SerranoFAN - se on tullut takaisin!

Kaikki sekalaiset Serranoaiheet internetistä; muut sivustot, linkit, omien sivujesi mainostus ja yms.

Valvoja: zapoing

Hyvä juttu?

Yeah!
11
92%
Nööt.
1
8%
 
Ääniä yhteensä : 12

ViestiKirjoittaja Warcult » Su Huhti 18, 2010 8:14

Kiitos kaikille palautteesta. Niin positiivisesta kuin negatiivisestakin. (:

Teen laajan henkilöesittely päivityksen valmiiksi viimeistään ensi viikon lopuksi. Saan otettua tuoreet kuvat kun ostin jokaisen tuotantokauden. :wink:

Tervetuloa vain pyörimään ahkerasti sivustollamme! Tarjonta paranee koko ajan. Ideoita on vaikka muille jakaa, aika on ainoa este. Mutta eiköhän tää tästä kohta helpota.

Kauppa on pian kunnossa. Pahoittelen viivästystä mutta ongelmia ollut firman kanssa asioista. [SYN]
Avatar
Warcult
Paquillo
 
Viestit: 73
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 8:21

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Heinä 09, 2010 1:19

Mitäs tälle on käynyt?
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja SeFa » Pe Heinä 30, 2010 3:28

Evilman kirjoitti:Mitäs tälle on käynyt?


Ettei olisi ollut Jouluserver palvelimena....

JouluServer.com:n toiminta on lopetettu. Lopetus johtuu vakavasta laiterikosta, johon liittyy ohjelmisto-ongelma, ja jonka myötä tiedostot ovat tuhoutuneet aiemmin sattuneen virtalähteen hajoamisen seuraksena. Tiedostot eivät ole enää käytettävissä. Tiedostojen perään on turha kysellä, koska niitä ei saada takaisin. Pahoittelemme tapahtunutta.


Hävisi multakin paljon tiedostoja :(
Kuva
Kuva
Avatar
SeFa
KvarttiDiego
 
Viestit: 4153
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 4:02

ViestiKirjoittaja Warcult » Pe Elo 20, 2010 5:41

Hei,

sivustomme tosiaan oli Jouluserver palvelimella. En ole päässyt tutkimaan ulkoisia kovalevyjäni joissa on varmuuskopiot joten sivuston uudelleen pystytys on pysähtynyt.
Onko tälle enään edes tilausta? Että onko järkeä hinata uudelle palvelimelle sivustoa.
Avatar
Warcult
Paquillo
 
Viestit: 73
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 8:21

ViestiKirjoittaja Evilman » Pe Elo 20, 2010 5:58

Itse ainakin haluaisin aktiivisen Serranon perheen -fanisivun, mutta näyttää aika vahvasti silti että sitä olisi vaikeaa pitää aktiivisena, koska tekijät eivät jaksa eikä varmaan kävijöitäkään olisi hirveästi.
Kuva
Kuva
Avatar
Evilman
HYPERDIEGO
 
Viestit: 29768
Liittynyt: Ti Syys 23, 2008 5:51
Paikkakunta: Kuu

ViestiKirjoittaja Make » Pe Syys 03, 2010 5:07

Evilman kirjoitti:Itse ainakin haluaisin aktiivisen Serranon perheen -fanisivun, mutta näyttää aika vahvasti silti että sitä olisi vaikeaa pitää aktiivisena, koska tekijät eivät jaksa eikä varmaan kävijöitäkään olisi hirveästi.


Harvinaisen totta!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Warcult » Su Maalis 06, 2011 8:23

Morjesta pöytään itse kullekkin! :]

Mitäs tänne kuuluu? Vieläkö meininkiä riittää ihmisillä Serranon perheen keskuudessa?

Itselläni on tapahtunut vaikka mitä tässä reilun vuoden aikana ja en ole pahemmin ollut LS:än maailmoissa mukana. Mutta nyt aloin kuukausi sitten katsomaan uudestaan tuotantokausia läpi (menossa nyt 5tkssa) ja taas syttyi uusi kipinä!:)

Espanjaankin muutan tässä 4.kesäkuuta asumaan jos jotakin kiinnostaa..;)

Muistaakohan kukaan edes mua? :roll:
Avatar
Warcult
Paquillo
 
Viestit: 73
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 8:21

ViestiKirjoittaja Tselios » Ti Maalis 08, 2011 8:11

Warcult kirjoitti:Morjesta pöytään itse kullekkin! :]

Mitäs tänne kuuluu? Vieläkö meininkiä riittää ihmisillä Serranon perheen keskuudessa?

Itselläni on tapahtunut vaikka mitä tässä reilun vuoden aikana ja en ole pahemmin ollut LS:än maailmoissa mukana. Mutta nyt aloin kuukausi sitten katsomaan uudestaan tuotantokausia läpi (menossa nyt 5tkssa) ja taas syttyi uusi kipinä!:)

Espanjaankin muutan tässä 4.kesäkuuta asumaan jos jotakin kiinnostaa..;)

Muistaakohan kukaan edes mua? :roll:
en muista sinua! Syy, ei olla samaan aikaan täällä hengailtu! mutta aika siistiä muuttaa espanjaa :D mitäs sä sinne meet tekeen ja minne? : )
Kuva
Kuva
Avatar
Tselios
HYPERDIEGO
 
Viestit: 33997
Liittynyt: La Syys 25, 2010 10:22

ViestiKirjoittaja Warcult » To Maalis 10, 2011 6:04

Tselios kirjoitti:
Warcult kirjoitti:Morjesta pöytään itse kullekkin! :]

Mitäs tänne kuuluu? Vieläkö meininkiä riittää ihmisillä Serranon perheen keskuudessa?

Itselläni on tapahtunut vaikka mitä tässä reilun vuoden aikana ja en ole pahemmin ollut LS:än maailmoissa mukana. Mutta nyt aloin kuukausi sitten katsomaan uudestaan tuotantokausia läpi (menossa nyt 5tkssa) ja taas syttyi uusi kipinä!:)

Espanjaankin muutan tässä 4.kesäkuuta asumaan jos jotakin kiinnostaa..;)

Muistaakohan kukaan edes mua? :roll:
en muista sinua! Syy, ei olla samaan aikaan täällä hengailtu! mutta aika siistiä muuttaa espanjaa :D mitäs sä sinne meet tekeen ja minne? : )

Suomalaisten siirtokuntaan .aka. Fuengirolaan.. :)
Töitähän sinne lähdetään tekemään! Tai no, ehkä se menee enemmän niin että työt vain sen takia jotta voisin itseäni siellä elättää. Pääosin menee varmaankin kulttuuriin tutustumiseen ja kielen parempaan ymmärtämiseen... Tiedä sitten vaikka jos tämän puolen vuoden jälkeen jäisi ihan kunnolla sinne asumaan.. :)
Avatar
Warcult
Paquillo
 
Viestit: 73
Liittynyt: La Tammi 19, 2008 8:21

Edellinen

Paluu Internet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron