Kysymys

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

Kysymys

ViestiKirjoittaja Tselios » Su Loka 03, 2010 6:19

Miten teette nämä kyseiset taideteokset, onko teillä jotain tiettyä ilmaisohjelmia mitkä voisitte neuvoa henkilölle kuka haluaa alkaa tekemään tälläisiä.. Olisin erittäin kiitollinen jos joku neuvoisi minulle hyvän ohjelman ja aloittelijalle kaikki hyödylliset tiedot. Ps olen täysein aloittelija ei kokemusta aikaisemmin
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Coco » Su Loka 03, 2010 10:08

Hei! On olemassa ainakin 3 ilmaisohjelmaa. Ne voit ladata täältä. Muuten eri kuvankäsittelyohjelmia löytyy netistä paljon, mutta yleensä ne ovat vain 30 päivän kokeiluversioita.

Linkissä olevista ohjelmista suosittelisin ensimmäisenä kokeilemaan Photofiltreä. Vaikka ominaisuuksiltaan se ei ole kauhean erityinen, se on todella hyvä ohjelma aloittelijoille. GIMP on erittäin hyvä ohjelma kuvanmuokkaukseen, mutta alussa se saattaa tuntua todella hankalalta. Kannattaa selailla eri oppaita netissä, esimerkiksi täällä on eri oppaita. Googlesta voit hakea lisää oppaita vaikkapa hakusanalla "Gimp opas". Kannattaa myös kokeilla itse rohkeasti eri toimintoja, koska sillä saattaa hyvinkin saada jotain hienoa aikaan.

Enempää en nyt oikein osaa tässä asiassa neuvoa, mutta toivottavasti tämä auttoi ongelmaasi edes hieman!
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja Tselios » Ma Loka 04, 2010 2:09

Coco kirjoitti:Hei! On olemassa ainakin 3 ilmaisohjelmaa. Ne voit ladata täältä. Muuten eri kuvankäsittelyohjelmia löytyy netistä paljon, mutta yleensä ne ovat vain 30 päivän kokeiluversioita.

Linkissä olevista ohjelmista suosittelisin ensimmäisenä kokeilemaan Photofiltreä. Vaikka ominaisuuksiltaan se ei ole kauhean erityinen, se on todella hyvä ohjelma aloittelijoille. GIMP on erittäin hyvä ohjelma kuvanmuokkaukseen, mutta alussa se saattaa tuntua todella hankalalta. Kannattaa selailla eri oppaita netissä, esimerkiksi täällä on eri oppaita. Googlesta voit hakea lisää oppaita vaikkapa hakusanalla "Gimp opas". Kannattaa myös kokeilla itse rohkeasti eri toimintoja, koska sillä saattaa hyvinkin saada jotain hienoa aikaan.

Enempää en nyt oikein osaa tässä asiassa neuvoa, mutta toivottavasti tämä auttoi ongelmaasi edes hieman!
Kiitos todella paljon vastauksesta, täytyy tässä alkaa harjoitella jotain juttuja, kun aika riittää.
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22


Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa