Chukyn tulevaisuus?

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ti Huhti 01, 2014 7:16

NataliaSanchez-fan kirjoitti:Joo, omituisesti katosi.


Jep, Chuky katosi tosiaan omituisesti Serranoista, tokihan saattoi olla, ettei hahmolle ollut enää kyttöä, tai ehkei Jimmy Branatán halunnut enää esittää Chukya?
Liekö Branatán siirtynyt johonkin tosielämän bändiin soittelemaan, tai keskittynyt kirjailijan rooliin tosielämässään? Jos en väärin muista, Jimmy on myös kirjailija.

Toi ettei Jimmy Branatán olisi halunnut enää esittää Chukya tuli mulle mieleen siitä, että Nuria Gonzálezhan lähti Serranoista, koska kyllästyi esittämään Candelaa, tai jotain tollasta mä oon kuullu.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Re:

ViestiKirjoittaja Teté92 » Ke Tammi 19, 2022 8:56

Kolmen kopla kirjoitti:Álexin ja Helenan lähtö olisi myös voitu selittää tarkemmin.

Totta tämäkin.
Kuva
Kuva
Kuva
Pahoin teet, jos kiität ja pahemmin, jos moitit sellaista asiaa, jota et hyvin ymmärrä. Nuhtele ystävääsi salaisuudessa. Kiitä häntä julkisesti. Puhu hitaasti. Ajattele nopeasti.
Avatar
Teté92
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
Apulaiskenttäylläpitäjä | Viikon kirjoittaja
 
Viestit: 47320
Liittynyt: Ke Kesä 05, 2013 4:01
Paikkakunta: Espoo

Edellinen

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa