Hienoja kuvia, vaikka jotkut kuvat on täällä aiheessa jo.

Shelle kirjoitti:Hienoja kuvia, vaikka jotkut kuvat on täällä aiheessa jo.

Shelle kirjoitti:-Vero- ja muut, voisitte selata edellisiä sivuja ja katsoa onko kyseisiä kuvia ollut jo. Nimittäin suurin osa noistakin kuvista löytyy täältä jo. Tai oikeestaan kaikki.
Sori offii.

micorazon kirjoitti:Shelle kirjoitti:-Vero- ja muut, voisitte selata edellisiä sivuja ja katsoa onko kyseisiä kuvia ollut jo. Nimittäin suurin osa noistakin kuvista löytyy täältä jo. Tai oikeestaan kaikki.
Sori offii.
En tiiä oonko laittanu, mutta luulen että aika moni minä mukaan lukien on postaillut tänne kuvia, mitä on jo...Olen siitä todella pahoillani, mutta sillon kun löytää hienoja kuvia mielestään, tai ajattelee et ei ole ennen itse nähny, niin on pakko päästä postaa ne, että muutkin voisi niistä nauttia, mutta silloin kun löytö on tullut, ei jaksa vain parin tai edes monen kuvan takia selata kaikki 6-7 sivua, ja sitten vielä odottaa jokasella pitkällä sivulla, että kaikki kuvat latautuvat, ja tarkastaisit vielä omalta ''löytö' sivultasi kaikki kuvat, niin ei niitä kaikkia kuvia voi muistaa, ja tässä kaikessa olisi kova vaiva..Joten pahoittelen syvästi omalta osaltani tämmöisiä postauksia, mutta en voi vannoa, että en itsepostaisi samaa kuvaa, jonka joku toinen on jo ehkä postannut..

![FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2] FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]](http://i.imgur.com/jd6MuHR.gif)

[/url]

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa