Natalia Diez Minutosin haastattelussa

Uutisia ja käännettyjä haastatteluja sekä uutisia Serranoista. Voi sisältää juonipaljastuksia!

Valvoja: zapoing

Natalia Diez Minutosin haastattelussa

ViestiKirjoittaja Natalia<3 » La Elo 16, 2014 4:09

Natalia Sánchez: "Marc on hieno ihminen ja ihana kumppani"

Me kaikki muistamme hänet teininä Serranon perheestä, mutta nyt tämä madridilainen on jo aikuinen nainen, joka esiintyy Amantes-nimisessä näytelmässä. Parrasvalot hän jakaa poikaystävänsä Marc Clotetin kanssa.

Natalia Sánchez on vilpitön
Vain yksitoista vuotiaana Natalia Sánchez teki debyyttinsä elokuvassa Clara y Elena yhdessä Verónica Forquén ja Carmen Mauran kanssa. Pian sen jälkeen hän tuli kuuluisaksi annettuaan elämän teinitytölle, Tetélle, Serranon perhe - sarjassa.

Sittemmin 24-vuotias näyttelijätär on kasvanut niin ammatillisesti kuin henkilökohtaisestikin. Nyt elokuussa hän jatkaa roolissaan Amantes-näytelmässä, jonka kautta hän löysi rakkauden vastanäyttelijästään Mar Clotetista. Madridilaisnainen, joka poseeraa nuorekkaassa kesämekossa, ei pidä laulajanuran jatkamista mahdottomana.

Tähdität Goya-palkitun Vicente Arandan elokuvaan perustuvaa näytelmää. Mitä se merkitsee urallasi?
*Se on suuri haaste. Meidän täytyy tuoda elokuva teatteriin samalla ylläpitäen totuutta ja luonnollisuutta.

"Rakkaus on maailmaa liikuttava moottori"
Victoria Abril, Maribel Verdú ja Jorge Sanz nähtiin elokuvan pääosissa. Marta Belaustegui, Marc Clotet ja sinä esitätte pääosia teatteriversiossa. Oletteko saaneet innoitusta elokuvan päänäyttelijöiltä?
*Marta näki elokuvan aikoinaan vuonna 1991, eikä ole sen jälkeen nähnyt sitä. Hän ei halua jäädä elokuvan "saaliiksi". Minä ja Marc olemme katsoneet elokuvan muutamaan otteeseen päästäksemme sen ajan tunnelmaan.

Annat elämän Maribel Verdún elokuvassa esittämälle hahmolle. Oletko huolissasi siitä, että roolisuorituksianne vertaillaan keskenään?
*En ole. Se olisi kunnia, mutta vertailua ei ole ollut. Hahmojamme kohdellaan hyvin eri tavoin.

Näytelmässä on kyse rajattomasta rakkaudesta. Mitä rakkaus merkitsee sinulle?
*Rakkaus on maailmaa liikuttava moottori. Kun kuljetaan äärirajoilla, se menettää merkityksensä.

Mitä sanoisit poikaystävästäsi Marc Clotetista ihmisenä ja näyttelijänä?
*Marc on hieno ihminen ja mahtava työkaveri. Toivottavasti saan tehdä muitakin työprojekteja hänen kanssaan.

"Pidän itseäni onnekkaana lapsuuteni takia"

Aloitit työt jo kovin nuorena. Oletko mielestäni menettänyt jotain lapsuudestasi työn vuoksi?
*Pidän itseäni onnekkaana lapsuuteni takia. En ole menettänyt mitään, mutta olen elänyt eri tahtiin. Parasta on antaa tulkinsa jonkun hahmon elämästä ja tunteista, ja kaiken lisäksi siitä jää jälki vaikka kuvaaminen loppuukin.

Äitisi, Charo Molina, on myös näyttelijä. Mitä neuvoja hän on antanut sinulle?
*Äitini tunneäly on aivan omaa luokkaansa. Hän on antanut minulle paljon neuvoja niin äitinä kuin näyttelijänäkin. Parhaat neuvoni olen saanut häneltä.

Television ja teatterin ohella olet tehnyt myös elokuvia. Mitä projekteja sinulla on juuri nyt?
*Tietenkin Amantes, mutta haluasin kovasti tehdä televisiota ja elokuvia myös. Haluasin ehkä ohjata tai luoda jotakin aivan omaa.

Olet myös laulaja, ja olit osa Serranon perheestä tuttua bändiä nimeltään SJK. Haluaisitko jatkaa laulajanuraasi?
*Totta puhuakseni, minä laulan ihan jokaikinen päivä. Jos en laula, jokin on varmasti vialla. Olen aina viihtynyt musiikin parissa, enkä sulje musiikkiuran mahdollisuutta pois.

"Minulla on ihania muistoja Serranon perhe -ajasta"
Olet tehnyt monia mainoksia El corte inglésille, houkuttelevatko muoti ja mainonta sinua?
*Tietenkin. Hyvä mainonta on taidetta. Rakastan muotia, ja asioiden yhdisteleminen on mahtavaa.

Miten pukeudut mieluiten?
*Joka päivä olen enemmän ja enemmän kasuaalimman tyylin ihailija. Illalla tyyliin lisätään korkokengät.

Tulit kuuluisaksi Serranon perheen Teténä. Millaisia muistoja sinulla on tuosta ajasta? Miten tuo aika on vaikuttanut sinuun henkilökohtaisesti?
*Minulla on ihania muistoja. Totta puhuakseni se on yksi elämäni merkittävimmistä ajoista. Muistelen sitä aikaa mielläni.

"Äitisi" Belén Ruedan ja "siskosi" Verónica Sánchezin viimeisimmät työt ovat menestyneet hyvin. Seuraatko kollegoidesi uraa? Mitä katsot mieluiten televisiosta?
*Yritän aina seurata mitä kollegani tekevät. Olen todellinen ihailija. Espanjassa tehdään hyvää fiktiota, joka toimii koko ajan paremmin ja niin, ettei tarvitse olla katelliinen ulkomaalaisille tuotannoille.

"Yritän nauttia joka hetkestä, elää hetkessä ja arvostaa sitä"
Mitä teet vapaa-ajallasi?
*Pyrin tekemään kaikkea sitä, mitä työaikana en voi tehdä. Matkustan, luen, käyn teatterissa ja elokuvissa sekä katson televisiota.

Olet juuri palannut reissultasi Los Angelesiin, Floridaan ja Costa Ricaan. Millainen kokemus matka oli?
*Mahtava. Tutustuin uusiin kulttuireihin, ihmisiin ja inhimillisempiin ja suvaitsevaisempiin elämäntapoihin.

Minne haluaisit seuraavaksi matkustaa?
*Intiaan.

Tunnemme sinut jo pikkutytöstä asti, mutta millainen sinä olet? Miten määrittelet itse itsesi?
*Vaikka olen rauhallinen ihminen, pidän aktiviteeteista. Yritän nauttia joka hetkestä, elää hetkessä ja arvostaa sitä.

Kauneus Natalia Sánchezin silmin
Ennen kuin käyn nukkumaan... pesen hampaani.
Lempituoksuni... niitä on monia, mutta rakastan tuoksuja, joissa on myskiä.
Urheilu... rakastan sitä, mutta harrastan sitä vähemmän kuin pitäisi.
Ruokavalio... syön Välimeren ruokia.
Omat vaaleat hiukseni... leikkaisin lyhyeksi tai värjäisin.
En lähde ulos ilman... hammasharjaa ja puhelinta.
Kauneusleikkaukset, puolesta vai vastaan? *Mielestäni luonnollinen on kaunista ja se, että rakastaa itseään sellaisena kuin on, mutta se on kuitenkin jokaisen oma valinta mitä tekee.

Haastattelu ja kuvat:
http://www.diezminutos.es/tendencias/fa ... con-estilo
Suomennos:
Natalia<3
Kuva
Kuva
Avatar
Natalia<3
ÜBERDIEGO
 
Viestit: 21844
Liittynyt: Su Loka 25, 2009 6:17

Re: Natalia Diez Minutosin haastattelussa

ViestiKirjoittaja S-T » La Elo 16, 2014 7:01

Hyvä käännös, kiits! [S3]

Otsikko "Natalia Diez Minutosin haastattelussa" hämäs alkuun, mietin että kenen sukunimi on Diez... (hihi) :o
JUMALA ARMAHTAA, PALSTAMESTARI EI!!!
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
S-T
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
Emeritus Pääylläpitäjä | K. vs. T XI -mestari [11/11] & PVT 2022 KRISTALLITRIPLA & VK I 2022 & SST II 2022 & SPKFAK 2022 & PB 2022 -pääsarjamestari & VT 2022 [+VTJ] & KN 2022 & SPT 2022 & SPK 100 - 2022 & Viikon VF
 
Viestit: 289117
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 3:56

Re: Natalia Diez Minutosin haastattelussa

ViestiKirjoittaja Teté92 » La Elo 16, 2014 8:46

Juu, kiva saada uusi suomennos foorumille. :D
Kiitos Natalia<3 [S3]
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47330
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo


Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa