Nyt totutellaan näkemään Natalia lempiohjelmassasi, Serranon perheessä yhtä seksikkäänä joka jaksossa.
Hänet on nyt valittu Veet kamppanjalle uudeksi kuvaksi ja toivomme että häneltä saamme uusia vinkkejä kauneudelle.
Meidän pitää aina olla valmiita lähtemään!
Miten aloitit työsi Veetille?
-Aloin työskentelemään heidän kanssaan viime vuonna sarjassa ja olen tykännyt muutenkin aina heidän työstään. Kun päätin olla kuva heidän kamppanjalle, eivät he vastustaneet!
Mitkä ovat tähän alkuun kauneusvinkkisi?
-Se kuumuus jota tulee joka päivä aiheuttaa sen, että meidän pitää näyttää kehoamme enemmän: rannalla, juhlissa.. joten on tärkeää että ihoni loistaa pehmeänä, sekä sääret on hyvin ajettu.
Miten sinä saat sen aikaan?
-Kaikki naiset hakevat kauneutta ilman tuhlaamatta aikaa minä, joten käytän suihkussa Veet ihonkarvanpoistovoidetta, joka on ensimmäinen ihonkarvanpoistovoide sinulle, jossa on vedenkestäviä aineosia. Lisäksi, lopputulos on todella pehmeä iho. Minun ihoni on pehmeä ja täydellinen! Se on niin helppoa ja ei tarvitse tuhlata aikaa!
Miksi sinulle on niin tärkeää, että jalkasi ovat aina täydelliset?
-Koska on turvallista olla kavereitteni kanssa, sillä meidän pitää olla aina valmiita lähtemään!
Huolehditko paljonkin ihostasi?
-Kyllä! Mikään ei ole seksikkäämpää kuin kaunis iho. On myös tärkeää käyttää tuotetta, joka on suunniteltu varta vasten iholle. Ja siksi Veet ihonkarvapoistovoide sopii hyvin jaloillesi ja niissä on myös valinnanvaraa: tavalliselle iholle ja kuivalle iholle.
Oletteko laskeneet mikä on paras keino olla kaunis?
-Vain meille! Jos haluat olla vielä ihanampi voit hyötyä uudesta veetistä! Saat ilmaisen kauneushoidon siinä samalla. Ja vain ostamalla veetiä, edistyt täysin. Ja voit vielä valita hieronnan, meikkauksen, kasvohoidon, manikyyrin- ja pedikyyrin, ja ilman epäilyksiä! Takaan sen ilon!
Lähde: http://serranoclub.mforos.com/327786/5764273-entrevista-a-natalia-sanchez-en-la-revista-bravo/?marcar=entrevista
Suomentaja: MariTere