![[kupponen] [kupponen]](http://i.imgur.com/tU18Ba6.gif)
Valvoja: zapoing
Fiti Martinez kirjoitti:[eihemm] Ja heti ikäviä uutisia, kun nyt niñan voittoisa bannerikin kadonnut näkyvistä!
Ei kellään olisi tallessa tai tietäisi niñaa jotenkin paremmin?![]()
zapoing kirjoitti:Tässä yksi vanha mun Fitille tekemä ava:
Siinä lähellä tuli vastaan myös yks Natyyhille tekemä, en muistanukaan tätä![]()
Jos oon joskus tehny jolleki teistä fanarteja ja haluutte niitä, niin pyydelkää vaan niin kaivan arkistojen kätköistä![]()
zapoing kirjoitti:Tässä yksi vanha mun Fitille tekemä ava:
Siinä lähellä tuli vastaan myös yks Natyyhille tekemä, en muistanukaan tätä![]()
Jos oon joskus tehny jolleki teistä fanarteja ja haluutte niitä, niin pyydelkää vaan niin kaivan arkistojen kätköistä![]()
Fiti Martinez kirjoitti:Hyvä, kun tuo tai nuo siis löytyi!![]()
^Niin ja tosiaan, miksei zapoing suunnittele lisää?![]()
![]()
zapoing kirjoitti:Fiti Martinez kirjoitti:Hyvä, kun tuo tai nuo siis löytyi!![]()
![]()
Ei ole oikein aikaa tai kiinnostusta ollut siihen nykyään, mutta ehkä joskus voisi jotain tehdä, jos tuntuu siltäVoisin joku päivä kaivella noita vanhoja töitäni ja laitella vaikka tänne
Ja kiitos kehuista
zapoing kirjoitti:Fiti Martinez kirjoitti:Hyvä, kun tuo tai nuo siis löytyi!![]()
![]()
Ei ole oikein aikaa tai kiinnostusta ollut siihen nykyään, mutta ehkä joskus voisi jotain tehdä, jos tuntuu siltäVoisin joku päivä kaivella noita vanhoja töitäni ja laitella vaikka tänne
Ja kiitos kehuista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa