Valvoja: zapoing
Guille-FAN kirjoitti:Moi!
Aattelin kysyä täällä, että onko mitään kautta helpompi löytää mulle tehtyjä avatareja tai bannereita muutakun että alkaisin selaamaan kaikki sivut noista tekijöiden topiceista? Haluaisin vain tarkastaa, onko mulla jäänyt joitain huomaamatta/käyttämättä.
Nyt otin koneelta varastosta käyttöön tän heitun tekemän avan, en edes muista minä vuonna on mulle tehty tää mut en ollu kai käyttänyt tätä koskaan
Teté92 kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Moi!
Aattelin kysyä täällä, että onko mitään kautta helpompi löytää mulle tehtyjä avatareja tai bannereita muutakun että alkaisin selaamaan kaikki sivut noista tekijöiden topiceista? Haluaisin vain tarkastaa, onko mulla jäänyt joitain huomaamatta/käyttämättä.
Nyt otin koneelta varastosta käyttöön tän heitun tekemän avan, en edes muista minä vuonna on mulle tehty tää mut en ollu kai käyttänyt tätä koskaan
Moi!
Kiva kun saakin näkee, mä olen ehkä väärä ihminen vastaamaan kysymykseen, mutta joitain kuvia lienee hävinnyt ja ite oon ainakin ettiny tekijöiden ketjuista, nyt ollut taiteilijoilla aikamoinen kisapalkintoshow päällä, mutta varmasti vanhojen teosten löytämiseen on joku helpompikin temppu. Viisaammat korjatkoon, jos hölisen omiani.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa