Pahvi kirjoitti:Onks toi Adrian muuten ihan hetero? Vai onko se vain metroseksuaali.
Heterohan se!
Niin mä ainaki luulen
RealMadrid kirjoitti:Kertokaa mulle oikeesti mikä toi metroseksuaali käytännössä on, en oo ikinä tajunnu?
Eikös se oo sama asia kun hetero, mutta vaan "pitää ittestään huolta paremmin".
micorazon kirjoitti:nyt mä vasta rupesin miettii et adrianillahan on lihaksia!!!ja se on komea!!!!ja se osaa laulaa!!!mitä se EI osaa![]()
![]()
Belén kirjoitti:Mut hei, toi kuva jossa oli Adriánin ja jonkun sen fanin keskustelu, niin eikai se välttämättä oo keskustellu oikeen Adriánin kanssa vaan jollaki on ollu mesen keskustelukuvakkeena Adrián.Näin minä ajattelen.

ÄsJiiKoo kirjoitti:Belén kirjoitti:Mut hei, toi kuva jossa oli Adriánin ja jonkun sen fanin keskustelu, niin eikai se välttämättä oo keskustellu oikeen Adriánin kanssa vaan jollaki on ollu mesen keskustelukuvakkeena Adrián.Näin minä ajattelen.
mä myös

Jennaa kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Belén kirjoitti:Mut hei, toi kuva jossa oli Adriánin ja jonkun sen fanin keskustelu, niin eikai se välttämättä oo keskustellu oikeen Adriánin kanssa vaan jollaki on ollu mesen keskustelukuvakkeena Adrián.Näin minä ajattelen.
mä myös
Niin mäki

hemmo kirjoitti:Jennaa kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Belén kirjoitti:Mut hei, toi kuva jossa oli Adriánin ja jonkun sen fanin keskustelu, niin eikai se välttämättä oo keskustellu oikeen Adriánin kanssa vaan jollaki on ollu mesen keskustelukuvakkeena Adrián.Näin minä ajattelen.
mä myös
Niin mäki
Nii mäki vähän ajattelin.

MyChem kirjoitti:hemmo kirjoitti:Jennaa kirjoitti:ÄsJiiKoo kirjoitti:Belén kirjoitti:Mut hei, toi kuva jossa oli Adriánin ja jonkun sen fanin keskustelu, niin eikai se välttämättä oo keskustellu oikeen Adriánin kanssa vaan jollaki on ollu mesen keskustelukuvakkeena Adrián.Näin minä ajattelen.
mä myös
Niin mäki
Nii mäki vähän ajattelin.
Minäkin ajattelen näin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa