katyn fanart-galleria (;

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja katy » La Tammi 02, 2010 1:11

Uuden vuoden kunniaksi uusi päivitys kolmen kuukauden tauon jälkeen! (:

Kyseessä on vähän erilainen päivitys kuin yleensä, mutta siitä lisää myöhemmin, aluksi taas kiittelen kommenteista. (:


Jälleen kerran paljon kiitoksia kaikille kommentoineille! (:

Jennaa kirjoitti:Ei tässä muuta voi sanoa kun että tosi upeita! (:

Kiitos Jenna! (:

Hawkit kirjoitti:Sinä se osaat se täytyy sanoa nyt heti ensimmäiseksi.

teteFANin avasta olen tykännyt ensinäkemästä asti ihan mielettömästi vaikken mikään järisyttävä teté fani olekkaan. :D

Tää heitun avatar on kyllä mielettömän pirteä ja upea kuva on valittu, fonttikin sopii kuvaan erittäin hyvin.

Benin ana-ava... Lempi avatarini koko foorumilta ei voi muuta sanoa. :)

Oma bannerini, tykkään, tykkään ja vielä kerran tykkään, mielettömän hieno on ja odotus (vaikka jo unohdinkin) palkittiin. :)

Frozen_:in Prison Break banneri on kanssa harvinaisen hieno ja aihekaan ei ole hullumpi. :)

Paljon kiitoksia tästä kattavasta kommentista. (:

Joyeux kirjoitti:Loistavia töitä taas kerran katy! Joka ikinen työ on aivan mahtava!

Uusista pidän kuitenkin eniten Serrano-4everin avasta, Hawkitin kanssa samaa mieltä, ehkäpä lempiavatarini täältä (:

Mutta kuten jo sanottu, kaikki on upeita! :D

Kiitoksi Joyeux ja täytyy sanoa, että itsekin tykkään paljon tuosta Benin avasta. (:

S-T kirjoitti:Kaikki on kyllä hienoja jälleen kerran!

Kiitos! (:

ibi kirjoitti:Ehdottomasti parhain on kyllä tuo Benin Ana ava! Aivan ihana ja lumoava. Kauniit värit. :) Sitten tuo Heittun ava. Hieno myös. Mietin pitkään kuka sen on tehnyt :) Muutkin hienoja :)

Kiitos Anski ja tosiaan itse tykkään kovasti tuosta Benin avasta ja myös tuosta heitun avasta. (:

Victorkio kirjoitti:Aivan älyttömän hienoja taas! Ihastuin totaalisesti tohon Michael & Lincoln banneriin ja Ana banneriki ihan loistava. Serrano-4everille tehty ava kans ihan älyttömän hieno ja kaikki muutkin (:

Kiitos Kio! (: Itse en ole kauheasti tehnyt bannereita muuhun kuin Serranoihin liittyen, mutta tykkäsin kovasti tuon Pako-bannerin tekemisestä ja lopputuloksesta sitäkin enemmän.

Lollipop- kirjoitti:Aivan mahtavia töitä jälleen kerran! Suosikkini on ehdottomasti tuo Ana- banneri (:

Kiitoksia Lolli! (:

Januska kirjoitti:Kaikki nää sun työt katy on kyllä aivan loistavia! Suosikkini noista on heitun ava :)

Kiitos myös Januska!

Serrano-4ever kirjoitti:Upeita töitä ja nyt on kyllä taas mulla niin hieno avatar että muut voi vaa kateellisena kattoa sivusta!! :D

No joo.. kuten sanoin ni tosi hienoi töitä, nykyää ku oon kova anafani ni toi Hawkitin banneri on kyl niin magee, että.. :)

Ja sit muutki on TKL (TaattuaKatrinLaatua) ja toi prison break banneriki on todella hieno (:

Hjuva! (:

Joo tietysti kaikki mua myöten oli ihan äärettömän kateellisia sulle silloin kun käytit tota avaa. : D Mutta tosiaan kiitos kehuista jälleen kerran myös sulle Ben ja toivotaan että työt on TKL myös tulevaisuudessa! (;

Handee kirjoitti:Yliupeita taas vaan kaikki. Ihan mahtavia ! (:
katy osaa kyllä juu ! (:

Etenkin toi S4e:lle tehty ava ja Hawkitin banneri ! Ne on vaan niin upeita ja ihan lostavat kuvat bannerissa ja avassa kyllä.

Ja tykkään kyllä tosta tefalle tehtystä avastaki, se pisti silmään jotenkin heti jo sillon ku sen ekan kerran näin. (:

Frozen_:in banneri on kans upee, vaikkei toi aihe nyt nappaakkaan mua, mut sitä etteikö se olis hieno niin ei voi kieltää ! (:

Samoin on toi heitun ava on tosi kiva ! (:

eli joo kaikki taas tavan upeita ja mahtavia ja viellä mitä. Ja lisää taas vaan tulemaan näitä on kiva aina kattella ! (:

Kiitoksia paljon myös Handelle jälleen kerran, näitä perusteellisia kommentteja on joka kerta kiva lukea. (:

Shelle kirjoitti:
Handee kirjoitti:
ibi kirjoitti:katy, lisää näitä!!!! (;

Jep näinpä ! (:
Samaa mieltä olen :)

Juu pahoittelut teille kolmelle ja muillekin siitä, että oon huono päivitteleen tällasia. (:

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Nämä on ihan älyttömän, järjettömän ihania töitä kaikki! (:

Kiitos kehuista NSF! ^^

Make kirjoitti:On kyllä edelleen pirun komeita teoksia!

Kiitos Make! (;

Natalia-Fan kirjoitti:
Handee kirjoitti:Katy hei missä lisää töitä ? (: Odottelen taas vaihteeks innolla semmosia (:
koska ne on vaan niin upeita ! (:


Sama! : ))

Kiva kuulla, että näitä päivityksiä odotetaan kuumeisesti. (: Kuitenkin jos mulla sattuu olemaan fanartiin liittyvää ylimääräistä energiaa ja myös aikaa niin käytän sen yleensä mieluummin niiden töiden tekemiseen kuin esittelyyn. Oon tosiaan vähän laiska päivittelijä, mutta jos joku ei kertois täällä odottelevansa lisää niin sitten en ainakaan jaksais päivitellä ikinä, joten kiitos teille. ^^

Natalia<3 kirjoitti:
René kirjoitti:Mun ava on yks katyn työ :D

ja tosi hieno onkin! :)

Jepjep, Renéllä ei enää ole kyseistä Guille-avaa käytössä, mutta se oli tosiaan mun käsialaa. (: Ja kiitos Natalia<3!
________________

KATYN OMAT SUOSIKIT VUODELTA 2009!

katyn fanarteja osa 9 02.01.2010


Tämänkertaisessa päivityksessä siis on esillä moninkertaisesti enemmän töitä kuin aiemmissa päivityksissä. Kyseessä on siis ikään kuin yhteenveto päättyneen vuoden tuotannostani, mutta hieman valikoidussa muodossa, sillä kyseessä ovat omat suosikkini omista töistäni vuodelta 2009. Tavallaan tällä erikoispäivityksellä yritän myös hyvitellä teille lukijoille ja kommentoijille sitä, että edellisestä päivityksestä on tosiaan jo kulunut se kolme kuukautta, mistä en todellakaan ole ylpeä. Alla esitellyt työt on ryhmitelty erilaisiin kategorioihin, ja jokaisessa osassa on pienet alkusanat kyseisiin töihin liittyen. Täytyy vielä muistuttaa, että kenelläkään ei ole mitään syytä pettyä, jos vaikkapa itsellä käytössä ollutta avaa ei täältä löydy. Mun oli todella vaikeaa valita näitä omia suosikkejani tänne, koska tykkään yleensä kaikista omista töistäni. Mutta koska viime vuoden tekeleitä oli reilut sata avaa ja kymmeniä bannereita, en todellakaan ruvennut niitä kaikkia tänne änkemään. Suunnittelukilpailuissa olleita töitä en myöskään ottanut tähän. Kaikissa kategorioissa työt on muuten järjestetty tekopäivämäärän eikä oman paremmuusjärjestykseni mukaan. (;

Omat suosikkiavat

Omia suosikkiavojani ovat yleensä juuri nimenomaan omat avani, eli siis ne avat, jotka teen itselleni ja joita käytän itse. Yleensä panostan niihin enemmän kuin moniin muihin avoihin, koska oma ava kuitenkin on aina oma ava. Viime vuonnakin mulla oli käytössäni monia eri avoja ja jos joku ei sitä vielä tiennyt tai huomannut, käytän vain itsetekemiäni avoja ja poimin tähän niistä viisi omaa suosikkiani. Kuten huomaatte, suosikkihenkilöni omissa avoissani on Eva/Vero. (:

Kuva 04.01.2009 katy

Kuva 13.03.2009 katy

Kuva 28.08.2009 katy

Kuva 21.09.2009 katy

Kuva 26.11.2009 katy

Victorkion avat

Yksi "vakioasiakkaistani" on Victorkio, jolla oli viime vuonna yhdessätoista avatarkilpailussa käytössään mun tekemä avatar. Victorkion avat ovatkin yleensä aina tällaisia ilmeikkäitä avoja mieshahmoista, erityisesti Santista ja Fitistä. Yhteistyö Victorkion kanssa on ollut mukavaa ja yleensä hän onkin päässyt kisoissa myös finaaliin asti, joten yhteistyötä voisi sanoa myös kohtuullisen menestyksekkääksi. Yksi suosikkini olisi ollut tammi- ja helmikuun kisoissa menestynyt Santi-avatar, mutta se kuului vuoden 2008 tekeleisiin, joten en ottanut sitä tähän mukaan. Alla on siis esiteltynä kolme omaa suosikkiani noista yhdeksästä vaihtoehdoiksi laskemastani avatarista.

Kuva 30.07.2009 Victorkio

Kuva 29.09.2009 Victorkio

Kuva 25.11.2009 Victorkio

Sekalaiset suosikkiavat

Tähän olen siis kerännyt edellä mainittujen kahdeksan avan lisäksi kymmenen suosikkiani päättyneenä vuonna tekemistäni avoista. Nämä kymmenen avaa oli erityisen vaikeaa valita, koska vaihtoehtoja tosiaan oli vähän liiankin paljon. En ole käyttänyt näissä valinnoissa siis mittarina mitään sellaista, että miten hyvin ne ovat menestyneet kilpailuissa tai miten paljon avan omistaja tai muut käyttäjät ovat avasta pitäneet, vaan ihan vain sitä, että miten paljon olen suunnittelijana itse pitänyt noista töistä. Vaikka edellisessä osiossa sanoin, että en ota vuoden 2008 avoja mukaan tähän, näistä kymmenestä avasta ensimmäinen on kuitenkin sellainen, koska se on tehty niin loppuvuodesta ja ollut oikeastaan käytössä vasta viime vuonna, joten otin sen sitten kuitenkin mukaan. Vastaavasti sitten aivan vuoden 2009 viimeisinä päivinä tehtyjä avatareja en ole ottanut mukaan, vaikka pidänkin niistä paljon, koska niiden tekemisestä ei ole kulunut vielä kuin muutama päivä ja osa niistä ei ole käytössäkään vielä.

Kuva 30.12.2008 Serrano-4ever

Kuva 08.06.2009 annamaija

Kuva 15.06.2009 Jennaa

Kuva 21.07.2009 teteFAN

Kuva 29.07.2009 SRO

Kuva 01.09.2009 Jennaa

Kuva 26.09.2009 heittu

Kuva 27.09.2009 Serrano-4ever

Kuva 29.10.2009 ibi

Kuva 26.11.2009 teteFAN

Suosikkibannerit

Viime vuonna tekemien suosikkibannerieni osalta valinnat olivat hieman helpompia kuin avojen, koska bannereita olen kuitenkin tehnyt määrällisesti huomattavasti vähemmän. Päädyin valitsemaan tähän yhteensä kuusi suosikkibanneriani. Viime vuonna kuitenkin tein bannereita paljon enemmän kuin vuonna 2008, joten ehkäpä tänä vuonna teen niitä sitten sitäkin enemmän? Kuitenkin, pakko mainita että erityisiä suosikkejani näistä ovat Natalia-Fanin ja Victorkion bannerit molempien eteen näin niin paljon vaivaa, että on ihan aiheellistakin, että tykkään niistä sen myötä todella paljon. (:

Kuva
17.07.2009 Coco

Kuva
01.08.2009 Victorkio

Kuva
09.08.2009 Handee

Kuva
11.08.2009 Natalia-Fan

Kuva
16.08.2009 MariTere

Kuva
14.09.2009 Guille-FAN

Aiheena muu kuin Serranot
Vaikka olen toistaiseksi keskittynyt lähes täysin pelkästään Serrano-aiheisten fanart-töiden tekemiseen, olen kuitenkin ehtinyt tehdä myös muutamia ei-Serrano-aiheisia töitä. Vaikka niitä en olekaan esitellyt tässä ketjussa juuri ollenkaan, eivätkä ne tälle palstalle varsinaisesti kuulukaan, halusin nostaa esille yhden avan ja yhden bannerin. Pienen pohdinnan jälkeen päädyin näihin kahteen työhön: Shellelle tekemääni Mischa Barton avaan ja Frozen_:in Pako-aiheisen Michael & Linc bannerin.

Kuva 15.04.2009 Shelle

Kuva
09.09.2009 Frozen_

________________

Tässäpä oli siis tällä kertaa vähän kattavampi päivitys, toivottavasti tykkäsitte. (: Ehkä on tosiaan fiksumpaa, etten lupaa mitään tulevien päivitysten suhteen. : D Jälleen kerran toivoisin paljon kommentteja, vaikkapa siitä että mitkä on teidän suosikkeja näistä töistä tai mun töistä ylipäänsä.
Kuva
Avatar
katy
Cogito ergo sum
 
Viestit: 6384
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:11
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Handee » La Tammi 02, 2010 1:48

Jes lisää töitä, joista kaikki kyllä on ihan mielettömän upeita. (:
Kommentoin varmasti kaikkia, kun en osaa päättää mistä alotan. Ja voi olla melko tasapaksua puuroa kun kaikki on vaan niin upeita töitä. (:

Noi sun itselletehdyt avat, niistä mun ehdoton suosikki on kyllä toi toinen jonka oot tehny 13.3.09. Siinä vaan on jotenkin kiva toi kuva ja se on muuten vaan sellanen kiva. (:
Sitten toi viimeinenkin on mun mieleen (26.11.09). Tosi ihana kuva. (:

Ja nuo Victorkiolle tehdyt avat on kyllä kanssa ihan mielettömän upeita kaikki. Mutta noista kolmesta ehdoton suosikkini on kyllä toi keskimmäinen Santi ava ! Ihan mahtava toi santin ilme ! (:

Nää kaikki avat tästä eteenpäin kommentoin kyllä järjestyksessä, ehkä helpompi niin:

Pidän tosta Serrano-4everille tehdystä avasta paljon, just hyvästä kohdasta napattu kuva kyllä. (: Ja toi fontti on mun mielestä vaan jotenkin kiva tohon. (:
annamaijalle tehty on kanssa todellakin hieno, kuva on jotenkin tommonen miten sen nyt sanois hmm. herkkä ? no mutta siis kuva on ihan loistava kanssa. (:
Jennaan Guille ava on kanssa hieno näin lyhyesti sanottuna (:
teteFANin ava on ihana ! (: Toi kuva on vaan niin hyvä, ja jotenkin tykkään, että toi fontti sopii tohon ihan ylihyvin ! (:
SRO:n ava on kanssa kiva, ihana kuva verosta. (:
Jennaan tete&guille ava, jotenkin tosi suloinen, ihana kuva siinä kanssa.(:
heitun ava on samaten hieno, kuten oo kaikki edellisetkin, ei voi muuta sanoa, kun tää saman toistaminen tuntuu turhalta, mutta ei sille mitään voi jos kaikki vaan on hienoja :D
S4e:n ava, toi kuva on aivan loistava ja ava aivan mielettömän ihana, siis toi on vaan niin upee ! (:
ibin ava on samaten ihan huippu työtä. (:
Ja tykkään kyllä tästä teteFANin avasta myös ! (:

Eli kaikki avat oli kyllä ihan mielettömän upeita, mutta ehkä eniten oon kuolannu tota teteFANille 21.7.09 tehtyä avaa ja S4e:lle 27.9.09 tehtyä avaa ! (:

Bannereitten vuoro sitten:
Cocolle tehty Raúl&Adrian, on kyllä mielettömän ihana kanssa. Toi kohtaus oli ihana, joten kuvat on ihan huippu valinta ! (: Niin sulonen ! (:
Victorkiolle tehty banneri on kanssa yli-ihana, ana ja fiti ! (: Ihan mahtavat kuvatr ja kohta (:
Ja sitten tää mulle tehty, ihan yli-ihana banneri, tykkään mielettömästi, kohtaus mistä kuvat otit, on ihana ! Osuit niin nappiin kyllä tän bannerin kanssa. Tykkään tästä ja todellakin käytän viellä jatkossakin. (:
Natalia-Fanin banneriin ihastuin kyllä heti kun sen näin. Jotenkin (ylläri et sanon näin taas) ihanat kuvat, jotenkin semmonen pirtee banneri, siks tykkään kyllä tästä ! (:
MariTeren banneri on kanssa upea ! Ihanat tollaset hymykuvat ! (:
Samoin Guille-FANin toi banneri on upea ! Kuvat on siinäkin taas niin nappi valinta, ja se on sellanen ns. yksinkertanenkin kun siinä ei oli mitään tekstiä.

Ei serrano aiheisistakin vähän:
Ihana tuo Mischa-ava ! (: Toi kuva on mun mieleen ! (: Tollanen just tosi pirtsakka ja sellanen. (:
Pako-aiheinen banneri on kanssa hieno (:

Noin tässä nyt jonkunlainen mun sekava raapustus näistä kaikistä upeista töistä. Vaikka kaikkin tuntu tulevan samanlaista kommenttia, mutta ei sille maha mitään kun kaikki työt on vaan upeita ja ei voinnut jättää kommentoimatta mitään, sillä se päätös vasta olisikin vaikea ! (:
Ja toivottavasti bannereita ja avoja enemmän kun edellisinä vuosina, sillä ne on upeita kaikki ! (: Ainakin mun mielestä. (: Ja katy sittenkun sulla vaan on aikaa ja innostusta niin lisää upeita töitä vaan tulemaan ! (: Niitä on meinaan kivakin katella ! (:
Kuva
Avatar
Handee
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29847
Liittynyt: Pe Heinä 11, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja S-T » La Tammi 02, 2010 2:09

Todella mahtaqvia töitä kaikki, mutta poimin nyt kaksi todellista helmeä omasta mielestäni tähän:

Kuva

Kuva

Nämä kaksi kummatkin Victorkiolle tehtyä työtä erottui ensimmäisenä ja täytyy sanoa, että en edes muistanut tuota avataria ollenkaan, enkä hirvittävän hyvin bannuakaan, sillä muistelin, että tuollaisen tapainen olisi ollut joskus Handeella.

Ilmeisesti tuo ava on ollut Paras avatar -kilpailussakin aikoinaan vai onko, en nyt jaksa alkaa tarkastamaan, mutta se on upea.

Upein noista kuitenkin on tuo bannu, kuviltaan ja kuvien laadultaan se on mielestäni lähes mieletön!

Tästä kollaasista kuitenkin puuttuu se Handeelle tekemäsi mahtava Ana -avatar ja minusta sen kuuluisi olla tässä, mutta ilmeisesti se ei sinusta sitten ollut aivan paras.
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289102
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

ViestiKirjoittaja Joyeux » La Tammi 02, 2010 10:55

Taas aivan mahtava päivitys sulta katy. Sun töitä katsoessa saa kyllä oikeasti haukkoa henkeään, ne ovat niin jotenkin, en mä tiedä, kauniita ja täydellisiä :D Poimin tuohon alle nyt kolme omaa suosikkiani, avoista en osannut ratkaista, että kumpi on parempi, joten otin tuohon molemmat. Tuo Victorkion banneri vaan on ihan täydellinen, mahtava, ihana, upea. Avatkin ovat todella kauniita ja pidän molemmista.

Oli taas vähän sekava selitys. :D

Kuva 21.09.2009 katy

Kuva 26.11.2009 katy

Kuva
01.08.2009 Victorkio
Joyeux
SUPERDIEGO
 
Viestit: 11186
Liittynyt: La Heinä 19, 2008 8:38

ViestiKirjoittaja Lollipop- » La Tammi 02, 2010 10:59

Ei hitto ku on upeita taas! :shock: Kaikki noi työt on niiiin ihania ja huolellisesti tehtyjä. (:
Kuva
Kuva
"Beauty begins the moment you decide to be yourself." - Coco Chanel
Avatar
Lollipop-
HYPERDIEGO
 
Viestit: 30773
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 5:03

ViestiKirjoittaja Corazón » La Tammi 02, 2010 11:33

Tosi hienoja kaikki työt (: Noista on vaikea päättää omia suosikkejaan, kun kaikki ovat niin hienoja, mutta esim. Benille tehty Ana-ava on tosi ihana sekä Victorkiolle tehty Ana & Fiti -banneri. Mutta tossa vain pari esimerkkiä, noi kaikki on kyllä mahtavia :)
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja NataliaSanchez-fan » La Tammi 02, 2010 11:38

Aivan mielettömän upeita töitä! (:
Kuva
One Direction ♥
Avatar
NataliaSanchez-fan
KvarttiDiego
 
Viestit: 4888
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Coco » La Tammi 02, 2010 1:09

Upeita töitä kaikki Katri! :)

Kaikki avat ovat kyllä mahtavia, mutta sanoisin nyt omaksi suosikeiksini tuon itselle tehtysi Alexandra avan, ja toisena suosikkina on se Handeelle tehty Verbeke avatar, jota tuossa nyt ei ole. Mutta muistan kyllä sen, ja sen on todella upea (:

Bannereista tykkään varmaan eniten Victorkiolle ja Handeelle tehdyistä bannereista. Ihanat värit ja varsinkin ihanat kuvat niissä! (: jne :D Tuo banneri minkä mulle teit, on kyllä myös ihana :D Vois käyttää jossain välissä taas (:
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja heittu » La Tammi 02, 2010 1:31

Aivan upeita töitä!! tulen käyttämään minulle tekemääsin avataria myöhemminkin. todella upeita , en voi muuta sanoa!! :shock: :wink:
heittu
heidöblöö
 
Viestit: 10379
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja Victorkio » La Tammi 02, 2010 2:01

Joo on taas kyllä kaikki työt aivan mahtavia (: Noista sun avoista 4 on ollut suosikkini alusta asti ja on edelleenki, siinä vaan kaikki sopii hyvin yhteen.
Sitten noi mun avat. Niinku oon varmaan jo aikasemmin sanonutkin niin oon pitänyt tosi paljon tuosta ekasta Fiti avasta, ja se onki yks mun lemppareista. Suosikkini on kuitenkin juuri se Santi ava, joka pärjäsi hyvin noissa tammi- helmikuun kisoissa, mutta kuten sanoit ei sitä tähän voi laittaa kun on vuonna 2008 tehty.
Ja toivottavasti tämä meijän yhteistyö jatkuu edelleenki ja saa käyttää näitä sun upeita töitä jatkossakin (:

Sekalaisista avatareista ehdoton suosikkini on tuo Serrano-4everille tehty Eva ava, sekä ibin ja heitun avat.

Noista suosikki bannereista kaikki on kyllä tosi upeita mutta suosikki on kyllä toi Natalia-Fanin banneri, sekä tietty toi oma banneri :D

Ja niinku aijemmassa viestissä sanoin tuo Michael&Linc banneri on kyllä kans tosi upee ja aivan älyttömän ihanat kuvat.
Kuva
“Okay, let's do this one last time, yeah?”
Avatar
Victorkio
HYPERDIEGO
 
Viestit: 25113
Liittynyt: Pe Elo 22, 2008 6:23

ViestiKirjoittaja Nata » La Tammi 02, 2010 2:03

Aivan mahtava päivitys!

Tykkään erityisesti nuista itsellesi tehdyistäsi avoista.
Ja sit noi Kion avat on aivan loistavia,aina katon ku kiolla uusi ava,että jälleen kerran katy tehnyt loistavaa työtä!

Sekalaisista avoista ehdottomasti suosikkini ovat Jennaalle ja teteFANille tehdyt avat,mutta kyllä muutkin ovat jälleen kerran aivan mahtavia!

Bannereista suosikkejani ovat Kiolle tehty Fiti ja Ana banneri,se kuuluu ehdottomasti omasta mielestäni parhaimpiin tekeleisiisi!
Sitten Frozenille tehty Linc ja Michael banneri on aivan loistava oli kiva huomata silloin kun teit sen että pako aihesia bannereita on täällä :)
Tykkään myös tosi paljon tuosta Natalia-Fanille tehdystä bannerista,siinä noi iloiset kuvat on just 10,ja muutenki aivan ihana banneri!
Ja sit Handeelle tehty Ana ja Fiti banneri kuuluu myös suosikkeihini,kyseinen jakso kuuluu lemppareihini joten voi olla että pidän eritoten siksi siitä, ja kuvat ovat taas aivan mahtavat!
Loput muutki avat ja bannerit loistavia, mutta tuossa omat suosikkini :)
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Nata
Marcos Serrano
 
Viestit: 692
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 4:11

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Ke Tammi 06, 2010 3:51

Heti ekaks pitää sanoa et en tiiä mikä muhu on menny mut jotenki nykyää on vaikee kommentoida hienoja töitä ku mä en ees nykyää seuraa avakisoja ja sun muita, jotenki menny vähä mielenkiinto niihin, syytä en sille tiedä, yritän nyt kuitenki jotai näistä sanoa..

Mä oon aina tykänny noista sun omista avoista, jotenki niistä paistaa läpi sä itse ja vähän samallailla ku ihan foorumin alkuaikoina ajattelin Fitistä silleen, et Fitil ku on aina Fitiavoja ni se on varmaa aika samanlaine ihmine ku Fiti :D. Jotenki susta tulee sama fiilis, en osaa selittää sitä oikee kunnolla, tollasia "Katrimaisia avoja" vaikka ei nyt iha sun näkösiä noi avat ookka, paitsi on tos Afris ehkä JOTAI samaa näköö :D. Tosi upeita :)
Noista sun avoista mun suosikko on toi "21.09.2009 katy" merkkauksel oleva ava :).

Sitte nää Kion avat.. Näis yleensä näkee jotai äijätrion henkilöitä jollai hienoil ilmeil ja tosi hyvin neki on kisoissa pärjänny, noistaki kaikki tosi hienoi, mun mielestä paras on ehkä toi santiava
:lol: .

Sekalaisista suosikkiavoista näkee kans hyvin, että osaat tehä kaikista hahmoista ja kumminki niin erityylisiä avoja ja kaikki on hienoi :). Mukana mm. pari munki avaa joista oon kyl tykänny tosi paljon, mut kuten oot huomannu varmaa ni mulla on aika paljo koko serranofiilis kadonnu ja jotenki vaik ois kuin hieno ava ni en tiiä haluunko serranoavoja enää pitää..

Noista bannereista en osaa sanoa sen enempää ku et.. ne on tosi makeita :D ja hienosti toteutettui, enkä viitti niit alkaa sen enempää kommentoimaa koska en osais niitä yksitellen ees kommentoida.
On tää vaikeeta nykyää :o.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja teteFAN » To Tammi 07, 2010 1:42

Erittäin hienoja töitä on kyllä jälleen, vaikea sanoa omasta mielestäni parasta/parhaita, mutta jos joku pitäisi avoista sanoa niin tuo 21.09.2009 katy on ehkä hieman ylitse muiden. Bannereista taasen tuo Victorkiolle tehty Fiti & Ana banneri on hienoin.
Mä oon miettiny pitkään ja vielä sen jälkeenkin-
Kuva
Avatar
teteFAN
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 23024
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 6:26

ViestiKirjoittaja RinU » To Tammi 07, 2010 4:07

Lollipop- kirjoitti:Ei hitto ku on upeita taas! :shock: Kaikki noi työt on niiiin ihania ja huolellisesti tehtyjä. (:
Kuva
Avatar
RinU
HYPERDIEGO
 
Viestit: 26018
Liittynyt: To Loka 23, 2008 2:43

ViestiKirjoittaja Guille-FAN » Su Tammi 10, 2010 11:10

Hienoja avoja ja bannereita, ei ihme että ne ovat päässeet sinunkin suosikeiksisi. : D En edes muistanut että olet tehnyt minulle bannerin Guillesta. : DD täytyisi varmaan ottaa se käyttöön, kiitos kun verestit muistiani. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Guille-FAN
KvinttiDiego
 
Viestit: 7136
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 7:22
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa