Chonin aika Serranon perheessä?

Keskustele sarjan tulevista tapahtumista ja tulevaisuudesta

Valvoja: zapoing

ViestiKirjoittaja tsikiita » To Touko 28, 2009 10:34

GINGA kirjoitti:No, eihän Choni enään kiinni Diegossa ole.. : )
Sillähän on jo uus rakkaus: Joseluis <3
Ja nehän oli naimisissaki?
Mun mielestä Choni on semmonen räväkkä tyyppi. :lol:


Niin, minä olen itse aika suuri Chonin fani, mutta minun on tunnustettava että en ollut ihan alusta asti kun se yritti vikitellä Diegoa Lucialta. Mutta nyt hänellä on oma Jose luis, joten tuohan on jo vanha juttu. Choni on mielestäni paljon parempi hahmo kuin alussa oli. Näyttelijänä Pepa on todella hyvä. Choni on todellakin melkoisen räväkkä hahmo, ja hän sanoo asiansa aika suoraan joten ihmiset eivät välttämättä pidä tämmöisestä. Mutta minä ainakin osaan arvostaa sitä että hän sanoo asiansa suoraan eikä kiertele ja kaartele.
Kuva
Kuva
Avatar
tsikiita
TuplaDiego
 
Viestit: 2086
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2009 2:43

ViestiKirjoittaja kkiljun » La Touko 30, 2009 2:03

tsikiita kirjoitti:
GINGA kirjoitti:No, eihän Choni enään kiinni Diegossa ole.. : )
Sillähän on jo uus rakkaus: Joseluis <3
Ja nehän oli naimisissaki?
Mun mielestä Choni on semmonen räväkkä tyyppi. :lol:


Niin, minä olen itse aika suuri Chonin fani, mutta minun on tunnustettava että en ollut ihan alusta asti kun se yritti vikitellä Diegoa Lucialta. Mutta nyt hänellä on oma Jose luis, joten tuohan on jo vanha juttu. Choni on mielestäni paljon parempi hahmo kuin alussa oli. Näyttelijänä Pepa on todella hyvä. Choni on todellakin melkoisen räväkkä hahmo, ja hän sanoo asiansa aika suoraan joten ihmiset eivät välttämättä pidä tämmöisestä. Mutta minä ainakin osaan arvostaa sitä että hän sanoo asiansa suoraan eikä kiertele ja kaartele.


Totta, tuo kyllä hyvin vaihtelua. Ei vaan kuulu lempihahmoihin niin toivottavsti tulee kesän jaksoissa liikaa choni-actioia.
Banneri, joka rikkoi SPK -foorumin mittasääntöjä, poistettu Operatiivisen ylläpidon toimesta!
Myös toinen poistettu, merkkirajan takia.
Myös kolmas poistettu, merkkirajan takia.

LOS SERRANOS- HASTA SIEMPRE
Avatar
kkiljun
Kirjastodiego
 
Viestit: 8010
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 5:15
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Juonipaljastukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa