Viedoita Serrano jaksoista netissä

Videot, kuvat ja musiikkiäänitteet Serranon perheestä

Valvoja: zapoing

Viedoita Serrano jaksoista netissä

ViestiKirjoittaja Carmille » To Heinä 23, 2009 5:08

Vaikka videot voi olla laittomia, mutta tiedustelen silti.. niin kova Serranohimo iski :D eikä ole varaa ostaa ainakaan useita kausia dvdllä, kun nyt vasta olen innostunut kunnolla sarjasta ja alun ja keskiosan tapahtumat kiinnostavat hulluna..!

Niin että oletteko löytäneet netistä hiukan pidempiä (kuin alle muutaman minuutin pätkät youtubessa) netistä suomiteksteillä? Youtubista muutaman jakson(pätkän) olen löytänyt ja katsonut kuola valuen, mutta ne on kohta kaikki katsottu.

Eli onko muualla kuin youtubissa pidempiä pätkiä, ja myös youtubin pidempiä pätkiä jos tiedätte suomiteksteillä nii olisi ihanaa jos voisitte linkittää tai kertoa nimen!
Kiitos jos pystyy auttamaan joku :wink:
Carmille
 
Viestit: 2
Liittynyt: To Heinä 23, 2009 4:52

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Heinä 23, 2009 7:54

Heippa! Minä en ainakaan muualla tiedä olevan kuin youtubessa. Löysin youtubesta ainakin serranoiden ekan jakson täydessä pituudessaan ja suomenkielisillä teksteillä.

http://www.youtube.com/watch?v=WxeflEum ... re=related

Huomaa että jakso on jaettu kahdeksaan osaan koska se olisi liian pitkä laitettavana yhtenä osana youtubeen.

Ja kas vain, löysin samaisesta paikasta myös Serranojen kakkosjakson. Sekin täyspitkä, suom.tekstit, ja jaettu kahdeksaan osaan.

http://www.youtube.com/watch?v=bXGjRSoXiMg


En ole varma toimivatko linkit varmasti koska tämä meidän kone nyt vähän temppuilee mutta luulisin että kyllä toimivat.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 3:43

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Heinä 23, 2009 7:59

tsikiita kirjoitti:Heippa! Minä en ainakaan muualla tiedä olevan kuin youtubessa. Löysin youtubesta ainakin serranoiden ekan jakson täydessä pituudessaan ja suomenkielisillä teksteillä.

http://www.youtube.com/watch?v=WxeflEum ... re=related

Huomaa että jakso on jaettu kahdeksaan osaan koska se olisi liian pitkä laitettavana yhtenä osana youtubeen.

Ja kas vain, löysin samaisesta paikasta myös Serranojen kakkosjakson. Sekin täyspitkä, suom.tekstit, ja jaettu kahdeksaan osaan.

http://www.youtube.com/watch?v=bXGjRSoXiMg


En ole varma toimivatko linkit varmasti koska tämä meidän kone nyt vähän temppuilee mutta luulisin että kyllä toimivat.
Kyllä nuo linkit toimivat juu ja samalla tapauksella on myös 3. jakso. :) Mutta niin, voi olla hankala löytää, mutta jos tietää mitä tekee niin kyllä netistä tuntuu satunnaisia jaksoja löytävän.

Boksien osto tosin kannattaa niin säästyy paljolta vaivalta. :D
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 11:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja Carmille » To Heinä 23, 2009 8:17

Oi joo kiitos :D kun vastailette ja kerrotte!

Nuo 3 on itse asiasa ainoat pidemmät jaksot (3-osaisen eva&marcos koosteen lisäksi youtubessa) jotka olen löytänyt netistä.. :D mutta kiitos silti!

Ja satunnaiset jaksot suomitekstien kanssa^^ tosi tervetulleita nekin, en oo ite löytäny muualt ku youtubest..
Jos voisit ainaki Hawkit vinkata, mistä niitä löytyis? : )
Carmille
 
Viestit: 2
Liittynyt: To Heinä 23, 2009 4:52

ViestiKirjoittaja Hawkit » To Heinä 23, 2009 8:46

Carmille kirjoitti:Oi joo kiitos :D kun vastailette ja kerrotte!

Nuo 3 on itse asiasa ainoat pidemmät jaksot (3-osaisen eva&marcos koosteen lisäksi youtubessa) jotka olen löytänyt netistä.. :D mutta kiitos silti!

Ja satunnaiset jaksot suomitekstien kanssa^^ tosi tervetulleita nekin, en oo ite löytäny muualt ku youtubest..
Jos voisit ainaki Hawkit vinkata, mistä niitä löytyis? : )
No koska olen melko varma ettei täällä foorumeilla saa mistään laittomasta keskustella, niin en voi. :) Apu täytyy saada muuta kautta. ;P
Kuva
"Eikä kasvia voi patentoida, eli siks se on pakko paskaa paketoida"
Avatar
Hawkit
MAHTIDIEGO
 
Viestit: 19744
Liittynyt: Ma Syys 15, 2008 11:14
Paikkakunta: Hamina

ViestiKirjoittaja tsikiita » Su Heinä 26, 2009 12:56

Hawkit kirjoitti:
Carmille kirjoitti:Oi joo kiitos :D kun vastailette ja kerrotte!

Nuo 3 on itse asiasa ainoat pidemmät jaksot (3-osaisen eva&marcos koosteen lisäksi youtubessa) jotka olen löytänyt netistä.. :D mutta kiitos silti!

Ja satunnaiset jaksot suomitekstien kanssa^^ tosi tervetulleita nekin, en oo ite löytäny muualt ku youtubest..
Jos voisit ainaki Hawkit vinkata, mistä niitä löytyis? : )
No koska olen melko varma ettei täällä foorumeilla saa mistään laittomasta keskustella, niin en voi. :) Apu täytyy saada muuta kautta. ;P




Kyllä varmaan jostain Carmille löydät kunhan aikasi etsit. Onnea etsintöihin :wink:
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 3:43


Paluu Multimedia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron