Natalia ja Víctor Cinejovenin haastattelussa

Uutisia ja käännettyjä haastatteluja sekä uutisia Serranoista. Voi sisältää juonipaljastuksia!

Valvoja: zapoing

Natalia ja Víctor Cinejovenin haastattelussa

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Huhti 26, 2010 6:59

Julkaistu: 17.03.2010

Kuva

Nuoret näyttelijät esiintyivät yhdessä Daniel Delevinin kanssa Cinejovenin lehdistötilaisuudessa Málagan yliopistossa. 17.3.2010 iltapäivällä Telecincon Serranon perheen näyttelijät olivat käyneet näyttelijä-tuottajan Daniel Delevinin kanssa Málagan lehdistötilaisuudessa ja kokouksessa, jonka piti Número8.es.

Näyttelijä (Natalia) on puolustanut toimittajan ammattia ja kommunikaattorin edessä tunkeutumista. Elias: "Me kaikki tunnemme Belén Estebanin, mutta harvat tietävät että hän on terveysministeri" (naurua).

Näyttelijät, jotka olivat mukavia ja vastasivat lähes kaikkiin tulevien toimittajien kysymyksiin, puolusti työtä ja moraalista ammattietiikasta viestintää ja huomioivat riittävästi, että perheen tulee tukea koulutusta.

Víctor Elías on ilmoittanut hänen uuden sarjansa Punta Escarlatan ensi-illan, joka on huhtikuussa Prime timen aikaan. Hän on myös tunnettu roolistaan Guillena Serranon Perheessä (Telecinco) ja uusimmasta näytelmästään Fedra.

Natalia Sánchez muistetaan hänen roolistaan Teténä Serranon Perheessä ja Telecincon filmistä La Ira. Myös Marinana sarjassa Acusados

Daniel Delevin on näyttelijä ja tuottaja, joka on tehnyt USA:n Amerikkalaisia elokuvia. Hänen ensimmäinen ja tunnetuin lyhytelokuva on Colours ja myös hänen saippuasarjansa Condesa por amor


Natalia, ennen kaikkea onnittelut roolistasi TV-elokuvassa La Ira ja sarjassa Acudados. Mitä olet kiinnostut enemmän näyttelemään, koomista roolia Serranon perheessä vai dramaattisita roolia?
- No, epäröimättä minulle maksoi enemmän dramaattinen rooli. Sarjassa Acusados esimerkiksi meni aika huonosti koska kun minulle sanottiin "poikki", niin minä jatkoin itkemistä. Koska minulla on myös oma perhe, niin se on vaikeaa ajatella ihmistä, joka tekee itsemurhan ja jättää perheensä. Ja sama juttu tapahtui La Iran kanssa.

Kumpi on parempi: Elokuva ja TV vai teatteri?
Víctor: Rehellisesti sanottuna se riippuu mistä tykkää. Itse suosittelisin teatteria, koska siinä ollaan lähellä yleisöä. Ei ole sama, että kamera on 5cm:n päässä, kun ei ole ja, että minua kuullaan viimeiseenkiin teatterin istumapaikkaan asti.
Natalia: En ole koskaan tehnyt näytelmää, mutta TV on antanut enemmän työtä kuin elokuvat. Elokuvat ovat paljon rennompia.

Oliko teistä Serranon Perheen loppu hyvä?
(Naurua) Natalia: Daniel Éjica todellakin mietti lopun sarjalle Médico de Familia, mutta lopulta se tuli Serranon Perheelle. Itse pidin siitä, että lopulta perhe oli yhdessä ja kaikki alkaa uusiksi. Toisaalta mitkään huonot jutut eivät tapahtuneet.. vaikka ei kyllä hyvätkään..
Víctor: Kun saimme käsikirjotuksen, sanoimme "Tämä on Doraemon, uni, kuolema.." (Naurua). Minä myös pidin siitä, että palattiin alkuun. Olin innoissani.

Onko Espanjan elokuvilla vaikutusta kohtauksiin, joissa käytetään uhkapeliä? Onko sinun pitänyt tehdä paljon töitä saadaksesi jonkun roolin?
- Pitää miettiä, mitä kaikkea on valmis tekemään roolin vuoksi. En maannut kenenkään kanssa saadakseni roolia ja en ole alasti elokuvassa. Saksa ja Yhdysvallat välittävät enemmän näistä aiheista, kun taas täällä Espanjassa on vapaampaa.

Kääntäjä: MariTere (+apuna Espanjalainen Mikel ja Espanjaa osaava Milena, Fotologista.)
Lähde: http://www.numero8.es/2010/03/congreso.html

- - -

Tää oli yks vaikeimmista haastatteluista, joita koskaan oon kääntäny, joten joistain kohista on varmast vaikee saada selvää (+yhen pienen jutun jätin pois, koska en saanu siitä niiku mitää järkevää aikaseks). Pahoittelut siitä. Pyysin myös apuu kahelta tosi hyvältä tyypiltä. (: Miljoonat kiitokset Mikel ja Milena! (Molemmat on Fotologista).
Viimeksi muokannut MariTere päivämäärä Ti Huhti 27, 2010 3:11, muokattu yhteensä 10 kertaa
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja René » Ma Huhti 26, 2010 7:02

KIITOS HAASTATTELUSTA! :D
René
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21715
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 9:25
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja MariTere » Ma Huhti 26, 2010 7:04

René kirjoitti:KIITOS HAASTATTELUSTA! :D


Hahaa, ei mitää. :D
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » Ma Huhti 26, 2010 7:37

Kiitti MT suomennoksesta (:
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

ViestiKirjoittaja Januska » Ma Huhti 26, 2010 7:50

Jooo kiitti täatä ihanasta haastattelusta MT!! <3 (:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Januska
SUPERDIEGO
 
Viestit: 13524
Liittynyt: To Syys 11, 2008 4:08

ViestiKirjoittaja Natalia-Fan » Ma Huhti 26, 2010 8:51

Jooo kiitos todellakin Jarno! Nyt voin lukee sen myös suoraa suomeks : D hihii <33
Kuva
Avatar
Natalia-Fan
NataEresMiOtraVida
 
Viestit: 8529
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 6:20
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja kkiljun » Ma Huhti 26, 2010 9:10

Kiitos tästä.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Make » Ma Huhti 26, 2010 9:14

Kiitos tästä käännöksestä MT!
Kuva
Make
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
Mestarien finaali 2020 -suunnitteluokan mestari [x4] & Vuoden 2020 parhaan avatarin suunnittelija
 
Viestit: 15645
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 8:33
Paikkakunta: Tuusula

ViestiKirjoittaja Corazón » Ti Huhti 27, 2010 2:03

Make kirjoitti:Kiitos tästä käännöksestä MT!
Kuva
Corazón
KvinttiDiego
 
Viestit: 9588
Liittynyt: To Loka 23, 2008 5:10

ViestiKirjoittaja MariTere » Ti Huhti 27, 2010 3:12

Joo, ei mitää. =)

Lisäsin toho viel yhen jutun, ku jotenki olin unohtanu kääntää sen. Eli lisäsin siis Víctorin vastauksen toho "Oliko teistä Serranon Perheen loppu hyvä?" -kysymykseen. :)
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34


Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron