René kirjoitti:Guille-FAN kirjoitti:Hienoja kuvia! Victorin ilmeet oli joissain kuvissa aikas NAM, taino. joo iha sama. mut tosi hyvii kuvii.
O_O Victoril on iso suu!

Natalia-Fan kirjoitti:No semmosia puheita oon saanu eräältä tyypiltä että toi kuva Samuelin kanssa on suomesta.ja heh, miks kaikki fotologin kuvat on täällä tekstien kera? xD

ibi kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:No semmosia puheita oon saanu eräältä tyypiltä että toi kuva Samuelin kanssa on suomesta.ja heh, miks kaikki fotologin kuvat on täällä tekstien kera? xD
Hmm, miksiköhän niissä on tekstit??;) Voidaan laittaa teksteittäkin jos neiti haluaa
![]()

MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:No semmosia puheita oon saanu eräältä tyypiltä että toi kuva Samuelin kanssa on suomesta.ja heh, miks kaikki fotologin kuvat on täällä tekstien kera? xD
Hmm, miksiköhän niissä on tekstit??;) Voidaan laittaa teksteittäkin jos neiti haluaa
![]()
Ei herranjumala.. Oon kyl aika varma, et Natalia-Fan tarkotti et miks niitä edes laitetaa tänne? Jotenki tyhmää, ku jokainen voi mennä kattoo varmaa fotologistaki, ja muutenki ei mun mielestä ainakaa järkee laittaa tänään ku niissä on TEKSTITKI. Ei varmaan tarttee alkaa pilkunviilaajaks (;

Natalia-Fan kirjoitti:MariTere kirjoitti:ibi kirjoitti:Natalia-Fan kirjoitti:No semmosia puheita oon saanu eräältä tyypiltä että toi kuva Samuelin kanssa on suomesta.ja heh, miks kaikki fotologin kuvat on täällä tekstien kera? xD
![]()
Ei herranjumala.. Oon kyl aika varma, et Natalia-Fan tarkotti et miks niitä edes laitetaa tänne? Jotenki tyhmää, ku jokainen voi mennä kattoo varmaa fotologistaki, ja muutenki ei mun mielestä ainakaa järkee laittaa tänään ku niissä on TEKSTITKI. Ei varmaan tarttee alkaa pilkunviilaajaks (;
Just tätä tarkotin, mitä MT sano (;

Pahvi kirjoitti:Kumpikohan vie kauemmin aikaa, katsoa kuvat täältä vai etsiä ne fotologista jokainen itse.

MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:Kumpikohan vie kauemmin aikaa, katsoa kuvat täältä vai etsiä ne fotologista jokainen itse.
Kumpihan on vaikeempaa, kopioida jokaikinen kuva tänne, vai kirjoittaa www.fotolog.com ja sinne hakuun Natalia Sánchez esim.

Pahvi kirjoitti:MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:Kumpikohan vie kauemmin aikaa, katsoa kuvat täältä vai etsiä ne fotologista jokainen itse.
Kumpihan on vaikeempaa, kopioida jokaikinen kuva tänne, vai kirjoittaa www.fotolog.com ja sinne hakuun Natalia Sánchez esim.
Niin ja katsoa 100x ne samat kuvat.

MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:Kumpikohan vie kauemmin aikaa, katsoa kuvat täältä vai etsiä ne fotologista jokainen itse.
No voi herranjumalaKatsos kun siellä näkyy uusimmatkin kuvat.

Pahvi kirjoitti:MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:MariTere kirjoitti:Pahvi kirjoitti:Kumpikohan vie kauemmin aikaa, katsoa kuvat täältä vai etsiä ne fotologista jokainen itse.
No voi herranjumalaKatsos kun siellä näkyy uusimmatkin kuvat.
Jaaajaaa
edit: Niin mutta koska ihmiset lisäilee niitä samoja kuvia.. Mutta ei tästä aiheesta sen enempää, vai?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa