serrano-4everille signature kuva / banneri.

Serranoaiheiset fanitaiteet, avatarit ja bannerit. Toivo tai toteuta

Valvoja: zapoing

serrano-4everille signature kuva / banneri.

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Touko 01, 2008 8:19

Voisko joku tehdä mulle bannerin, ite oon käyttänyt siitä nimeä "signature picture". Jos annan esim jonkun kuvan ja sit siitä joku muokkaisi niin, että siinä lukee mun nicki ja sit se kuva jotenki :). Oisko liikaa vaadittu? :)
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

Re: serrano-4everille signature kuva / banneri.

ViestiKirjoittaja Make » To Touko 01, 2008 8:28

serrano-4ever kirjoitti:Voisko joku tehdä mulle bannerin, ite oon käyttänyt siitä nimeä "signature picture". Jos annan esim jonkun kuvan ja sit siitä joku muokkaisi niin, että siinä lukee mun nicki ja sit se kuva jotenki :). Oisko liikaa vaadittu? :)


Minä voisin yrittää tehdä sinulle semmoisen jossain vaiheessa, mutta sen kuvan pitää olla sitten tarkka, jos se on yhtään särönen niin siitä bannerista ei tuu sitten hyvää.

Mutta laita se kuva vaikka tähän topicciin niin teen sen sulle jossain vaiheessa.
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

Re: serrano-4everille signature kuva / banneri.

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » To Touko 01, 2008 8:31

Make kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Voisko joku tehdä mulle bannerin, ite oon käyttänyt siitä nimeä "signature picture". Jos annan esim jonkun kuvan ja sit siitä joku muokkaisi niin, että siinä lukee mun nicki ja sit se kuva jotenki :). Oisko liikaa vaadittu? :)


Minä voisin yrittää tehdä sinulle semmoisen jossain vaiheessa, mutta sen kuvan pitää olla sitten tarkka, jos se on yhtään särönen niin siitä bannerista ei tuu sitten hyvää.

Mutta laita se kuva vaikka tähän topicciin niin teen sen sulle jossain vaiheessa.


Ouuurait, just yritän ettiä kuvaa netistä, postaan sen varmaan tänään vielä. Äläpä sitten pidä kiirettä sen kanssa, tai siis ei tarvi pitää. Ei oo kiirettä. :)
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

Re: serrano-4everille signature kuva / banneri.

ViestiKirjoittaja Make » To Touko 01, 2008 8:32

serrano-4ever kirjoitti:
Make kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Voisko joku tehdä mulle bannerin, ite oon käyttänyt siitä nimeä "signature picture". Jos annan esim jonkun kuvan ja sit siitä joku muokkaisi niin, että siinä lukee mun nicki ja sit se kuva jotenki :). Oisko liikaa vaadittu? :)


Minä voisin yrittää tehdä sinulle semmoisen jossain vaiheessa, mutta sen kuvan pitää olla sitten tarkka, jos se on yhtään särönen niin siitä bannerista ei tuu sitten hyvää.

Mutta laita se kuva vaikka tähän topicciin niin teen sen sulle jossain vaiheessa.


Ouuurait, just yritän ettiä kuvaa netistä, postaan sen varmaan tänään vielä. Äläpä sitten pidä kiirettä sen kanssa, tai siis ei tarvi pitää. Ei oo kiirettä. :)


Mä teen sen sitten sulle kun mulla on aikaa, eli en pidä kiirettä :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » Pe Touko 02, 2008 12:56

Tein sen bannerin itse, kun tajusin, että eihän siihen tarvitse kun Ifranviewin :D. Tää nyt ei oo mikään kummonen varmaan, mutta jossain vaiheessa varmaan teen paremman, no ainakin hyvältä näyttää Naty ja se on varma :D
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Make » Pe Touko 02, 2008 4:33

serrano-4ever kirjoitti:Tein sen bannerin itse, kun tajusin, että eihän siihen tarvitse kun Ifranviewin :D. Tää nyt ei oo mikään kummonen varmaan, mutta jossain vaiheessa varmaan teen paremman, no ainakin hyvältä näyttää Naty ja se on varma :D


Kiva, että sait ite värkättyy ton bannerin, hieno se on, Natalian ansiosta :wink:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Touko 03, 2008 1:00

Make kirjoitti:
serrano-4ever kirjoitti:Tein sen bannerin itse, kun tajusin, että eihän siihen tarvitse kun Ifranviewin :D. Tää nyt ei oo mikään kummonen varmaan, mutta jossain vaiheessa varmaan teen paremman, no ainakin hyvältä näyttää Naty ja se on varma :D


Kiva, että sait ite värkättyy ton bannerin, hieno se on, Natalian ansiosta :wink:


jep jep, vois jossain vaiheessa tehdä semmosen isomman kuvan, missä on useampi kuva Natysta :)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » La Touko 03, 2008 1:51

Tostahan tuli ihan kiva :D *sori, oli pakko kommentoida*
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 9:00

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Touko 03, 2008 4:18

Tété & Guille kirjoitti:Tostahan tuli ihan kiva :D *sori, oli pakko kommentoida*


I'm always ready to receive comments! :). Kunhan saisin sen photoshop cs3:n takasin, niin vois tehdä paljon hienompia :)
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja it's me » La Touko 03, 2008 4:20

Kai mäkin sitten kommentoin:

toi on niin hieno ja niin HOT, että mulla seisoo joka kerta kun katon sitä :P :P :P
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 9:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Touko 03, 2008 4:24

it´s me kirjoitti:Kai mäkin sitten kommentoin:

toi on niin hieno ja niin HOT, että mulla seisoo joka kerta kun katon sitä :P :P :P


Oorait, no sithän mun pitää poistaa tää banneri ;). Hiihi joo, tosiaan olis tarkoitus tehdä tavallaan muokkauksellisesti hienompia kuvia, mutta eipä oo oikee ohjelmaa tällä hetkellä. Nyt käytän vain Ifranviewiä, mikä sopii kyllä pieneen kuvanmuokkaukseen.
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 3:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Make » La Touko 03, 2008 6:36

Natalia on kyllä TODELLA HOT, tossa kuvassa :P Vähemmästäkin rupee seisoo :lol:
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Touko 03, 2008 8:14

Juu mä en tyttönä kommentoi tohon mitään.:P
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 7:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Touko 03, 2008 8:21

Ja sitten muistetaan taas, ettei pistetä näitä yleiskeskusteluja överiksi... Muutenkin menossa OT:n suuntaan liiaksi...

Johtokunnan jäsenet vielä "orkesteria johtamassa"... :?
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 151345
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 8:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Make » La Touko 03, 2008 8:22

Fiti Martinez kirjoitti:Ja sitten muistetaan taas, ettei pistetä näitä yleiskeskusteluja överiksi... Muutenkin menossa OT:n suuntaan liiaksi...

Johtokunnan jäsenet vielä "orkesteria johtamassa"... :? :)


Sori Fiti, innostuttiin vähän it's me:n kanssa liikaa :? :D
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 9:33
Paikkakunta: Tuusula


Paluu FanArt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa