ikinä tehnyt.niin se takia vähän outo, mutta kyllä mää tässä bannereiden teossa viellä kehityn,kun eilen vasta alotin. :)

No sittenhän se on asia erikseen, hieno työ aloitteliaksi, todellakin! Mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät? Munkin ensimmäiset työt oli kamalia.. :D


Gimppiä ja painttia. Mutta gimppiä en osaa viellä kunnolla käyttää..
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja RinU » To Marras 27, 2008 4:38

Mä en saa edes GIMP'iä ladattua, joten en voi sitä käyttää.. Ite käytän PhotoFiltreä ja Paintia..
Paintilla liitän kuvat toisiinsa ja PhotoFiltrellä lisään tekstit ja sumennukset...
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja RinU » To Marras 27, 2008 4:41

Ootko sä ite tehny ton sun ylimmän bannerin? Tuli vaan mieleen tässä just kun sain ton edelllisen viestin lähetettyä.
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja Choni » To Marras 27, 2008 5:36

RinU kirjoitti:Ootko sä ite tehny ton sun ylimmän bannerin? Tuli vaan mieleen tässä just kun sain ton edelllisen viestin lähetettyä.


Joo oon :lol: .Siinä on kyllä vielläkin huonompi kuvanlaatu kuin tossa Lucia ja Diego bannerissa, koska kuvat ovat youtubesta :D .Pitäisi varmaan ruveta tekemään bannerit valmiista kuvista, kun noista itse ottamista ei saa kauheen hyvää kuvanlaatua.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Choni
Diego Serrano
 
Viestit: 1410
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 4:47
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Belén » To Marras 27, 2008 9:23

RinU kirjoitti:
Kolmen kopla kirjoitti:
Belén kirjoitti:Tässä ois:

Kuva


Siis ihan hemmetin hieno! Ton rinnalla mun oma töherrys on kyllä aika avuton. :D

Kiitos samoin.. ~


Miks laitoit "Kiitos samoin" vaikka mähän ton bannerin tein??
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Belén
Eva Capdevila Gómez
 
Viestit: 727
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 11:18

Edellinen

Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa