Google Maps

Kaikki sekalaiset Serranoaiheet internetistä; muut sivustot, linkit, omien sivujesi mainostus ja yms.

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Huhti 15, 2010 4:33

MariTere kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Näitähän paikkoja sais ihan hyvin tietää niin, et kysyis niiltä espanjalaisilta joita joillakin meistä tai paremminkin teistä on mesessä, esim. nyt MT:llä ja NF:llä on näitä espanjalaisia kavereita :).


Mun käsittääkseni monet ei oo ees käyny tuol Villaviciosa de Odónissa, koska Madrid on kuitenki niin iso kaupunki, ja jos asuu iha toisel laidalla.. Mut kyl vähän ihmettelen, jos ei oo Serrano/Nata -fanina käyny. Kerran puhuttii tosta yhen espanjalaisen kaverin kaa (joka asuu Madridissa ja on Serrano ja Natalia -fani) ni sain semmosen käsityksen et se ei olis koskaa käyny siellä.. Tai ei ainakaa oo niiku menny sinne just kattoon niit kuvauspaikkoi.. En oo ihan varma, saatoin ymmärtää väärinki, ku on se ny vähä outoo, jos ei oo käyny.. ;o


Niin. On munki mielestä vähän kummallista jos ei oo käyny kattomassa kuvauspaikkoja jos siihen ois mahdollisuus. Kyllä minä ainaki jos pääsisin madridiin/asuisin madridissa, kävisin kattomassa.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » To Huhti 15, 2010 5:30

tsikiita kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Näitähän paikkoja sais ihan hyvin tietää niin, et kysyis niiltä espanjalaisilta joita joillakin meistä tai paremminkin teistä on mesessä, esim. nyt MT:llä ja NF:llä on näitä espanjalaisia kavereita :).


Mun käsittääkseni monet ei oo ees käyny tuol Villaviciosa de Odónissa, koska Madrid on kuitenki niin iso kaupunki, ja jos asuu iha toisel laidalla.. Mut kyl vähän ihmettelen, jos ei oo Serrano/Nata -fanina käyny. Kerran puhuttii tosta yhen espanjalaisen kaverin kaa (joka asuu Madridissa ja on Serrano ja Natalia -fani) ni sain semmosen käsityksen et se ei olis koskaa käyny siellä.. Tai ei ainakaa oo niiku menny sinne just kattoon niit kuvauspaikkoi.. En oo ihan varma, saatoin ymmärtää väärinki, ku on se ny vähä outoo, jos ei oo käyny.. ;o


Niin. On munki mielestä vähän kummallista jos ei oo käyny kattomassa kuvauspaikkoja jos siihen ois mahdollisuus. Kyllä minä ainaki jos pääsisin madridiin/asuisin madridissa, kävisin kattomassa.

Sama!!!
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Coco » To Huhti 15, 2010 7:07

Natalia<3 kirjoitti:
tsikiita kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Serrano-4ever kirjoitti:Näitähän paikkoja sais ihan hyvin tietää niin, et kysyis niiltä espanjalaisilta joita joillakin meistä tai paremminkin teistä on mesessä, esim. nyt MT:llä ja NF:llä on näitä espanjalaisia kavereita :).


Mun käsittääkseni monet ei oo ees käyny tuol Villaviciosa de Odónissa, koska Madrid on kuitenki niin iso kaupunki, ja jos asuu iha toisel laidalla.. Mut kyl vähän ihmettelen, jos ei oo Serrano/Nata -fanina käyny. Kerran puhuttii tosta yhen espanjalaisen kaverin kaa (joka asuu Madridissa ja on Serrano ja Natalia -fani) ni sain semmosen käsityksen et se ei olis koskaa käyny siellä.. Tai ei ainakaa oo niiku menny sinne just kattoon niit kuvauspaikkoi.. En oo ihan varma, saatoin ymmärtää väärinki, ku on se ny vähä outoo, jos ei oo käyny.. ;o


Niin. On munki mielestä vähän kummallista jos ei oo käyny kattomassa kuvauspaikkoja jos siihen ois mahdollisuus. Kyllä minä ainaki jos pääsisin madridiin/asuisin madridissa, kävisin kattomassa.

Sama!!!


Sama myös :)
Kuva
Orjatar likainen
Avatar
Coco
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
FanArtin olympiavoittaja 2012 ja FanArtin olympiavoittaja 2017 & FanArtin MM 2020 -Masterluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Avatarpääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Banneripääluokka [x2] & FanArtin MM 2020 -Joukkuepääluokka [x2]
 
Viestit: 12412
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 3:56

ViestiKirjoittaja natyy » La Huhti 17, 2010 4:36

Mä sain sellaisen käsityksen, että niitä kohtauksia ois Madridissakin kuvattu, koska Serranojen talojen läheisyydessähän on kuvattu kohtauksia :)
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja MariTere » La Huhti 17, 2010 8:50

natyy kirjoitti:Mä sain sellaisen käsityksen, että niitä kohtauksia ois Madridissakin kuvattu, koska Serranojen talojen läheisyydessähän on kuvattu kohtauksia :)


Siis Villaviciosa de Odónha on Madridissa. =)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja natyy » Su Huhti 18, 2010 5:30

MariTere kirjoitti:
natyy kirjoitti:Mä sain sellaisen käsityksen, että niitä kohtauksia ois Madridissakin kuvattu, koska Serranojen talojen läheisyydessähän on kuvattu kohtauksia :)


Siis Villaviciosa de Odónha on Madridissa. =)


Niin on mutta eikö se oo vähän kauempana keskustasta? :)
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

ViestiKirjoittaja natyy » Ke Heinä 28, 2010 11:15

Löysin sen kadun, missä Eva ja Africa käveli jaksossa 3x09, ja siinä Fiti ja Raúl tuli korukaupasta (: vertasin sitä siinä jaksossa olevaan katuun,ja huomasin että siinä on ne samat kaupat jne. Tää sijaitsi aika lähellä serranojen taloa..

http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s ... 22,,0,-2.8
Kuva

Victor Elías
Avatar
natyy
Diego Serrano
 
Viestit: 1079
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 12:40

Diegon ja Lucían häät

ViestiKirjoittaja churro1 » Ti Syys 28, 2010 5:47

Ahora tengo mucho más...

Serranon perheen alkuperäisen alkutunnarin riisinheittokohtauksen sekä Diegon ja Lucian vihkiseremonian kuvauspaikka eli Parroquia San Fermin De Los Navarros Madridissa osoitteessa Paseo de Eduardo Dato, 10:

http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 4,,0,-9.76
-
Espanjalainen Serranon perhe on televisiosarja,
jota yleisö ei tutkimusten mukaan pidä korkeatasoisena,
mutta rakastaa sitä fanaattisesti." -Turun Sanomat 18.9.2008
Avatar
churro1
Maria Teresa Capdevila Gómez
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 12, 2009 4:15

Re: Google Maps

ViestiKirjoittaja Fermin » La Tammi 15, 2011 2:21

----
Fermin
Queen Hysteria
 
Viestit: 7802
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 1:45

Edellinen

Paluu Internet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron