katyn fanart-galleria (;

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

katyn fanart-galleria (;

ViestiKirjoittaja katy » To Heinä 23, 2009 4:25

katyn fanart-galleria (;

Tän ei oo tarkotus olla ihan samankaltanen ketju kun monien muiden fanartistien toiveketjut. (:
Halusin lähinnä tehdä tän sitä varten, että saisin enemmän palautetta töistäni ja lisäksi te käyttäjät tietäisitte, että mullekin voi esittää fanart-toiveita, vaikka mä en niitä ehkä yhtä aktiivisesti toteutakaan kuin monet muut.
Yleensä ne toiveet, joita toteutan, esitetään mulle pm:llä tai suoraan mesessä, enkä kauheesti toteuttele toiveita esim. tällä palstalla. Nyt on kuitenkin taas enemmän aikaa ja innostusta myös fanartin tekoon, joten toiveet on ihan tervetulleita.
Mulle saa laittaa toiveita tähän ketjuun - mutta huom ensisijaisesti tykkäisin, että laittaisitte toiveenne mulle pm-viestillä. Pyrin toteuttamaan kaikki, mutta jos en ehdi tai esim. toive on liian vaativa tai toiveita tulee liikaa, niin toivon teidän ymmärtävän, että ihmeitä en mäkään pysty tekemään. : D
Tää ei koske kaikkia, mutta sanon silti: munkaan kärsivällisyys ei oo loputon, joten jos toivot multa töitä, joita et kuitenkaan ota käyttöön, en välttämättä kauheen innokkaasti tee sulle lisää töitä, jos tuntuu että teen niitä ihan turhaan. Lisäks toki tykkäisin, että mun työt pysyis aina käytössä mahdollisimman pitkään - mielellään kauemmin kuin pari päivää - mutta tiedän kyllä, että sen suhteen joudun joka tapauksessa aina välillä pettymään. (;
Laitan tähän ketjuun esille aina joitakin tuoreimpia ja mahdollisesti vanhempiakin fanart-töitäni. Mun vakioalaa on erityisesti avat, mutta myös bannereita tykkään tehdä. Haluaisin kuulla teiltä käyttäjiltä rehellistä ja rakentavaa palautetta mun töistä (niistä joita laitan tänne näytille ja muistakin toki). Jos on jotain kysymyksiä mulle niin kysykää vaan. (:
Toivottavasti mahdollisimman moni jaksoi tän (vähän liian pitkäks venyneen) tekstin lukea. : D Nyt kuitenkin itse asiaan:

katyn fanarteja - osa 1 - 23.07.2009

Kuva
20.07.2009 NGM teteFANille tehty avatar Tetéstä

Kuva
18.07.2009 Melissalle tehty banneri Santiagosta Melissan antamista kuvista

Kuva
16.07.2009 Cocolle tehty banneri Raúlista ja Adriánista jaksossa 07x04

Kuva
14.07.2009 Jennaalle tehty banneri Adriánin tiikerin katseesta jaksossa 07x02

Kuva
27.06.2009 YPA I Victorkiolle Heinäkuun avatarkisaa varten tehty avatar Santiagosta


Siinä oli ensimmäinen satsi mun töitä, joista toivoisin kommentteja tänne. (: En vielä toistaiseksi tiedä, miten aktiivisesti jaksan tätä ketjua päivitellä, riippuu toki siitäkin miten innokkaasti tää otetaan vastaan. Todennäkösesti en laita töitä tänne kuin just ehkä suunnilleen viis kerrallaan. Jossain vaiheessa saatan laittaa tänne bannereita, jotka oon tehnyt omaks ilokseni, enkä varsinaisesti ketään varten, ja niitä saa sitten varmaan pm:llä pyytää käyttöönsä, jos haluaa.
Kuten jo ylempänä koitin painottaa, fanart-toiveet mulle sitten mieluiten pm:llä, sieltä huomaan ne varmasti ja voin sitten helpommin kysellä lisätietoja. Toiveessa ois aina hyvä kertoa ainakin sen aihe (henkilöt, jakso, kohtaus tms.) ja mitä tekstejä siihen haluaa ja tietysti erityisesti, että kaipaako avaa vai banneria (vai kenties molempia). Pyrin tekemään aina huolellista työtä, mikä voi aiheuttaa sen, että töiden tekemisessä joskus kestää pari päivää tai enemmän. Yritän toteuttaa toiveet järjestyksessä, mutta siitäkin joustan välillä jos ei yksinkertaisesti riitä aika tai innostus väsätä vaikka banneria ja teen jonkun avan mieluummin. : D

Taas kirjotin enemmän kuin piti, mutta nyt päästän teidät kommentoimaan. (;
Kuva
Avatar
katy
Cogito ergo sum
 
Viestit: 6384
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:11
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja ibi » To Heinä 23, 2009 4:30

Kyllä on hienoja töitä! ;D Tässä listassa pitäisi olla se Africa-avatar jonka teit aikoinasi mulle. Mä tykkään siitä kovasti vieläkin!! :) Se olikin aika kauan käytössä ja käyttäisin vielä myöhemminkin jos olisi avan puutetta (;
Kuva
Kuva
Avatar
ibi
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
Paras banneri 2021 -suunnittelusarjamestari
 
Viestit: 16150
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 7:55

ViestiKirjoittaja MariTere » To Heinä 23, 2009 5:03

Ihania! Erityisesti tykkään tuosta teteFAN:in Teté -avatarista. Muutkin todella hienoja. Hyvä, kun teit tämmösen topicin! (;
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Handee » To Heinä 23, 2009 5:14

Just mahtavia ja upeita töitä (: toi on niin hieno toi melissalle tehty banneri sekä toi adrin tiikerinkatse banneri on kans upea ! Kiva et teit tälläsen topicin (:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Heinä 23, 2009 5:47

Huhheijja!! Onpa mulla hyvä sponsori :)! Toivottavasti meidän sopimus ei koskaa lopu.

Really nice job, Katri! (;
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Heinä 23, 2009 5:58

Työt ovat kyllä kaikki upeita, kuka tälläsiä kehtais käyttämättä jättää? :D Tekstissä oli myös paljon asiaa ja mielestäni on kaiken järjen sekä oikeudenmukaisuuden kanssa toivoa, että niitä töitä joita vaivalla teet tultaisiin sitten pitämään kauemmin kuin se päivä. :) Jos pitäisi 2 lempityötä valita ni toinen ois toi Serrano-4everille tehty banneri ja toinen... Kaiketi tuo Jennaalle tehty adrian banneri, yhtä hyvin se toinen voisi olla myöskin tuo Melissan Santiago-banneri. :wink:
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 10:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja katy » To Heinä 23, 2009 6:44

Kiitos kommenteista! (:

ibi kirjoitti:Kyllä on hienoja töitä! ;D Tässä listassa pitäisi olla se Africa-avatar jonka teit aikoinasi mulle. Mä tykkään siitä kovasti vieläkin!! :) Se olikin aika kauan käytössä ja käyttäisin vielä myöhemminkin jos olisi avan puutetta (;

Kiitos anski! (: Itekin tykkäsin paljon siitä avasta ja pärjäshän se avakisoissakin silloin ihan hyvin. Eiköhän sekin tänne jossain vaiheessa pääse näytille (vaikka onkin tehty niinkin kauan aikaa sitten ku viime vuoden syyskuussa). (;

MariTere kirjoitti:Ihania! Erityisesti tykkään tuosta teteFAN:in Teté -avatarista. Muutkin todella hienoja. Hyvä, kun teit tämmösen topicin! (;

Kiitos. (: Halusin tehdä tefalle hienon avan, kuvan löytäminen oli aluksi vähän haastavaa, mutta itekin oon tohon avaan tosi tyytyväinen. ^^

Handee kirjoitti:Just mahtavia ja upeita töitä (: toi on niin hieno toi melissalle tehty banneri sekä toi adrin tiikerinkatse banneri on kans upea ! Kiva et teit tälläsen topicin (:

Kiitos sullekin. (; Molemmat bannerit on tosiaan aika hauskoja : D Tää topic on ollu jo pitemmän aikaa mietinnässä, mutta en halunnu sellasta toiveketjua pelkästään vaan halusin tän painottuvan kommentointiin vaikka toki toiveitakin otan vastaan mielelläni.

Serrano-4ever kirjoitti:Huhheijja!! Onpa mulla hyvä sponsori :)! Toivottavasti meidän sopimus ei koskaa lopu.

Really nice job, Katri! (;

Kiitti. (; Joo eiköhän tää sponssisopimus kestä vaikkei ne avat aina kisoissa pärjäiskään eikös nii? : D

Hawkit kirjoitti:Työt ovat kyllä kaikki upeita, kuka tälläsiä kehtais käyttämättä jättää? :D Tekstissä oli myös paljon asiaa ja mielestäni on kaiken järjen sekä oikeudenmukaisuuden kanssa toivoa, että niitä töitä joita vaivalla teet tultaisiin sitten pitämään kauemmin kuin se päivä. :) Jos pitäisi 2 lempityötä valita ni toinen ois toi Serrano-4everille tehty banneri ja toinen... Kaiketi tuo Jennaalle tehty adrian banneri, yhtä hyvin se toinen voisi olla myöskin tuo Melissan Santiago-banneri. :wink:

Kiitos paljon. (: Oon vähän tällanen, että kun alan kirjottaa niin tekstiä saattaa tulla vähän liikaakin. Tosiaan välillä tuntuu ettei ihmiset, jotka ei ite fanartia tee, osaa aina arvostaa töiden eteen nähtyä vaivaa niin paljon ku toivois. (: Serrano-4everin bannerikin tänne varmasti tulee. : D

Kommenttia tulikin jo ihan kivasti ja huomenna varmaan laitan jossain vaiheessa uuden satsin töitä, varmaan vaan vähän vanhempia töitä tällä kertaa. : D Kommentit on tervetulleita edelleen ja toiveitakin erityisesti avatoiveta - saa ihan mielellään pm:llä laittaa. (:
Kuva
Avatar
katy
Cogito ergo sum
 
Viestit: 6384
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:11
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Shelle » To Heinä 23, 2009 6:45

MariTere kirjoitti:Ihania! Erityisesti tykkään tuosta teteFAN:in Teté -avatarista. Muutkin todella hienoja. Hyvä, kun teit tämmösen topicin! (;
Jep ;)
♥ Let your colors burst
you're a firework
Shelle
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
KESÄN KEISARINNA 2022 & JOULUN KEISARINNA 2022 & VVK I 2022 & VVK II 2022 & SST I 2022 & VAK I 2022 & VF I 2022 & VF II 2022 & Käyttäjäryhmien kuningas 2022
 
Viestit: 461590
Liittynyt: Su Touko 04, 2008 5:43
Paikkakunta: Etelä-Suomi

ViestiKirjoittaja Churro » To Heinä 23, 2009 8:15

Oot hirmu hyvä tekemään näitä ja susta huomaa, että otat tän ihan tosissasi. Oon kyllä aina pitänyt sua yhtenä parhaista fanart-tekijöistä foorumilla :D
Kuva
Kuva
Avatar
Churro
TuplaDiego
 
Viestit: 2816
Liittynyt: To Tammi 01, 2009 5:25
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Frozen_ » To Heinä 23, 2009 8:45

Tosi hienoja töitä :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Frozen_
Raúl Martínez Blanco
 
Viestit: 328
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2009 7:43

ViestiKirjoittaja Victorkio » To Heinä 23, 2009 8:50

Älyttömän hienoja töitä oot tehny (: Erityisesti pidän Jennaalle tehdystä Adrián bannerista, sekä Melissalle tehdystä Santiago bannerista, mutta kaikki sun työt on ollu tosi upeita ja ootki jo kauan mulle jaksanu avoja tehä (:
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja Joyeux » To Heinä 23, 2009 9:06

Vautsi, upeita teoksia! Erityisesti tykkään tosta Jennaalle tehdystä Adrián-bannerista. Ja tuosta Cocolle tehdystä Raúl y Adrián-bannerista kanssa. Hienoa työtä katy! (: Mukava topic!
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja Capdevila » To Heinä 23, 2009 9:18

Hienoja töitä on kyllä :) Toi Santi bannu on just hyvä :D
Kuva
Avatar
Capdevila
Numsefisk
 
Viestit: 6381
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 4:49

ViestiKirjoittaja Januska » Pe Heinä 24, 2009 1:43

Ihania töitä katy! Hyvä et teit tän topicin :) Toi Melissalle tehty santibannu on kyllä tosi hauska! :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Melissa » Pe Heinä 24, 2009 3:35

Upeita töitä kuten tiedät, että tykkäänki sun töistä kuten moni muukin ;)
Kuva
Kuva
Avatar
Melissa
KvinttiDiego
 
Viestit: 8358
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 1:47

Seuraava

Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa