8. tuotantokauden tapahtumat

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja .. » La Heinä 19, 2008 12:17

Niin siis, selitetäänkö missään että mitä se loppu tarkoitti? Mua jäi jotenkin häiritsemään.. Mä en ainakaan haluaisi että se oli koko ajan vaan nähny unta, se olis mun mielestä maailman huonoin loppu.. Mutta se taivaaseenpääseminen ja siellä "uudelleeneläminen" on kyllä aika kiva ajatus.
..
 

ViestiKirjoittaja Los Serrano » La Heinä 19, 2008 12:20

FISMarlena kirjoitti:Hola!
Mua jäi vaivaamaan et mikä se Gaelin paljastus oikein oli ja tosiaan mitä se Diego "puhui" Lucialle ennen hyppäämistään?!?!


Puhuiko Diego Luciálle ennen hyppäämistään? :shock:
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja MariTere » La Heinä 19, 2008 12:42

Los Serrano kirjoitti:
FISMarlena kirjoitti:Hola!
Mua jäi vaivaamaan et mikä se Gaelin paljastus oikein oli ja tosiaan mitä se Diego "puhui" Lucialle ennen hyppäämistään?!?!


Puhuiko Diego Luciálle ennen hyppäämistään? :shock:


Puhui. Eikös se puhunu niiku "taivaaseen"? :roll:
Kuva
Kuva
Avatar
MariTere
KvinttiDiego
 
Viestit: 9233
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 4:34

ViestiKirjoittaja Los Serrano » La Heinä 19, 2008 12:46

MariTere kirjoitti:
Los Serrano kirjoitti:
FISMarlena kirjoitti:Hola!
Mua jäi vaivaamaan et mikä se Gaelin paljastus oikein oli ja tosiaan mitä se Diego "puhui" Lucialle ennen hyppäämistään?!?!


Puhuiko Diego Luciálle ennen hyppäämistään? :shock:


Puhui. Eikös se puhunu niiku "taivaaseen"? :roll:


Mie luulin, että se puhui/huuteli Jumalalle/jumalalle. :lol:
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja amoena » La Heinä 19, 2008 1:03

Lucialle se puhui. :P En kyllä varma siitä mitä se sitten sanoi. Jotain, että asiat on huonosti.
Kuva
Avatar
amoena
Paquillo
 
Viestit: 81
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:16

ViestiKirjoittaja Ihmettelensitä, » La Heinä 19, 2008 2:11

Miten tää Serranoiden perhe siis loppui?
Ihmettelensitä,
 

ViestiKirjoittaja Fiti Martinez » La Heinä 19, 2008 2:15

Ihmettelensitä, kirjoitti:Miten tää Serranoiden perhe siis loppui?


Scekt, kirjoita kommenttisi rekisteröidyllä nimimerkilläsi jatkossa.
Avatar
Fiti Martinez
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
Kenttäylläpitäjä | PAK 2022 -pääsarjamestari & SPK:n Veikkaajakeisari 2022 & Viikon 25 aktiivin käyttäjä
 
Viestit: 150451
Liittynyt: Su Marras 25, 2007 7:34
Paikkakunta: E-Suomi

ViestiKirjoittaja katte » La Heinä 19, 2008 7:17

Los Serrano kirjoitti:Mihin Curro joutui sarjan lopussa? Saiko (Diego?) vain suuret sakot vai jäikö Curro odottamaan tuomiotaan aikuusuuteen? Selittäkää!

Muakin jäi ihmetyttämään tämä, jos joku viittisi selittää? :D
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 3:28

ViestiKirjoittaja Serbano » Su Heinä 20, 2008 1:53

MariTere kirjoitti:
Los Serrano kirjoitti:
FISMarlena kirjoitti:Hola!
Mua jäi vaivaamaan et mikä se Gaelin paljastus oikein oli ja tosiaan mitä se Diego "puhui" Lucialle ennen hyppäämistään?!?!


Puhuiko Diego Luciálle ennen hyppäämistään? :shock:


Puhui. Eikös se puhunu niiku "taivaaseen"? :roll:

Tämmösen tekstin löysin Wikipediasta:

Diego on järkyttynyt tästä tilanteesta niin, että tekee hypyn sillalta suoraan menneisyyteen, jolloin kaikki oli paremmin. Lucia palannut Diegon menneisyyteen, lopulta kuitenkin kaikki on vain unta.

Mutta kiinnostas kyllä tietää, miten Currolle käy. Minkäs ikänen se Curro on viimisellä kaudella?
Serbano
 
Viestit: 8
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:57

ViestiKirjoittaja katte » Su Heinä 20, 2008 2:02

Serbano kirjoitti:
MariTere kirjoitti:
Los Serrano kirjoitti:
FISMarlena kirjoitti:Hola!
Mua jäi vaivaamaan et mikä se Gaelin paljastus oikein oli ja tosiaan mitä se Diego "puhui" Lucialle ennen hyppäämistään?!?!


Puhuiko Diego Luciálle ennen hyppäämistään? :shock:


Puhui. Eikös se puhunu niiku "taivaaseen"? :roll:

Tämmösen tekstin löysin Wikipediasta:

Diego on järkyttynyt tästä tilanteesta niin, että tekee hypyn sillalta suoraan menneisyyteen, jolloin kaikki oli paremmin. Lucia palannut Diegon menneisyyteen, lopulta kuitenkin kaikki on vain unta.

Mutta kiinnostas kyllä tietää, miten Currolle käy. Minkäs ikänen se Curro on viimisellä kaudella?


Wikipediaanhan voi kirjottaa kuka vaan, luulen että toi on jonkun oma tulkinta vikasta jaksosta ;D
Avatar
katte
Diego Serrano
 
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 3:28

ViestiKirjoittaja mare75 » Su Heinä 20, 2008 6:35

Aika sekavalta vaikuttaa tuo päätös. Jotenkin tuntuu että hätiköiden olisi tehty. Mutta parempi tehdä joku päätös kuin että jätetään kysymysmerkkejä ylle.
mare75
 
Viestit: 22
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 1:03

ViestiKirjoittaja Serrano » Su Heinä 20, 2008 11:04

No sehän olis ihan hölmöä et koko viis vuotta olis unta? :o Mielummi sellai et se oli unta et Curro ajo autolla sen yhen päältä ja Diego hyppäs sillalta ja se et se oli taivaassa...? :)
Avatar
Serrano
Marcos Serrano
 
Viestit: 675
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja Mogambo4life » Su Heinä 20, 2008 11:59

Minä katsoin niinkuin monet muut Sarjan loppu 20 minuuttia,ja on pakko sanoa että oli se loppu mahtava,kun kaikki tapahtui niinkuin ekassa jaksossa,
mutta Evan olisi pitänyt olla näkyvissä ja Candela olisi voinut käväistä.
Oikeestaan se uudelleen syntyminen oli hyvä juttu,koska nyt Diegon tietää mitä pitäisi tehdä ja mitä ei.(Hän korjaa vähänniinkun kaikki virheensä jotka näki tuossa hänen ekassa maailmassa)
Ja nyt on hyvä Diegon jatkaa puhtaalta pöydältä.

Nyt on mulla on kyllä haikea fiilis todellakin ja jotenkin tuli sellainen halu että näkis miten tuosta kohdasta jatkettaisi

:D

Tulee ikävä tätä mahtavaa sarjaa joka oikeasti vaikutti mun elämään(aina kun esim on ollu jotain ikävää ja oon sarjaa kattonut niin on sen jälkeen ollut aina mahtava fiilis)

Kiitos kaikki Serranon Perheen Päänäyttelijät,sekä Sivunäyttälijät että olette meitä teidän fanejanne todella hyvin viihdyttäneet ,kiitos käsikirjoittajat siitä että olette saaneet aikaan mahtavia juonikuviota ja mahtava roolihahmoja,kiitos kuvaajaryhmä ja muut että ollaan saatu nähdä nämä tapahtumat :D ,kiitos Ohjaaja että olet saanut tämän sarjan ihan meidän nähtäväksi ja Lopuksi iso Kiitos vielä kaikille kerran :D


Tulipas tekstiä mutta luulen että sarja ansaitsee sen :D
Long Live Los Serrano :D
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mogambo4life
SUPERDIEGO
 
Viestit: 14023
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 12:26
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Los Serrano » Su Heinä 20, 2008 12:09

Nythän ne voisi tehä eolkuvan mitä tapahtuu muille kun Diego hyppäsi. :D
Kuva
Avatar
Los Serrano
Diego Serrano
 
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 4:16

ViestiKirjoittaja kkiljun » Su Heinä 20, 2008 9:01

Oli kyllä aika hieno viimeinen jakso tälle huippusarjalla. Täysin onnellinen jakso tää ei tietenkään ollut. Tapahtumia riitti. Hienoa oli mun mielest, että fiti sai anan ja raul afrin lopulta. Guille ja tetekin pääs lopulta yhteen. Jäikse ne sit sinne madridiin vai lähtikö ne barceloonaan? Se jäi vähän epäselväks. Ihanaa, että santi ja lourdes sai myös lapsen. Vähän tuli kyyneleet silmiin kattoessa sitä diegon ja curron asiaa. Curro joutuu varmaan nyt edesvastuuseen. Mut eihän se mitenkään pahaan jamaan voi joutua, kun se allejäänyt ei kuollut.

Kyl se loppu on aika epäselvä. Sehän voi tarkoittaa monta asiaa. Ehkä se on siinä niin, että diego sai uuden mahdollisuuden tehdä asiat oikein. Toivottavsti se ei tarkoita, että tässä mahdollisuudessa ei ole E&M ja G&T-pareja. Onneks diego palas sit takas lucinsa luokse. Toivottavasti se ei tarkoita että kaikki olis ollut unta, pahaa unta. Se olis sarjalle aika outo lopetus. Fran ja belen oli hieno nähdä, sääli että kuultiin vaan veron ääni.

Kyllä tässä on vähän haikea olo, vaikka oon ihan tyytyväinen että lopetti. Tää sarja on kumminkin ollut parasta mitä oon telkkarista katsonu koskaan. Sarja lyö kaikki jenkkisarjat ihan täysillä, puhumattakaan suomen sarjoista. Näyttelijätyö on ollut erinomaista, sekä vanhoilla että nuorilla. Kaikki hahmot on olleet hyviä. Tää sarja on nostanu mulla taas semmosen espanjabuumin päälle ja ajattelenkin aloittaa espanjan kurssin syksyllä. Ehkä sitä vois joskus ihan käydäkkin siellä ja ehkä asuakkin. Onneks sentään me nähdään vielä 47 jaksoa suomessa, eli nautinto vielä onneks lopu. Itelle on jäänyt vielä jäljelle pari kysymystä, johon vois saada mielellään vastauksen. Yks on esimerkiks, miks tete jää diegon ja niitten luo lucian kuoleman jälkeen.

Kiitos kyllä kuuluu tästä sarjasta mahtavalle tiimille. Go los Serranos ja Espanja!!
Viimeksi muokannut kkiljun päivämäärä Su Heinä 20, 2008 9:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa