NataliaFAN, Fanisivut Natylle.

Kaikki sekalaiset Serranoaiheet internetistä; muut sivustot, linkit, omien sivujesi mainostus ja yms.

Valvoja: zapoing

NataliaFAN, Fanisivut Natylle.

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » La Touko 03, 2008 1:04

http://www.freewebs.com/nataliafan/

Sivuja ylläpitää siis minä, ja jo tältä keskustelufoorumilta poistunut MariTere.

Sivut on tehty Natalia Sanchezille (Serranon Teté), ja siellä kerrotaan Natalian urasta, perheestä, lähes kaikesta Natyyn liittyvistä asioista. En nyt jaksa alkaa mitään esseetä kirjoittamaan, kaikkea saa kysyä (tässä ketjussa/vieraskirjassa) en syö teitä. Tai no syön ehkä, jos on nälkä. :) Tutustukaa sivuihin, sittenhän näette minkälaiset ne ovat.

Pahoittelemme sivujen keskeneräisyyttä. :wink:
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja Los Serrano » La Touko 03, 2008 1:06

Olen käynyt tuolla, huomasin kirjoitusasusta, että ne on aika alkuvaiheessa..
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja Make » La Touko 03, 2008 2:12

Hienot sivut on!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja it's me » La Touko 03, 2008 2:22

tosi hyvät sivut :D jo nyt ja tulee ehkä Suomen parhaat kun vielä paranee :D :wink:
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja Serrano-4ever » La Touko 03, 2008 3:22

Ihan hienoilta sivuilta näyttää, ja eipä sitä voi niin paljon odottaakkaan sivulta, mikä kertoo vain yhdestä henkilöstä. Hyvää työtä!
Moro Moro
Avatar
Serrano-4ever
_-*Mr.BénitØ*-_
 
Viestit: 9052
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2008 2:41
Paikkakunta: L A H T I

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » La Touko 03, 2008 7:23

Juu hyvät on nämä sivut! <3
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » Su Touko 04, 2008 12:15

Sivujen tulevaisuudesta mulal ei oo mitään hajua, "MT" halusi tehdä sivut yhden toisenkin kanssa, ja minusta ei ole järkevää, että Hän ylläpitää kahta eri Naty sivua. Joten todennäköisesti näitä sivuja ei kauaa enää ole. Itse en todellakaan aio niitä yksin pitää, jos MT nyt katoaa jonnekkin.

EDIT; Onko kukaan teistä halukas ylläpitämään noita?
Viimeksi muokannut Tété & Guille päivämäärä Su Touko 04, 2008 12:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja it's me » Su Touko 04, 2008 12:21

Tété & Guille kirjoitti:Sivujen tulevaisuudesta mulal ei oo mitään hajua, "MT" halusi tehdä sivut yhden toisenkin kanssa, ja minusta ei ole järkevää, että Hän ylläpitää kahta eri Naty sivua. Joten todennäköisesti näitä sivuja ei kauaa enää ole. Itse en todellakaan aio niitä yksin pitää, jos MT nyt katoaa jonnekkin.


MariTeren jutut ny tiedetään älä siitä välitä, se on vielä niin pieni ettei jaksa tehdä mitään samaa pitkään :x
it's me
KvarttiDiego
 
Viestit: 4279
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 8:53
Paikkakunta: Huittinen

ViestiKirjoittaja MT » Su Touko 04, 2008 12:25

Tété & Guille kirjoitti:Sivujen tulevaisuudesta mulal ei oo mitään hajua, "MT" halusi tehdä sivut yhden toisenkin kanssa, ja minusta ei ole järkevää, että Hän ylläpitää kahta eri Naty sivua. Joten todennäköisesti näitä sivuja ei kauaa enää ole. Itse en todellakaan aio niitä yksin pitää, jos MT nyt katoaa jonnekkin.

EDIT; Onko kukaan teistä halukas ylläpitämään noita?


Mä en katoa mihinkään, EN..
Mutta siis olisin halunnut siirtää ekaksi nuo sivut urli.nettiin, TeGun kanssa, mutta TeGu ei ollut mesessä ja hänellä on jo pari paikkaa.
Mutta, sitten foorumilla sattui olemaan Elena, jonka kanssa alan pyörittämään uusia sivuja. Joten aikani ei ehkä riitä niin paljon noille. Mutta olen vielä siellä, OLEN.


Ja, It´s me, iästä ei ole taaskaan kysymys! Vaan ajasta!
MT
 

ViestiKirjoittaja Tété & Guille » Su Touko 04, 2008 12:33

MT kirjoitti:
Tété & Guille kirjoitti:Sivujen tulevaisuudesta mulal ei oo mitään hajua, "MT" halusi tehdä sivut yhden toisenkin kanssa, ja minusta ei ole järkevää, että Hän ylläpitää kahta eri Naty sivua. Joten todennäköisesti näitä sivuja ei kauaa enää ole. Itse en todellakaan aio niitä yksin pitää, jos MT nyt katoaa jonnekkin.

EDIT; Onko kukaan teistä halukas ylläpitämään noita?


Mä en katoa mihinkään, EN..
Mutta siis olisin halunnut siirtää ekaksi nuo sivut urli.nettiin, TeGun kanssa, mutta TeGu ei ollut mesessä ja hänellä on jo pari paikkaa.
Mutta, sitten foorumilla sattui olemaan Elena, jonka kanssa alan pyörittämään uusia sivuja. Joten aikani ei ehkä riitä niin paljon noille. Mutta olen vielä siellä, OLEN.


Ja, It´s me, iästä ei ole taaskaan kysymys! Vaan ajasta!


Vaikak et katoaisikaan, Joka tapauksessa;
1. Itse en päivittele aktiivisesti noita, etkä tuskin enää sinäkään.
2. Miksi ylläpitäisit kahta eri sivua, joilla on sama aihe.

Mä ainakin luovutan noiden sivujen suhteen. MT; jos haluat ylläpitää niitä ylläpidä. Muussa tapauksessa hankitaan uusi ylläpitäjä.

EDIT; ilmoittakaahan tähän ketjuun jos olette kiinnostunut! Mahdollisesti ylläpidätte niitä yksin, tai MT:n kanssa. Jos MT sivut jättää, saatte päättää yksin tai kavereiden kanssa sivuista.
Tété & Guille
Diego Serrano
 
Viestit: 1159
Liittynyt: Su Tammi 06, 2008 8:00

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Touko 04, 2008 1:29

Tété & Guille kirjoitti:
Vaikak et katoaisikaan, Joka tapauksessa;
1. Itse en päivittele aktiivisesti noita, etkä tuskin enää sinäkään.
2. Miksi ylläpitäisit kahta eri sivua, joilla on sama aihe.

Mä ainakin luovutan noiden sivujen suhteen. MT; jos haluat ylläpitää niitä ylläpidä. Muussa tapauksessa hankitaan uusi ylläpitäjä.

EDIT; ilmoittakaahan tähän ketjuun jos olette kiinnostunut! Mahdollisesti ylläpidätte niitä yksin, tai MT:n kanssa. Jos MT sivut jättää, saatte päättää yksin tai kavereiden kanssa sivuista.

Siksi, koska toisista sivuista tulee suuremmat ;)

Ai, luovutat. No, luovata vain. Minä ylläpidän niitä vielä, EN LÄHDE MIHINKÄÄN.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Su Touko 04, 2008 5:30

Siis mitä intoo tossakin nyt on?

1. Miks ei muka vois pitää 2 sivua?
2. Mä pidän itte kohta 4 sivua!
3. Vaikuttaa että olisitte kaikki MT:tä vastaan.

Mä oon ittekki 12v. ja pystyn ihan hyvin pitään 3 sivua, ja aina joka paikkaan pitää sotkee IKÄ!? :(

RASITTAVAA!
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » Su Touko 04, 2008 5:32

Älkää viitsikö riidellä. Teillä on todella hienoja sivuja ja turha riitelynne vain aiheuttaa sen, ettette ehdi tekemään niitä. Yrittäkää sopia...
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150418
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja Daevos » Su Touko 04, 2008 5:35

Siis kyllähän monta sivua vois pitää, mutta että samasta aiheesta...
Avatar
Daevos
TriplaDiego
 
Viestit: 3940
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 1:30

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Touko 04, 2008 5:40

SJK-FAN kirjoitti:Siis mitä intoo tossakin nyt on?

1. Miks ei muka vois pitää 2 sivua?
2. Mä pidän itte kohta 4 sivua!
3. Vaikuttaa että olisitte kaikki MT:tä vastaan.

Mä oon ittekki 12v. ja pystyn ihan hyvin pitään 3 sivua, ja aina joka paikkaan pitää sotkee IKÄ!? :(

RASITTAVAA!


Kiitti.. Oon ihan samalla linjalla :wink:
Vieras
 

Seuraava

Paluu Internet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa